Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange forskjellige meninger rundt Høyskolen Kristiania, noen elsker den, andre hater den. Har også lest at folk har skrevet at det er en ''tulleskole''. Hvorfor er den det? Jeg har hatt en del ''friår'' og fant en fin linje jeg kunne tenke å gå på HK, men siden mange er så negative mot skolen kvier jeg meg jo litt. Så til spørsmålet, har DU gått der selv og kan si noe om hvordan det egentlig er der? 

Anonymkode: fa345...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er på siste året nå ved linjen markedsføring og salg. Tulleskole er jo bare teit, for det er en veldig bra skole. Små klasserom med utrolig dyktige forelesere:) noe spesielt du lurer på?

Endret av Skravlekråka
Skrevet
36 minutter siden, Skravlekråka skrev:

Er på siste året nå ved linjen markedsføring og salg. Tulleskole er jo bare teit, for det er en veldig bra skole. Små klasserom med utrolig dyktige forelesere:) noe spesielt du lurer på?

Takk for svar! :)

Jeg har fått plass, men er bare usikker på om jeg skal takke ja. Lurer på hvordan foreleserne er, miljøet og slike ting egentlig! Hjemmesiden ser kjempebra ut og på Fb-siden ser det jo ut til at det er mye som skjer og jeg har jo fått et bra inntrykk! Så prøver jeg å google da og da kommer jo ALT det negative og er redd for å bli sett på som useriøs av en eventuell fremtidig arbeidsgiver grunnet skolevalg.

Skrevet

Jeg ville takket ja til plassen og bare hoppet rett inn i det. Hvilke linje tenker du? 

Ang forelesere tror jeg denne skolen har noen av de beste, alle har erfaring fra næringslivet og jobber aktivt med det enda ved siden av jobben som foreleser. De er flinke til å lære bort og det er som regel gøy å dra i forelesninger. Man møter alltid noen som er bedre enn andre.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne kan nok hjelpe deg i å forstå høyskolen bedre:

http://kristineam.blogg.no/1454261522_om_hyskolen_og_studie.html

Anonymkode: 8d427...dd5

Takk for det, var interessant å lese! 

2 timer siden, Skravlekråka skrev:

Jeg ville takket ja til plassen og bare hoppet rett inn i det. Hvilke linje tenker du? 

Ang forelesere tror jeg denne skolen har noen av de beste, alle har erfaring fra næringslivet og jobber aktivt med det enda ved siden av jobben som foreleser. De er flinke til å lære bort og det er som regel gøy å dra i forelesninger. Man møter alltid noen som er bedre enn andre.

Markedsføring og merkevareledelse :)

Har utrolig lyst, er vel bare litt ''nerver'' med tanke på det å skulle sette seg på skolebenken igjen! Er spent på det å bli kjent med folk, er jo redd for å ikke gjøre det, ikke finne noen å lese med og slike ting, derfor lurer jeg på miljøet. Jeg er jo interessert i fagene og vil virkelig studere, men så er jeg også redd for at jeg skal ''faile''. Mye tanker, men håper jeg eventuelt får en fin faddergruppe som kan hjelpe meg i gang og at det ikke er så skummelt som jeg føler det er nå :fnise:  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...