Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Og denne boka kom ut i 1985, og er dermed utsolgt fra forlaget. Finnes det en eller annen smart måte å få tak i denne boka på allikevel, uten at det blir som å lete etter nåla i høystakken? Boka heter forresten "Kjærligheten denne røde sykdom" av Anne Sexton. Tror ikke jeg helt får fred før jeg er i besittelse av den :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du mener 1985..? Noe annet forslag enn antikvariater har jeg dessverre ikke..

Skrevet

1985 var det jeg mente, ja :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Har du sjekket på www.antikvariat.net?

Her kan du søke på tittel og/eller forfatter, og da jeg søkte, fant jeg boka di på tre forskjellige antikvariater i Oslo. :-)

Skrevet

For en super side!! Jeg har vært på leting etter noen gamle bøker selv en god stund nå, men ikke visst om siden.

Takk Dalwhinnie! :P

Skrevet

Ah, tusen takk! Visste ikke om den siden.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Siden er super. Og de fleste av antikvariatene som er med her, sender også bøkene i oppkrav.

En annen genial side er www.abebooks.com. Her kan du søke blant nettbokhandlere og antikvariater over hele verden. Jeg fant en bok jeg har lett etter i årevis i et lite antikvariat i Australia via denne siden. Et par uker etterpå fikk jeg boka i posten, pent innpakket i gråpapir og med en hyggelig, håndskrevet lapp inni. Genialt!

Skrevet

Dette så å si utgjorde dagen min det. :klappe:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Dette så å si utgjorde dagen min det.  :klappe:

Så hyggelig. Du kan jo hviske det i øret til nissen når du ser han :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...