AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #21 Del Skrevet 24. januar 2017 TS, jeg har det akkurat som deg. Jeg blir så trist av det, syns alle bare snakker om seg selv og har 1000 planer hele tida, mens jeg har ingen å gå på kino med eller ta en øl med. Føler meg som verdens mest uinteressante person. Hadde jeg bodd på østlandet, hadde jeg gjerne tatt kontakt med deg! Men bor i en stor by, hvor det teoretisk sett skulle være mange "likesinnede", jeg klarer bare ikke å finne dem. Anonymkode: 74aee...903 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 24. januar 2017 #22 Del Skrevet 24. januar 2017 Hei. Jeg vil gjerne ha nye venner. Bare å sende meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #23 Del Skrevet 24. januar 2017 Vennetråden, skål for oss ekteAnonymkode: c49f1...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #24 Del Skrevet 24. januar 2017 er i akkurat samme situasjon selv. I tillegg drikker jeg ikke alkohol, noe som gjør det enda vanskeligere. Jeg har nylig blitt mor, og føler at gnisten er gått litt mer ut fordi jeg er trøtt. Jeg har aldri vært utadvendt, men nå er det enda vanskeligere. Sliter med å finne på noe å snakke om. Vet ikke hva jeg skal dele av meg selv? Jeg vil ikke bli en slik som bare snakker om barna mine heller.. vet ikke hvordan jeg skal legge frem noe morsomt? går det an å lære seg slike ting i voksen alder? Anonymkode: 358d3...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maverick* Skrevet 24. januar 2017 #25 Del Skrevet 24. januar 2017 Kjenner meg igjen.. Dame på 37 fra Østlandet..Høyt utdannet..ikke mann eller barn.. Er en snill og omgjengelig person, men har mine meninger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #26 Del Skrevet 24. januar 2017 2 timer siden, Maverick* skrev: Kjenner meg igjen.. Dame på 37 fra Østlandet..Høyt utdannet..ikke mann eller barn.. Er en snill og omgjengelig person, men har mine meninger Anonymkode: c49f1...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 25. januar 2017 #27 Del Skrevet 25. januar 2017 9 timer siden, Maverick* skrev: Kjenner meg igjen.. Dame på 37 fra Østlandet..Høyt utdannet..ikke mann eller barn.. Er en snill og omgjengelig person, men har mine meninger Bare nysgjerrig, hva legger du i høyt udannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 25. januar 2017 #28 Del Skrevet 25. januar 2017 Det bare føles slik, at alle andre får det til. Sannheten er at det er mange, mange som kjenner på dette som du beskriver her. Som lengter etter flere venner, og ikke minst nære vennskap. For er det noe vi ofte erfarer etter hvert i livet, så er det at de virkelig nære relasjonene ikke vokser på trær, eller blir kastet i fanget vårt, men tar tid å finne og skape. Akkurat som når det kommer til dating blir det noen blindveier før man kommer til "de creme de la creme". Visst er det mange blindveier, og det er nok lett å bli litt demotivert når man ikke finner sin venne-match. De beste rådene jeg kan gi deg er å "gjøre fred" med situasjonen slik den er i dag. Godta at noen venner hører til fortiden, og sist men ikke minst, ikke gi opp venne-søkingen, for med alle de menneskene som er der ute, er det med all sannsynlighet noen som passer med deg, som er din gode venne-match. Og når du finner det eller de menneskene er all søkingen så hjertelig verdt det. Kanskje må man litt ut av komfortsonen, kanskje må man våge å dele litt mer av seg selv, kanskje må man søke andre steder, og kanskje man til og med kan ha oversett noen som kunne blitt en flott venn. Bare ikke gå rett i den "fella" der du surrer deg inn i tanker om at det er noe feil ved deg når det ikke blir en match, tving deg heller til å fokusere på det positive du kan bidra med i et vennskap, og let videre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 25. januar 2017 #29 Del Skrevet 25. januar 2017 Ingen har sendt meg PM ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #30 Del Skrevet 25. januar 2017 4 timer siden, Bossa Nova skrev: Ingen har sendt meg PM ennå Hvor bor du da? Anonymkode: 358d3...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 25. januar 2017 #31 Del Skrevet 25. januar 2017 I Oslo Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå