AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #21 Skrevet 22. januar 2017 Vi har nettopp vært på Gran Canaria med barna. Minsten på 8 måneder ble litt utålmodig, men jeg hadde pakket med kjeks, frukt, leker osv. Vi gikk litt frem og tilbake i midtgangen, sov litt og lekte litt på gulvet mellom bena mine. 5 timer gikk overraskende fint. Jeg hadde med grøtpulver og termos med varmt vann (fikk på flyplassen). Veldig greit å ikke være avhengig av flyvert for å varme mat. Der forresten helt perfekt tempratur nå, som en god norsk sommer. God tur! Anonymkode: fcd06...82c
Kvinne30 Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #22 Skrevet 23. januar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har nettopp vært på Gran Canaria med barna. Minsten på 8 måneder ble litt utålmodig, men jeg hadde pakket med kjeks, frukt, leker osv. Vi gikk litt frem og tilbake i midtgangen, sov litt og lekte litt på gulvet mellom bena mine. 5 timer gikk overraskende fint. Jeg hadde med grøtpulver og termos med varmt vann (fikk på flyplassen). Veldig greit å ikke være avhengig av flyvert for å varme mat. Der forresten helt perfekt tempratur nå, som en god norsk sommer. God tur! Anonymkode: fcd06...82c Tusen takk😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå