Gå til innhold

Hvit kjole og mensen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg SKALha på meg hvit kjole i morgen å fikk mensen i dag.. kjolen er stram. Noen som har erfaringer med hvit kjole og mensen? Tips råd, kjøre tampong og bind?

Anonymkode: c4ba6...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på, sier jeg bare. :-) 

• Liker 1
Skrevet

Er det noe annerledes en ellers? Pleier du å blø utenom så ville jeg vel ikke satset på det, men med IND og tampong er nok risikoen for blødning utenom minimal :P 

Anonymkode: f782b...2e3

Skrevet

Tamponger og bind, også gå på do relativt hyppig for å sjekke. Og ha en nødløsning tilgjengelig dersom alt går skeis :)

Anonymkode: 3e7e5...db2

Skrevet

Ser ikke hva som er problemet. Det som er faren med å gå med hvit kjole er jo å få uventet mensen under selskapet. Nå har du jo allerede fått det, og så lenge du bruker bind/tampong/menskopp normalt ser jeg ikke hva som skulle skje. Du kjenner nok til din egen menstruasjon godt nok til å vite hvor ofte du bør bytte og hvor mange dråper (bind/tampong) du bør anvende. Jeg ville ha senket skuldrene litt. :) Ettersom kjolen er stram sitter den nok finere om du bruker tampong. Du kan eventuelt bruke truseinnlegg dersom du er bekymret for at det skal blø gjennom. 

Ellers pleier jeg alltid å ha et par tamponger i BH'en dersom det ikke er naturlig å bære veske eller lignende. Da er det lett å smette inn på toalettet underveis. 

Anonymkode: ff9bb...a47

Skrevet

Rød kjole løser det meste.  :) 

Anonymkode: 95768...ac7

Skrevet

Har en kjole i rødt jeg liker, men den er i rød velour og føler kanskje at den blir litt for julete eller?

Anonymkode: c4ba6...e70

Skrevet

Om du absolutt må bruke den kjolen, så bruk bind og tampong, gå på toalett ofte, unngå å sitte, ha ekstra truse utenpå, og ta med deg klesskifte.

Skrevet

Det går fint så lenge man husker å sjekke jevnlig. Gå på toalettet minimum hver andre time og skift uansett. Kjør den største tampongen og truseinnlegg. Dessuten blør man ofte mindre når man drikker. 

Jeg jobber ofte i hvite klær og har temmelig heftige blødninger, men det er veldig sjelden det går galt. 

Anonymkode: 9908a...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...