AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Hei, jeg har slitt med OCD (en psykisk lidelse) og har fått behandling for denne. Jeg vet at det er få som er interesserte i menn som meg, naturlig nok, så jeg regner med å være singel resten av livet. Ikke at jeg mener det er riktig av meg å f.eks. få barn, når dette naturligvis er arvelig. Hvordan tekler dere singel livet? Noen artige aktiviteter dere kan gi meg tips om (bor i by)? Anonymkode: 86492...afd
brownbrown Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 singel livet er helt fantastisk. hadde det ikke vært for at jeg traff damen min i oktober ifjor så hadde jeg fint vært singel og kost meg plenty. singel mann kan du vell gjøre hva dul vil...mye frihet, ingen mas. ta deg en tur på byn med gode kompiser og fin deg noen søte damer i baren, ta de med hjem og ha det gøy neste helg repeat hvorfor mener du at du skal være singel for alltd ? for man finner alltid en man passer med er det kun den psykiske lidelsen din ? eller noe annet 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 3 minutter siden, brownbrown skrev: singel livet er helt fantastisk. hadde det ikke vært for at jeg traff damen min i oktober ifjor så hadde jeg fint vært singel og kost meg plenty. singel mann kan du vell gjøre hva dul vil...mye frihet, ingen mas. ta deg en tur på byn med gode kompiser og fin deg noen søte damer i baren, ta de med hjem og ha det gøy neste helg repeat hvorfor mener du at du skal være singel for alltd ? for man finner alltid en man passer med er det kun den psykiske lidelsen din ? eller noe annet Jeg er relativt sjeldent ute, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi at kompisene mine er sjeldent ute. Bestekompisen min er idrettsmann, så han nekter å reise ut på byen, dessverre for min del. Men ja, absolutt det er artig å være ute på byen Nei, hovedgrunnen til at jeg tror at jeg vil leve hele livet som singel, er fordi jeg kan aldri tenke meg at mange damer sier ja, etter jeg selvsagt forteller dem at jeg har arvelig lidelse (etter hvert som de blir seriøst selvsagt). Anonymkode: 86492...afd
brownbrown Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er relativt sjeldent ute, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi at kompisene mine er sjeldent ute. Bestekompisen min er idrettsmann, så han nekter å reise ut på byen, dessverre for min del. Men ja, absolutt det er artig å være ute på byen Nei, hovedgrunnen til at jeg tror at jeg vil leve hele livet som singel, er fordi jeg kan aldri tenke meg at mange damer sier ja, etter jeg selvsagt forteller dem at jeg har arvelig lidelse (etter hvert som de blir seriøst selvsagt). Anonymkode: 86492...afd haha jeg vet hvordan det er som du beskriver det. i mitt tilfelle er jeg idretsmann og min bestevenn ikke. heheh. men finnes det ikke medisiner for OCD ? jeg har aldrig sett ene neste sjel som har endt opp alene. uasett hva handikapp eller sykdom. man finner alltid en
Tiermi Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Du trenger jo ikke å se for deg resten av livet som singel bare fordi du vet du ikke vil ha barn. Jeg har ikke tenkt å få barn pga psykiske ting jeg tror er arvelige samt andre somatiske problemer som jeg også er redd skal kunne være arvelig. Jeg er under 30 år og dette er noe jeg vet 100% sikkert at jeg ikke ønsker.. Dette er jo da noe man er ærlige med noen det eventuelt skulle bli seriøst med. Det er ikke alle som føler at de må ha barn for å ha et fullverdig liv sammen med en annen 😊 har ingen tips til det du spør om dessverre men følte bare jeg ville si dette.. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, brownbrown skrev: haha jeg vet hvordan det er som du beskriver det. i mitt tilfelle er jeg idretsmann og min bestevenn ikke. heheh. men finnes det ikke medisiner for OCD ? jeg har aldrig sett ene neste sjel som har endt opp alene. uasett hva handikapp eller sykdom. man finner alltid en Ja, det finnes medisiner, såkalte antidepresiva, og det funker fint det. Går ikke på det lenger derimot, fordi det ikke er nødvendig. Kanskje du har rett, det er noen for alle. Er jo en del kvinner som ikke vil ha barn, disse er nok ikke like redd for arveligheten. Anonymkode: 86492...afd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2017 #7 Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, Tiermi skrev: Du trenger jo ikke å se for deg resten av livet som singel bare fordi du vet du ikke vil ha barn. Jeg har ikke tenkt å få barn pga psykiske ting jeg tror er arvelige samt andre somatiske problemer som jeg også er redd skal kunne være arvelig. Jeg er under 30 år og dette er noe jeg vet 100% sikkert at jeg ikke ønsker.. Dette er jo da noe man er ærlige med noen det eventuelt skulle bli seriøst med. Det er ikke alle som føler at de må ha barn for å ha et fullverdig liv sammen med en annen 😊 har ingen tips til det du spør om dessverre men følte bare jeg ville si dette.. Du har nok rett i det Anonymkode: 86492...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå