AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Del Skrevet 20. januar 2017 Noen som har den? Vil fortelle litt? Anonymkode: 6fc8b...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Del Skrevet 20. januar 2017 Eier ikke selv, men har prøvekjørt. Interiøret er veldig gjennomført, men den er dessverre ganske trang, og den ble altfor daff etter min smak. Offroad-egenskapene er vistnok imponerende gode (dette var ikke helt aktuelt å teste under prøvekjøring, for å si det sånn...), men det er jo veldig lang ifra de fleste sitt behov. Om man MÅ ha en SUV foretrekker jeg mye heller Jaguar F-Pace, som koster omtrent det samme, eller en "ordenlig" Range Rover, som er mye dyrere. Anonymkode: de529...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. januar 2017 #3 Del Skrevet 20. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eier ikke selv, men har prøvekjørt. Interiøret er veldig gjennomført, men den er dessverre ganske trang, og den ble altfor daff etter min smak. Offroad-egenskapene er vistnok imponerende gode (dette var ikke helt aktuelt å teste under prøvekjøring, for å si det sånn...), men det er jo veldig lang ifra de fleste sitt behov. Om man MÅ ha en SUV foretrekker jeg mye heller Jaguar F-Pace, som koster omtrent det samme, eller en "ordenlig" Range Rover, som er mye dyrere. Anonymkode: de529...d45 Vi er 2, så plass bryr jeg meg ikke om. Likte denne, pga utseende og at den ikke kan sammenlignes med noe annet jeg har kjørt. Vi prøvekjørte den i november, ble forelsket rett og slett. Men det som heg synes er utrolig er at jeg nesten ikke ser dem, nå snakker jeg kun om Range Rover Evoque, andre er uinteressante. Ser kanskje 1-2 i løpet av dn mnd, og jeg kjører mye. Derfor jeg spør her om erfaringene. Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. januar 2017 #4 Del Skrevet 20. januar 2017 Jaja, der glemte jeg ano knappen jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 20. januar 2017 #5 Del Skrevet 20. januar 2017 Her i stavanger kalles den for stavanger traktor fordi det er så jævlig mange av dem 😊 Har vurdert den selv jeg også men klarer ikke bestemme meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. januar 2017 #6 Del Skrevet 20. januar 2017 1 minutt siden, Akay skrev: Her i stavanger kalles den for stavanger traktor fordi det er så jævlig mange av dem 😊 Har vurdert den selv jeg også men klarer ikke bestemme meg. stavanger traktor,,morsomt Sliter også med å bestemme meg, spesielt etter å ha prøvd den, er jo så god å fin,,men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 20. januar 2017 #7 Del Skrevet 20. januar 2017 Det er en kvinnebil for de som har råd til å kjøpe seg ut av Honda CRV, Rav4, VW Tiquan og Ford Kuga segmentet Som med BMW kjører menn X5 , 70% av X3 derimot eies av kvinner. Vil tro at kjønnsfordelingen mellom Range Rover Sport eiere og Evogue eiere er omtrent det sammen. Når navnet nærmest er plagiert fra et moteblad så er nok målgruppen kvinner på shopping som ikke skal kantkjøre felgene på fortauet i bogstadveien. Det oser designerveske av hele bilen. Hvis mannen din parkerer sin Raptor ved siden av blir det hele åpenbart. Men for å svare på spørsmålet. Relativt liten motor. Fremkommeligheten er god som på alle Range Rover. Bra 4wd system. Men sannsynlig stort verditap og kvaliteten er sannsynligvis ikke på høyden med tysk eller lexus. Regn med verkstedutgifter etter endt garanti. Men den er jo fin da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #8 Del Skrevet 20. januar 2017 42 minutter siden, Sen ve ben skrev: Vi er 2, så plass bryr jeg meg ikke om. Likte denne, pga utseende og at den ikke kan sammenlignes med noe annet jeg har kjørt. Vi prøvekjørte den i november, ble forelsket rett og slett. Men det som heg synes er utrolig er at jeg nesten ikke ser dem, nå snakker jeg kun om Range Rover Evoque, andre er uinteressante. Ser kanskje 1-2 i løpet av dn mnd, og jeg kjører mye. Derfor jeg spør her om erfaringene. Ts Enig i at den er lekker. Det er en av de få SUV'ene på markedet som ikke ser ut som frankensteins monster. Om man skal på langtur liker jeg personlig å ha god plass, og da ble bagasjerommet på Evoquen litt snaut. Dette kombinert med dårlig ytelse og min mening om at 4 sylindre er 2 for få, gjorde at valget heller falt på Jaguar F-Pace, som jeg egentlig også synes er hakket stiligere. Jeg vil virkelig anbefale å teste ut den også. Anonymkode: de529...