Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... er helt grønn når det gjelder data. Skal skaffe meg mp3 spiller og lurer på hva slags USB-port jeg har. Hvor i alle dager ser jeg det? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva slags hovedkort du har. Hva slags pc har du?

Skrevet

Jeg regner med at du mener om du har USB1.0 eller 2.0? Det har ikke noe å si hvilken mp3spiller du kjøper i forhold til usb-porten, det eneste er at overføringen av musikk går raskere med usb2.0. (Altså, alle mp3spillere som bruker usb kan brukes i alle usbporter.)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Kontrollpanel - system. Let deg fram til du finner noe som heter enhetsbehandling. Der skal du se hva slags USB-enhet du har.

Skrevet

Takk Newt, da skulle ikke det være noe problem :)

Jeg fant ikke "Enhetsbehandling" under kontrollpanel, men hvis jeg kan bruke spilleren uansett, er alt greit for meg :)

Takk alle sammen! :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du tenker på iPod, kan den kun kobles til USB2.0, ifølge manualen.

Gjest Ethereal
Skrevet
Ipod er da firewire..?

iPod har BÅDE firewire og USB-kabel (for USB 2.0). :)

Skrevet

Ok, daså :) Men jeg vil fortsatt påstå at både usb 1 og 2 funker. (Det er eksakt samme greie, bare forskjellig hastighet.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du skal ha en spiller med stor kapasitet, dvs masse plass, bør du kanskje satse på usb2. Har selv en spiller med 256 Mb, og merker at det går litt tregt med usb1. Men ikke noe problem med såpass liten spiller som jeg har. Verre hvis du har tenkt å laste over 20Gb, feks...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...