Ultiva Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #45621 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) 58 minutter siden, formula skrev: Ja, det er litt artigHun får det til å høres ut som amming er en knallhard idrettsgren som nærmest ødelegger musklene i overkroppen. Hun kan si hva hun vil, men jeg holder en knapp på at dette ikke er grunnen til at hun ser seg nødt til å ha egen PT. Hvert fall ikke siden hun sa på snap for noen dager siden at hun var i ferd med å få gangsperre, kun en time etter at hun var ferdig med PT-timen. Man får ikke gangsperre av å trene nakken. Endret 11. desember 2017 av Ultiva 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 11. desember 2017 #45622 Del Skrevet 11. desember 2017 26 minutter siden, Ultiva skrev: Hvert fall ikke siden hun sa på snap for noen dager siden at hun var i ferd med å få gangsperre, kun en time etter at hun var ferdig med PT-timen. Man får ikke gangsperre av å trene nakken. Det er i så fall veldig dårlig reklame for PT'n. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. desember 2017 #45623 Del Skrevet 11. desember 2017 2 timer siden, Sol79 skrev: Hotell Post er et fresht hotell, så lurer på hvordan de endte opp i en goth-suite? Elsker Clarion Post Hotel ❤️👍🏼👍🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. desember 2017 #45624 Del Skrevet 11. desember 2017 2 timer siden, Sol79 skrev: Hotell Post er et fresht hotell, så lurer på hvordan de endte opp i en goth-suite? De trengte en suite for pre-drinks svarer hun i kommentarfeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. desember 2017 #45625 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Hun bør slutte med disse engelske overskriftene når hun ikke kan stave riktig. Gothenburg, ikke Gøteberg. Ei klarer hun å skrive egennavn med stor forbokstav Endret 11. desember 2017 av Miranda16 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 11. desember 2017 #45626 Del Skrevet 11. desember 2017 Bildene blir bare verre og verre, han overbehandler dem fullstendig. Mulig det er den stilen de vil gå for, men jeg synes det blir veldig rart og veldig mye når bildene ser mer ut som malerier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 11. desember 2017 #45627 Del Skrevet 11. desember 2017 Caroline spiser fastfood-pizza?? Det har jeg aldri sett før. Guri 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 11. desember 2017 #45628 Del Skrevet 11. desember 2017 5 minutter siden, Bambi1995 skrev: Caroline spiser fastfood-pizza?? Det har jeg aldri sett før. Guri Blitt en tradisjon på søndager det. Men ble overrasket over kebabsausen som lå over. Jøss! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. desember 2017 #45629 Del Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, Miranda16 skrev: Hun bør slutte med disse engelske overskriftene når hun ikke kan stave riktig. Gothenburg ikke Gøteberg. Ei klarer hun å skrive egennavn med stor forbokstav Enig! Dessuten synes jeg det blir fryktelig rart å kalle dette en juleweekend i Gøteborg. Det ER IKKE JUL 9-10 desember! Selv om CBE vil at det skal være sånn. Førjulsweekend ja - juleweekend NEI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2017 #45630 Del Skrevet 11. desember 2017 Mht til skjønnhetstyranniet; CBE ser ut som den eldre søsteren til til andre jentene (fellesbildet). Overdrivelse av sminke og fillers fungerer ikke alltid etter hensikten. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 11. desember 2017 #45631 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg blir kvalm av hvor snobbete de prøver å være. Må bo på suite skal det være bra nok for CBE altså. Tipper mannen snakka seg til en finfin rabatt på det mot at det ble vist frem i bloggen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. desember 2017 #45632 Del Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, boblebrist skrev: Bildene blir bare verre og verre, han overbehandler dem fullstendig. Mulig det er den stilen de vil gå for, men jeg synes det blir veldig rart og veldig mye når bildene ser mer ut som malerier. Synes ikke LKE er særlig god på de "kunstneriske" bildene, vi så jo noe lignende fra Hellas, og på headeren på bloggen. Det som skal være tøft, blir på en måte latterlig dramatisk, der menneskene får et skittent og dradd preg, der de liksom skal se bad ut. De som smiler klarer seg likevel bra, mens CBE er totalt ugjenkjennelig. Matbilder er han derimot god på, ser alltid fristende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 11. desember 2017 #45633 Del Skrevet 11. desember 2017 Det fellesbildet er jo helt komisk! De to andre jentene er kjempevakre og naturlige, mens CBE står der med et asiktsuttrykk som virker som om hun har luktet noe sykt vondt og må tisse på en gang, eller no. HVORFOR vil hun fremstille seg slik? De har en merkelig estetikk og smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. desember 2017 #45634 Del Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Gillians skrev: Det fellesbildet er jo helt komisk! De to andre jentene er kjempevakre og naturlige, mens CBE står der med et asiktsuttrykk som virker som om hun har luktet noe sykt vondt og må tisse på en gang, eller no. HVORFOR vil hun fremstille seg slik? De har en merkelig estetikk og smak... Veldig spesielt uttrykk hun har ja, der hun tydeligvis suger inn kinnene det hun makter. Synes kanskje ikke kjolen var helt passende heller, om dette er noe hun skal ut og spise i, men smak og behag. Kan jo være knipset unde pre-drinkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 11. desember 2017 #45635 Del Skrevet 11. desember 2017 Alkoholreklame igjen da... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsarsar Skrevet 11. desember 2017 #45636 Del Skrevet 11. desember 2017 Fikk en skikkelig skummel storytel-reklame med Caroline på Snapchat nå. Hun som blåser på kaffen og stirrer rett i kameraet mens hun ler. Ble litt satt ut av de nye leppene hennes, sluttet å lese bloggen for årevis siden så visste ikke hvordan hun så ut nå. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 11. desember 2017 #45637 Del Skrevet 11. desember 2017 7 minutter siden, formula skrev: Veldig spesielt uttrykk hun har ja, der hun tydeligvis suger inn kinnene det hun makter. Synes kanskje ikke kjolen var helt passende heller, om dette er noe hun skal ut og spise i, men smak og behag. Kan jo være knipset unde pre-drinkingen. Et vorspeil? Med systembolagets varer 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. desember 2017 #45638 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun vil fremstille seg slik. En annen ting er at de som liksom er så veldig opptatt av en sunn livsstil, har et tilsynelatende høyt alkoholforbruk. Og jeg tror de tester ut grensene for alkohol på bloggen, Det er mye vinflasker og glass g drinker der hver eneste uke. jeg antar at de vil sjekke ut hvor grensene går for hva de har love til - sist ble de jo fekt fordi de hadde alkohol med i et annonseinnlegg - som jo ikke er lov. Hvis man regner innlegg som ikke er merket som redaksjonelle, er det kanskje innafor med den alkoholen - men det vet jeg ikke nok om, så jeg regner med at h-dir eit sier fra om det juvs det går for langt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. desember 2017 #45639 Del Skrevet 11. desember 2017 Skikkelig megaforbilde hun der... "Dårlig selvtillit? NO problem! Bare løp til du svimer, løft vekter og syt deg ned en masse størrelser, sprøyt leppa full og rynkene bort! Omg, ser huden din fortsatt menneskelig ut? No problem, 25 runder i photoshop og du er klar! Være bra nok som deg selv? Hæ, hva er det for noe tull?" Håper ungene hennes vokser opå perfekte uten et eneste kompleks angående utseende, for det vet vel ikke hun hvordan hun skal snakke med de om. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 11. desember 2017 #45640 Del Skrevet 11. desember 2017 16 minutter siden, formula skrev: Veldig spesielt uttrykk hun har ja, der hun tydeligvis suger inn kinnene det hun makter. Synes kanskje ikke kjolen var helt passende heller, om dette er noe hun skal ut og spise i, men smak og behag. Kan jo være knipset unde pre-drinkingen. Fikk litt assosiasjoner til Friends-episoden der Rachel møter kjærestens foreldre for første gang ikledd en sexy underkjole/nattkjole og prøver å overbevise dem om at det er haute couture 😳 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg