Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om hasj er så kult å røyke, hvorfor ser det aldri ut som om hasjrøykere har det kult? Det ser nesten alltid ut som om de bare blir utrolig sløve. 

Anonymkode: 7d75c...9af

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med at hasj er så kult å røyke? At det liksom gjør deg kul? At det er artig når man røyker? At det er noe man koser seg med?

Anonymkode: e3c87...468

Skrevet

Du får prøve så finner du ut av det da vet du.

Anonymkode: 23400...58b

Skrevet

Hasj er ikke noe party-dop akkurat. Det fleste som bruker det gjør det nok fordi rusen er behagelig, ikke for å være kule. 

Anonymkode: 66cc2...b32

• Liker 3
Skrevet

De fleste som røyker hasj er veldig kjedelige fra før. Det er deres måtte å ikke dø av kjedsomhet på. Tilføre psychedelia i en døll hjerne.  

Anonymkode: 76652...250

• Liker 1
Skrevet

Har inntrykk av at de sitter mye og prater om det de skulle ha gjort.

Anonymkode: c3655...757

• Liker 2
Skrevet

Har prøvd det og grønt, foretrekker grønt. Det har jo forskjellige virkninger på forskjellige folk. Jeg har sett de som blir sløve, jeg blir ikke sløv og får ikke sove etterpå, siden hjernen min er så aktiv og jeg har så mye å si. Jeg ble til og med lei meg da jeg måtte sove, fordi da kunne jeg ikke snakke, men jeg lå med øynene igjen og latet som jeg snakket med noen i 3-4 timer, helt hyper.

Tingen er at man glemmer det man snakker om, så historiene mine kan begynne med at jeg forteller om en skitur og ende med at naboen har bilen på tomgang. 

Jeg holder meg unna disse tingene for tiden, for det virker veldig psykisk på meg. Sist gang trodde jeg det var 6 personer i rommet, var bare 2 og jeg fikk for meg at han ene som var der, var en lege med magiske evner som kunne fikse alle problemene mine. Så  når han tok på armen min, trodde jeg at han hadde en kraft som rippet opp i alle sårene mine. Jeg spurte om hvor han fikk den magiske kraften fra.

Etter det slutta jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Har inntrykk av at de fleste som bruker det gjør det for å sitte litt ekstra godt i sofaen mens de ser film og spiser mat, ikke for at de skal ut og danse.

Anonymkode: 42590...c70

• Liker 5
Skrevet
På 20.1.2017 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Om hasj er så kult å røyke, hvorfor ser det aldri ut som om hasjrøykere har det kult? Det ser nesten alltid ut som om de bare blir utrolig sløve. 

Anonymkode: 7d75c...9af

Ja, de blir sløve og veldig tiltaksløse. Sikkert kontroversielt, men dette så jeg en lege skrev en gang: "Vet du hva som går og går og aldri kommer til døra? Jo, det er en hasjrøyker som prøver å få orden på livet sitt"

Anonymkode: c0d1b...daa

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at de fleste som bruker det gjør det for å sitte litt ekstra godt i sofaen mens de ser film og spiser mat, ikke for at de skal ut og danse.

Anonymkode: 42590...c70

Har faktisk hatt det ganske fett på dansegulvet etter å ha røyka en rev. Var i sånn passe godform av alkohol, og rett før vi gikk inn på klubben tok jeg et par trekk. Det har kanskje vært den mest euforiske opplevelsen jeg noensinne har hatt. Danset med alle og var i skikkelig humør. Følte skikkelig på de gode vibbene. Sant skal sies at det var nok ganske mange andre der som også var tura på noe annet alkohol. 

Anonymkode: 525cf...fb5

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de blir sløve og veldig tiltaksløse. Sikkert kontroversielt, men dette så jeg en lege skrev en gang: "Vet du hva som går og går og aldri kommer til døra? Jo, det er en hasjrøyker som prøver å få orden på livet sitt"

Anonymkode: c0d1b...daa

Mange som røyker daglig og har orden på livet sitt. Og for de som ikke har det, gjør ikke akkurat forbudet det noe enklere. 

Anonymkode: 525cf...fb5

• Liker 1
Skrevet

Hasj er noe drit som gjør folk i ulik grad psykisk virkelighetsfjern og distansert. Jeg kan faktisk se på de aller fleste som har drevet med hasj at de faktisk har mentale problemer iform av eller i ulik grad av korthetshukommelse, deperesjon, angst, paranoia, forvrengt syn på enkelte ting, konspirasjonsteoretikere, grublere. Man bare merker at de har en eller annen defekt oppi hode som ikke er naturlig. Det er bra å tenke ut av boksen, men jeg mener at mange som bruker hasj tror de bruker evnene på rikitg måte. 

Hvis jeg skulle sagt noe om hasj, så max 1 gang i måneden for å slappe av. For min del hadde det gått an å blandet det med alkhol. Men det gjelder ikke for alle. Har ikke prøvd hasj på mange år av den grunn at det fucker deg opp totalt om man er litt følsom type.

Anonymkode: 0a516...548

Skrevet
På 24.1.2017 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Hasj er noe drit som gjør folk i ulik grad psykisk virkelighetsfjern og distansert. Jeg kan faktisk se på de aller fleste som har drevet med hasj at de faktisk har mentale problemer iform av eller i ulik grad av korthetshukommelse, deperesjon, angst, paranoia, forvrengt syn på enkelte ting, konspirasjonsteoretikere, grublere. Man bare merker at de har en eller annen defekt oppi hode som ikke er naturlig. Det er bra å tenke ut av boksen, men jeg mener at mange som bruker hasj tror de bruker evnene på rikitg måte. 

Hvis jeg skulle sagt noe om hasj, så max 1 gang i måneden for å slappe av. For min del hadde det gått an å blandet det med alkhol. Men det gjelder ikke for alle. Har ikke prøvd hasj på mange år av den grunn at det fucker deg opp totalt om man er litt følsom type.

Anonymkode: 0a516...548

Du har ikke prøvd det med andre ord.

Anonymkode: 23400...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...