Gå til innhold

Bryllup nummer 2..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren skal gifte oss. Vet ikke når enda , men sikkert i løpet av et år eller to.

Hva tenker dere om bryllup nummer to, vi har vært gift før begge to. I kirka, med alt det fører med seg av familie og slekt ut til minste fetter og kusine..

Jeg ønsker meg et "annerledes" bryllup, men håpte kanskje dere hadde noen erfaringer, gode råd å komme med..

Vil gjerne ha med barna,  nærmeste familie og venner..

Utlandet, tingretten.. Aner virkelig ikke.. 

Men har lyst på et koselig, minnerikt bryllup med fokus på oss som par, og ikke gaver og overdådighet.. 

Anonymkode: 10cb7...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ingenting, sier bare gratulere og håper dere får bryllupet dere drømmer om. 

Skrevet

Har ingen erfaring selv da jeg planlegger mitt første bryllup nå. Men har vært i et par stykk på tinghuset, og jeg syns nok at å dra til utlandet med de nærmeste hadde vært mer koselig 😊 Kose seg som ny familie og slikt, vekk fra hverdagen 💞

Anonymkode: 7b67f...9e5

Skrevet

Elvis bryllup i vegas!

Skrevet

Ville bare tipse om at Unitarforbundet kan vie hvor som helst, så om dere har en plass ute, en hytte eller lignende som betyr mye for dere kan dere vies der. De er veldig fleksible med formen på vielsen og det eneste som MÅ være med er "løftedelen" som er lik den som brukes på tinghuset. 

Håper den blir fantastisk for dere når den kommer :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...