Gå til innhold

Redd han tenker på noen andre

Fremhevede innlegg

Skrevet

...... mens vi har sex. 

Kjæresten kommer ofte veldig fort når vi har sex og spesielt når jeg suger han. Han sier at det er fordi jeg er såååå deilig og sexy og alt sånt. Han har ikke hatt problemer med å holde igjen orgasme/utløsning før han ble sammen med meg. Lengste han kan holde ut er 4-5 minutter. Han kan "tvinge" seg til å holde lenger (gjort det noen få ganger) men da begynner han å stresse merker jeg og han blir mindre hard, ene gangen fikk han da ikke til å komme i det hele tatt. Men jeg syns det er så rart at han kommer fort fordi jeg er så attraktiv. Eksene hans er mye penere enn meg. Jeg er lubben, har pupper med heng og over gjennomsnittet hårete kropp for å være kvinne. Kroppen min og ansiktet mitt er objektivt sett ikke lekkert i det hele tatt. Har tenkt tanken på at han kanskje fantaserer om andre når vi har sex og nå klarer jeg ikke helt gi slipp på det.... 

Anonymkode: 195ff...b19

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...... mens vi har sex. 

Kjæresten kommer ofte veldig fort når vi har sex og spesielt når jeg suger han. Han sier at det er fordi jeg er såååå deilig og sexy og alt sånt. Han har ikke hatt problemer med å holde igjen orgasme/utløsning før han ble sammen med meg. Lengste han kan holde ut er 4-5 minutter. Han kan "tvinge" seg til å holde lenger (gjort det noen få ganger) men da begynner han å stresse merker jeg og han blir mindre hard, ene gangen fikk han da ikke til å komme i det hele tatt. Men jeg syns det er så rart at han kommer fort fordi jeg er så attraktiv. Eksene hans er mye penere enn meg. Jeg er lubben, har pupper med heng og over gjennomsnittet hårete kropp for å være kvinne. Kroppen min og ansiktet mitt er objektivt sett ikke lekkert i det hele tatt. Har tenkt tanken på at han kanskje fantaserer om andre når vi har sex og nå klarer jeg ikke helt gi slipp på det.... 

Det tviler jeg på han gjør... mvh mann

Anonymkode: 82dd4...30d

• Liker 3
Skrevet

Han tenker nok på deg. Han ser nok på deg med helt andre øyne enn du gjør selv :) I hans øyne er du deilig og sexy og alt sånt.

Om han kommer fort kan han ta knipeøvelser. Det kan hjelpe menn å holde tilbake en orgasme og vare lenger :) 

Anonymkode: 97abe...b9d

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

...... mens vi har sex. 

Uff, det var da en kjedelig slutning å trekke utfra noe som burde være et kompliment! Du skal vite at det ikke er det billedskjønne som alltid tenner en mann! Det er noe unge folk gjerne tror, men sannheten er ikke så enkel, og det kommer mer fram med alderen. Det er garantert noe med deg som gjør at han bare digger å ha sex med deg! Kanskje er det faktisk det at du er litt hårete som gir det lille ekstra, eller puppene! Men mest er det nok helheten! Menn tenner faktisk på mer enn bare en kropp. 

Så slutt å tenke sånn! For det som IKKE tenner folk, er at partneren er så ekstremt usikker. Prøv å føl deg like deilig som han tydeligvis mener at du er! 😃

Skrevet

Tror nok han mener det han sier. Og han tenner nok på hele deg, både ansikt og kropp, men også personligheten din. Han tenner nok på at han kan få ei han liker så godt til å nyte skikkelig. Jeg blir skikkelig tent når jeg tar på samboer og ser han nyter, jeg blir rett og slett tent av at en jeg elsker nyter noe jeg gjør med han. I tillegg til at jeg selvfølgelig tenner på utseende hans, personligheten hans og hvordan han er i senga.

• Liker 1
Skrevet

Seksuell tenning er jo ikke utseende eller fasong på puppene.  Begjær og lyst er mer komplisert enn som så. Virker som du har en partner som virkelig har full tenning, nesten overtenning på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...