søndagsengel? Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 Hvordan oppbevares sarah bernard? Holder de i kakeboks frem til jul, eller kan de fryses?? (Eller må jeg rett og slett spise dem så fort som mulig...? )
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #2 Skrevet 5. desember 2004 Den siste muligheten er iallefall ikke et problem. Jeg må vente så lenge som overhode mulig for å ha noen igjen. Det er smørkrem i dem og den blir sammen med sjokoladen myk i stuetemperatur. Må minst stå i et kaldt rom eller kjøleskap. Jeg ville ha lagt dem først på et brett i kjøleskap og dernest i en boks etter at toppen er helt stiv og puttet alt i fryseren.
Mona Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Jeg pleier å ha dem i kakeboks i kjelleren, der er det kjøligere, da holder de lenge. Jeg bruker kransekake i som bunn, da blir de harde når de fryses. Men hvis du bruker "nøttedeig" som bunn, kan de godt spises frosne.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #4 Skrevet 18. desember 2018 Dytter opp denne. Jeg laget Sarah Bernard i dag, men har jo ikke stor nok fryser til å ha en boks i (har ikke plass i den lille fryseren som er i kjøleskapet). Hvor lenge holder de i kjøleskap? Anonymkode: 5beaf...fcc
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #5 Skrevet 18. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dytter opp denne. Jeg laget Sarah Bernard i dag, men har jo ikke stor nok fryser til å ha en boks i (har ikke plass i den lille fryseren som er i kjøleskapet). Hvor lenge holder de i kjøleskap? Anonymkode: 5beaf...fcc Du har nok spist dem opp før de blir dårlige. Men pass på å pakke dem godt inn, så de ikke tar smak av andre matvarer. Anonymkode: 3d518...e98
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #6 Skrevet 18. desember 2018 Hvilken krem er best inni? Laget på kun fløte og sjokolade,eller smørkrem med sjokolade? Anonymkode: 86b5a...51a
Brunhilde Skrevet 19. desember 2018 #7 Skrevet 19. desember 2018 On 12/18/2018 at 7:23 PM, AnonymBruker said: Hvilken krem er best inni? Laget på kun fløte og sjokolade,eller smørkrem med sjokolade? Anonymkode: 86b5a...51a Jeg foretrekker fløte og sjokolade.
Jellybean Skrevet 19. desember 2018 #8 Skrevet 19. desember 2018 Åh nå fikk jeg lyst til å lage det! 😍😋 lurer på om det blir lørdagssyssel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå