Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det når dere selger små ting til feks 200kr + frakt. Oppgir dere konto nummer?

jeg har tideligere gjort det, men ble brått usikkert om dette er noe lurt etter en noe ubehagelig opplevelse hvor de blant annet ville vite inngående info om banken min. B

Kan jeg feks lage en sparekonto ingen annen bank, og kun bruke den til dette? Har allerede to banker, men vil i såfall ikke blande disse. Vil da ha en utenforstående?

Anonymkode: 06840...ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du redd for? Man greier ikke tappe en konto bare ved hjelp av nummeret. 

Anonymkode: 799da...3ed

Skrevet

Ikke vet jeg hvilken info de trenger. Men når det ble så inngående spørsmål angående banken min, og de ikke ville ha kjolen når jeg ikke ville oppgi dette så tenker jeg muligens de klarer å gjøre noe. Derfor jeg lurer. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør dere det når dere selger små ting til feks 200kr + frakt. Oppgir dere konto nummer?

jeg har tideligere gjort det, men ble brått usikkert om dette er noe lurt etter en noe ubehagelig opplevelse hvor de blant annet ville vite inngående info om banken min. B

Kan jeg feks lage en sparekonto ingen annen bank, og kun bruke den til dette? Har allerede to banker, men vil i såfall ikke blande disse. Vil da ha en utenforstående?

Hvorfor bruker du ikke finn sin betalings garanti? Da slipper du å oppgi knr

Anonymkode: 6fa90...185

Skrevet

Jeg har en egen konto for denne typen småsalg. 

Men bor vedkommende i nærheten og sksl hente, så ber jeg om kontanter ved henting. 

Anonymkode: 1ce70...fb3

Skrevet

Jeg har unngått alt av salg av varer med å oppgi kontonummer, har krevd henting og kontant, men da selger jeg også bare lokalt. Det jeg var inne på var å sende i postoppkrav da må de betale når de henter ut varen fra posten, så får du oppgjør derfra. 

Anonymkode: eae75...680

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker du ikke finn sin betalings garanti? Da slipper du å oppgi knr

Anonymkode: 6fa90...185

Har gjort dette på større beløp, men får gjerne bruke det på småbeløp også. 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en egen konto for denne typen småsalg. 

Men bor vedkommende i nærheten og sksl hente, så ber jeg om kontanter ved henting. 

Anonymkode: 1ce70...fb3

Eller kanskje jeg skal opprette en sparekonto i en annen bank og bruke den til små salg. 😊

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har unngått alt av salg av varer med å oppgi kontonummer, har krevd henting og kontant, men da selger jeg også bare lokalt. Det jeg var inne på var å sende i postoppkrav da må de betale når de henter ut varen fra posten, så får du oppgjør derfra. 

Anonymkode: eae75...680

Postoppkrav er en del dyrere, har brukt dette også men når dette vil bli veldig dyrt i forhold til varen føler jeg kanskje det blir litt feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...