Gjest leiogliten Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 hei.. har utrolig mye å gjøre til våren, men mangler et fag på 7.5 sp. noen som har et forslag til et fag uten for mange omfattende øvinger eller semester oppg. enten på gløs eller dragvoll? dumt spm kanskje... men dog
kiri Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Siden du never Gløs så antar jeg at du er god i matte. Da vil jeg anbefale deg "matematikk for økonomer" på dragvoll. De har noen innleveringer, men stoffet er rimelig enkelt (dersom du er vant til matta på gløs). Jeg husker ikke hvor mange studiepoeng det er.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 hei.. har utrolig mye å gjøre til våren, men mangler et fag på 7.5 sp. noen som har et forslag til et fag uten for mange omfattende øvinger eller semester oppg. enten på gløs eller dragvoll? dumt spm kanskje... men dog Spørsmålet er vel heller om du vil ha dette på eksamenpapirene dine. Det er ikke alltid lurt å velge noe som fremtidige arbeidgivere stusser over. Dessuten: Du studerer for å lære - dumt å kaste bort tiden med "lettvinte" fag som kanskje ikke er veldig relevante for fagkombinasjonen din. NTH/94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå