Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ganske så korte øyenvipper, og har prøvd veldig mange forskjellige typer mascara uten å bli særlig fornøyd :( ....Hadde blitt veldig glad

om noen kunne annbefale en som de har gode erfaringer med :-)

hadde jo vert fint om folk faktisk såg at jeg hadde øyenvipper :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv XXL - Maybelline er det vel som har den?

Jeg har ikke prøvd den selv, for jeg har vipper, men en venninne av meg er veldig fornøyd med den.

Du får selvfølgelig ikke veldig lange vipper av den, men den kan jo gjøre dem litt lengre sikkert? Ellers er det jo mye fint løst å få kjøpt da, men da må du trene litt før den store kvelden....

Gjest Ethereal
Skrevet

Ingen mascaraer kan trylle, men jeg synes Helena Rubinsteins Spectacular gir merkbart lengre vipper UTEN ekle fibre. I tillegg sitter den hele dagen, og drysser aldri. :)

Sky High Curves fra Maybelline er også kjempebra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Amplicils fra Lancome. Jeg måtte slutte med den for vippene kom hele tiden borti brilleglassene...

Skrevet

Sky High Curves fra Maybelline funker bra på mine korte øyevipper :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

for guds skyld ikke kjøp xxl mascaraen. den skulle vært ulovlig :roll:

Skrevet
Ingen mascaraer kan trylle, men jeg synes Helena Rubinsteins Spectacular gir merkbart lengre vipper UTEN ekle fibre. I tillegg sitter den hele dagen, og drysser aldri. :)

Sky High Curves fra Maybelline er også kjempebra.

Vet du forskjellen på Rubensteins Lash Queen og Spectacular?

Skrevet

Har hørt en del drit om den xxl ja, men tror jeg skal prøve den :Sky High Curves fra Maybelline :).

Har ikke så korte at de ikke synes da, men ikke akkurat de lengste heller. :(

men en god mascara kan gjøre uderverker :wink:

Skrevet

Jeg vet om noe annent som kan hjelpe noe innmari! Når du påfører mascara så børst vippene oppover samtidig, mange ganger! Vippene ser mye lengre ut når de peker oppover enn fremover... Har flere venninner jeg har demonstrert på og de er kjempefornøyd.(mye bedre enn vippetang hvis man får det til).

Skrevet
Jeg vet om noe annent som kan hjelpe noe innmari! Når du påfører mascara så børst vippene oppover samtidig, mange ganger! Vippene ser mye lengre ut når de peker oppover enn fremover... Har flere venninner jeg har demonstrert  på og de er kjempefornøyd.(mye bedre enn vippetang hvis man får det til).

bruker og gjøre det:) faktisk et veldig godt tips det.

men hjelper jo også om en i tilegg har en god mascara da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...