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. januar 2017 #9 Del Skrevet 20. januar 2017 11 minutter siden, Commander skrev: Det er en kvinnebil for de som har råd til å kjøpe seg ut av Honda CRV, Rav4, VW Tiquan og Ford Kuga segmentet Som med BMW kjører menn X5 , 70% av X3 derimot eies av kvinner. Vil tro at kjønnsfordelingen mellom Range Rover Sport eiere og Evogue eiere er omtrent det sammen. Når navnet nærmest er plagiert fra et moteblad så er nok målgruppen kvinner på shopping som ikke skal kantkjøre felgene på fortauet i bogstadveien. Det oser designerveske av hele bilen. Hvis mannen din parkerer sin Raptor ved siden av blir det hele åpenbart. Men for å svare på spørsmålet. Relativt liten motor. Fremkommeligheten er god som på alle Range Rover. Bra 4wd system. Men sannsynlig stort verditap og kvaliteten er sannsynligvis ikke på høyden med tysk eller lexus. Regn med verkstedutgifter etter endt garanti. Men den er jo fin da Ventet bare på den verkstedsetningen og med den sa du alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. januar 2017 #10 Del Skrevet 20. januar 2017 Og kvinnebil, den tok kaka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 20. januar 2017 #11 Del Skrevet 20. januar 2017 5 minutter siden, Sen ve ben skrev: Og kvinnebil, den tok kaka! Det er ikke et maskulint fiber i hele bilen. Reise på jakt med noe sånt med elghund bakerst?! Eller slenge inn ei motorsag!? Bilen er ment som et stilig accessorie for unge hippe i et urbant miljø og den er et statment .. Det er ikke plass til snudde barneseter, barnevogn går ikke uten demontering osv. Så hva kan den egentlig brukes til. Å SE bra ut og reise til hytta på Hafjell med en vennine. Men selv en Chihuahua har ulv DNA. Og Den ER god på dårlig vei og har bra offroad egenskaper. Det har alle Range Rover. Damen på bildet er på veg til sin Evouge, tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 20. januar 2017 #12 Del Skrevet 20. januar 2017 Victoria beckham har vært med å designe den. Men helt grei om du er mann eller kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 20. januar 2017 #13 Del Skrevet 20. januar 2017 Damebil var det første ordet som slo meg da jeg så overskriften. Ser andre tenker det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #14 Del Skrevet 21. januar 2017 Det er etter alle målestokker en jævlig ufornuftig bil - som en New Beetle (dårligere Golf), Mini (ufattelig dyr og upålitelig pakke) eller Ford Ka (dårligere Fiesta). Men...vil du ha den så kjøp den. Hva er argumentene imot for deg? Range Rover lager flotte biler, men kvaliteten er så sugende elendig at de er vanskelig å forsikre mot vedlikeholdsavgifter. Vil du bare ha den i fem år er det likevel uproblematisk. Anonymkode: b4e93...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 22. januar 2017 #15 Del Skrevet 22. januar 2017 Styr unna engelsk bil. Det er noe av det mest upålitelige man kan kjøpe. Det er blitt fortalt at England ikke bygger datamaskiner, og årsaken til det er at de ikke lekker olje😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 3. februar 2017 #16 Del Skrevet 3. februar 2017 På Friday, January 20, 2017 den 13.22, AnonymBruker skrev: Noen som har den? Vil fortelle litt? Anonymkode: 6fc8b...150 http://www.dinside.no/motor/jd-power-skoda-mest-driftssikre/60946897 Se oversikten nederst...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #17 Del Skrevet 3. februar 2017 Men så skal det sies at JD Powers har ofte litt underlig metodikk. Det at Kia ender på 66 PP100, og Hyundai på nærmest dobbelt så mange feil på 130 PP100, gir ingen mening. Det er i bunn og grunn de samme bilene, levert av samme produsent. Anonymkode: b4e93...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå