Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på en lee bukse, lurer derfor på om noen har noen fine modeller og annbefale??

liker at buksene er litt lav i livet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, nei leola utvider seg så sinnsykt! Gå ned en størrelse eller to når du kjøper i så fall!

Jinx er bra, utvider seg den og, men ikke sååå mye :wink:

Skrevet

Jeg har enda til gode for å finne en Lee-bukse som ikke lager lite flatterende fettansamlinger ved bukselinningen. Og jeg er tynn. Før trodde jeg mange presset på seg for små bukser, men så skjønte jeg at Lee har den effekten på noen. Derfor, be aware!

Skrevet

er ikke desoto ganske høy i livet???

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo det er den egentlig... Men er helt super for det! Slipper det styret med trusa og ghalve rompa utenfor..

Skrevet

Leola!!

Uten tvil favorittbuksa mi. Syns Leola er aller-aller finast!

Skrevet

Såg det var ei som hadde skrevet at den utvider seg en del? er det lurt og kjøpe den så stram at du ikke får puste da eller?? :ler:

Skrevet

Det er nok lurt ja! Eg kjøpte ei for ikkje så lenge sidan (sånn svart/grå), og den er alt for stor no. Var litt stressa, så eg glømte å kjøpe den 1nr for lita.

Trekk inn magen og draaaa den over låra, så passar den! ;)

Skrevet

Hmm ja da er det bare og holde pusten og dra den på :ler:

lønning på fredag, så da blir det bytur og forhåpentligvis ny lee bukse:)

takk for gode råd:)

Skrevet

Maddox er den absolutt fineste modellen. Den er lav i livet og har helt rette ben. Den er favoritt-buksen min

Skrevet

Hva heter den modellen som har gått ut?

Tror det var min favoritt... :roll:

Skrevet
Maddox er den absolutt fineste modellen. Den er lav i livet og har helt rette ben. Den er favoritt-buksen min

hmm..den tror jeg ikke jeg har hørt om før, kanskje jeg skal teste ut den:) går den mye utover eller???slik at den må sitte som et pølseskinn når du kjøper den?

Skrevet

Hovedregelen for alle jeans er at man skal kjøpe den så trang at man akkurat får igjen knappen, for alle jeans utvider seg. De maddox-buksene jeg har er det ikke stretch i så de utvider seg ikke fullt så mye, men jeg hadde nok kjøpt den ganske trang likevel. Den siste jeg kjøpte var slik at jeg måtte bruke makt for å lukke den igjen, og nå sitter den som et skudd :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hovedregelen for alle jeans er at man skal kjøpe den så trang at man akkurat får igjen knappen, for alle jeans utvider seg. De maddox-buksene jeg har er det ikke stretch i så de utvider seg ikke fullt så mye, men jeg hadde nok kjøpt den ganske trang likevel. Den siste jeg kjøpte var slik at jeg måtte bruke makt for å lukke den igjen, og nå sitter den som et skudd  :wink:

Jeg gjorde det med en bukse fra VeroModa... Resultatet ble at den ligger bakerst i skapet. Den er rett og slett FOR pølseskinn for meg. Angrer så på at jeg ikke kjøpte en str større... Min regel er: kjøp så den passer punktum :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Må legge til at jeg jeg ikke har noen Lee-buske :(

Om jeg skal velge mellom en litt for trang eller litt stor, så velger jeg heller litt trang!

Skrevet

Jeans vider seg ut. Sånn er det med den saken. Men innenfor rimelighetens grenser så klart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...