Gå til innhold

Prostata Massage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

For ca 6 mnd siden ble jeg og damenlitt lei de vanlige rutinene med sex og bestemte oss å ta det litt videre for å se om vi kunne lære noe nytt.

Damen overasket stort når hun dro fram en prostata massager mens jeg lå bint fast i sengen.

Kun ved hjelp av denne ,uten å røre noe annet klarte hun å få meg til å komme som jeg aldri har gjort før. Det rente ut store mengder og vi har i ettertid lest at det kalles å melke prostata. Dette var en ny verden der plutselig vi menn også kan få serie orgasmer og ikke minst sterkere orgasmer  og mer enn jeg noen gang ha erfart før.

Det jeg lurer på. Har vært plaget en del med hemoroider de siste 2 årene. Det virker som det har lite til ingen effekt på disse. Det gjør ikke vondt og jeg har heller ikke fått noen flere. Har likevel for første gang hatt strikkbehandling på 2 stykker innvendig. Dette er nå snart 2 uker siden. Spørsmålet mitt er , hvor lenge bør vi vente før vi kan begynne å leke med prostata massager en igjen ? Har jo ikke lyst at de to strikkene kommer ut før de skal...

Håper det er mulig å få noen seriøse svar her

Anonymkode: 3e212...6a9

Skrevet

Er det ikke lurt å vente til du er ferdig med strikkbehandling?

• Liker 1
Skrevet

Så bra at du har funnet ny og spennende stimulering.

Ville nokk ha hørt med legen eller ventet litt til de kommer ut.

Masse lykke til :)

Skrevet
På Friday, January 20, 2017 den 17.40, AnonymBruker skrev:

Hei,

For ca 6 mnd siden ble jeg og damenlitt lei de vanlige rutinene med sex og bestemte oss å ta det litt videre for å se om vi kunne lære noe nytt.

Damen overasket stort når hun dro fram en prostata massager mens jeg lå bint fast i sengen.

Kun ved hjelp av denne ,uten å røre noe annet klarte hun å få meg til å komme som jeg aldri har gjort før. Det rente ut store mengder og vi har i ettertid lest at det kalles å melke prostata. Dette var en ny verden der plutselig vi menn også kan få serie orgasmer og ikke minst sterkere orgasmer  og mer enn jeg noen gang ha erfart før.

Det jeg lurer på. Har vært plaget en del med hemoroider de siste 2 årene. Det virker som det har lite til ingen effekt på disse. Det gjør ikke vondt og jeg har heller ikke fått noen flere. Har likevel for første gang hatt strikkbehandling på 2 stykker innvendig. Dette er nå snart 2 uker siden. Spørsmålet mitt er , hvor lenge bør vi vente før vi kan begynne å leke med prostata massager en igjen ? Har jo ikke lyst at de to strikkene kommer ut før de skal...

Hei! Høres utrolig deilig ut det som dama gjør med deg. Har duder du gjør

Anonymkode: b1015...f1d

Skrevet
På Friday, January 20, 2017 den 17.40, AnonymBruker skrev:

Hei,

Hei! Høres utrolig deilig ut det som dama gjør med deg. Hvordan oppleves orgasmen og får du mange orgasmer på rad?

Når det gjelder hemoroider, er det helt ufarlig og du kan ha masse prostata massasje. Hvor lenge siden er det du ble behandlet? Hvis det er kort tid, bør du vente med det til strikkene faller av og det ikke er vondt. Hvis du liker prostata vibrator forsiktig inn å presser den rolig mot prostata uten å kjøre den inn og ut, tror jeg det funker bra. Vil tro bare det å presse vibrator mot prostata vil gi deg orgasme på samme måte. 

Anonymkode: b1015...f1d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...