AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Hei. Jeg fikk en karakter i høst jeg ikke er så fornøyd med og jeg vet at jeg kan gjøre det bedre. Har tenkt å ta eksamenen opp igjen. siden jeg ikke strøk får jeg ikke konte, men må ta den med kullet under meg neste høst. Lurer da på hvilke karakter som blir gjeldende? Er det den beste som blir stående, eller blir den dårlige stående men at jeg får bevis på at den gode er der også? Om dere skjønner. Blir den dårlige karakteren bare visket bort dersom jeg får bedre karakter til høsten? Anonymkode: b64cc...532
Copycats Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Du taper ingenting på å ta den opp. Om du skulle få dårligere karakter når du tar den opp, blir den andre stående! Og ja, den dårlige karakteren blir erstattet med en bedre om du skulle få bedre.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 Jeg er i en lignende situasjon som deg ts. Noen som vet om man må gå igjennom det obligatoriske igjen om man skal ta eksamenen på nytt året etter? Eller trenger jeg bare å dukke opp til eksamenen i det faget? Anonymkode: 5b5a2...d43
Astrum Skrevet 20. januar 2017 #4 Skrevet 20. januar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i en lignende situasjon som deg ts. Noen som vet om man må gå igjennom det obligatoriske igjen om man skal ta eksamenen på nytt året etter? Eller trenger jeg bare å dukke opp til eksamenen i det faget? Anonymkode: 5b5a2...d43 Ved de fleste læresteder er det opp til de enkelte fakulteter/institutter om obligatoriske aktiviteter for å kunne ta eksamen må gjentas før avleggelse av ny eksamen. Det er dermed umulig å svare på uten å vite hva/hvor du studerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå