Agnes Charlotte Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Kjæresten min tar sjeldent iniativ til sex eller kos ,han vill ikke slikke for det blir vått ,men vill bli sugd til like før det kommer for ham ,jeg må stå for alt .Han sier jeg kan det ,vi har vært sammen i 2 år . Har spurt om han ikke tenner på meg ,han sier jeg er deilig og sexy. Føler mer og mer ting ikke stemmer ,han liker å fantasere om andre damer harn sagt til min venninne.tør ikke å si det til meg, føler meg ført bak lyset.han har stadig vekk hatt sex på nett via bilder med andre damer.liker ikke.han lyver mye for meg.hva mener dere
Mons Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Jeg synes tittelen sier det meste om deg. Du skal formulere en overskrift som beskriver hva tråden handler om. Alt du tilbyr er "Sex"...på et forum for seksualitet! Så da spørs det hvor god du er på kommunikasjon irl.
Gjest Underdanie Skrevet 20. januar 2017 #4 Skrevet 20. januar 2017 9 minutter siden, Agnes Charlotte skrev: Litt ny her 😂 Kult, velkommen 😊
Agnes Charlotte Skrevet 20. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2017 Takk ,ikke helt skjønt overskrifter og hvordan det helt gjøres.så fortell gjerne på en ordentlig måte😂😁
Blålys Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 På Friday, January 20, 2017 den 19.47, Agnes Charlotte skrev: Takk ,ikke helt skjønt overskrifter og hvordan det helt gjøres.så fortell gjerne på en ordentlig måte😂😁 Hva med "bør jeg gå?" det kunne vært overskrift. Høres ut til at du bør vurdere akkurat det. Du kan finne en som gir deg det du savner og typen kan oppfylle sine drømmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå