Heidipia:) Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 noen som har noen gode neglelakker og annbefale???
Gjest Ethereal Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Jeg bruker sjelden neglelakk på fingrene, men på tærne er det obligatorisk. Jeg synes at Nailfinity fra Max Factor er den som sitter aller best (dessverre desto vanskeligere å fjerne), og så er neglelakkene fra OPI (fås hos lookfantastic.com) kjempebra!
Heidipia:) Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2004 så den fra max faktor sitter bra??bruker sjeldet neglelakk jeg også, men er jo greit å pynte seg litt ekstra i julen:) takker og bukker for svar:) da skal jeg prøve den
chriztine Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Jeg synes Stellars Color fra Helena Rubinstein sitter veldig bra. Det gjør også Chanel sine neglelakker, men synes de er litt vanskeligere å få lagt pent på. Alle disse Jet-Set neglelakkene burde du styre unna, de flasser av med en gang!
Heidipia:) Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2004 Jeg synes Stellars Color fra Helena Rubinstein sitter veldig bra. Det gjør også Chanel sine neglelakker, men synes de er litt vanskeligere å få lagt pent på. Alle disse Jet-Set neglelakkene burde du styre unna, de flasser av med en gang! må en på parfymeri for og kjøpe denne eller??hvor mye koster den ca?
chriztine Skrevet 6. desember 2004 #6 Skrevet 6. desember 2004 Ja, de selges kun i parfymerier i Norge. Vet ikke helt hvor mye de koster i Norge, da jeg aldri kjøper slike produkter i butikker i norge (har en ekstrajobb ved en tax-free butikk). Men tror vel prisen ligger på rundt 150-160 kr.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 nailfinity er ikke å foretrekke. skjønner meg ikke på folk som liker den jeg chanel!!!
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #9 Skrevet 7. desember 2004 jeg vil ikke si OPI er bra. fikk den anbefalt her inne, så den ble jo kjøpt, tok den på før jeg reiste til syden i sommer, vel framme merket jeg at neglene mine var klissete, neglelakken hadde smeltet! er det mulig da? eneste neglelakken jeg har merket det med...
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #10 Skrevet 7. desember 2004 jeg vil ikke si OPI er bra. fikk den anbefalt her inne, så den ble jo kjøpt, tok den på før jeg reiste til syden i sommer, vel framme merket jeg at neglene mine var klissete, neglelakken hadde smeltet! er det mulig da? eneste neglelakken jeg har merket det med... Jeg har merket at hårspray får neglelakk til å "smelte", selv om du bare drar fingrene gjennom håret for å forme det før sprayen tørker :-?
LilleMy Skrevet 7. desember 2004 #11 Skrevet 7. desember 2004 Med en ordentlig underlakk - og overlakk, kan nesten en hvilken som helst neglelakk sitte fint - og lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå