AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Vi har hatt sex annen hver /hver dag i 2 mnd, men pga jobb hadde vi sist sex mandag. Igår var El testen positiv, og idag er den negativ. Hadde ikke sex igår pga krangel. Er sååå lei meg..er håpet ute for denne mnd? Anonymkode: f538b...a91
Ruccula Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Ja det vil jeg tro. Hvis dere sist hadde sex på mandag og el var på torsdag skal svømmerne til mannen din være meget utholdende for å klare det denne mnd, men det er ikke umulig!
prover87 Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 slik jeg har forstått el-tester er de positive FØR eggløsning. Kan være at eggløsningen din da er i dag, og du kan da bli gravid etter sex i dag og. Men det er visst nok større sannsynlighet for graviditet hvis dere har sex 1-2 dager før eggløsning, og det er da disse testene er positive.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #4 Skrevet 20. januar 2017 Nei, håpet er IKKE ute. Ha sex i dag og i morgen! Reell eggløsning er 12-72 timer ETTER positiv test, samt egget lever i 12-24 timer etter det slipper. 24 timer eller mer etter positiv test trenger derfor slett ikke være for sent Lykke til! Anonymkode: fc5f4...331 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 Trenger ikke være for sent i dag nei. Når jeg ble gravid med min første hadde vi sex 36 timer etter positiv test. Anonymkode: e218b...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå