Polluela Skrevet 5. desember 2004 #1 Del Skrevet 5. desember 2004 ...Og denne boka kom ut i 1985, og er dermed utsolgt fra forlaget. Finnes det en eller annen smart måte å få tak i denne boka på allikevel, uten at det blir som å lete etter nåla i høystakken? Boka heter forresten "Kjærligheten denne røde sykdom" av Anne Sexton. Tror ikke jeg helt får fred før jeg er i besittelse av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 5. desember 2004 #2 Del Skrevet 5. desember 2004 Regner med du mener 1985..? Noe annet forslag enn antikvariater har jeg dessverre ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2004 1985 var det jeg mente, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. desember 2004 #4 Del Skrevet 5. desember 2004 Har du sjekket på www.antikvariat.net? Her kan du søke på tittel og/eller forfatter, og da jeg søkte, fant jeg boka di på tre forskjellige antikvariater i Oslo. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 5. desember 2004 #5 Del Skrevet 5. desember 2004 For en super side!! Jeg har vært på leting etter noen gamle bøker selv en god stund nå, men ikke visst om siden. Takk Dalwhinnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 5. desember 2004 Ah, tusen takk! Visste ikke om den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. desember 2004 #7 Del Skrevet 5. desember 2004 Siden er super. Og de fleste av antikvariatene som er med her, sender også bøkene i oppkrav. En annen genial side er www.abebooks.com. Her kan du søke blant nettbokhandlere og antikvariater over hele verden. Jeg fant en bok jeg har lett etter i årevis i et lite antikvariat i Australia via denne siden. Et par uker etterpå fikk jeg boka i posten, pent innpakket i gråpapir og med en hyggelig, håndskrevet lapp inni. Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 5. desember 2004 Dette så å si utgjorde dagen min det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. desember 2004 #9 Del Skrevet 5. desember 2004 Dette så å si utgjorde dagen min det. Så hyggelig. Du kan jo hviske det i øret til nissen når du ser han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå