Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Mulig Jysk prøver seg på et løft? Nye produkt/møbelutviklere? Jeg husker f.eks at Cubus hadde mye kjedelige og "stygge" klær da jeg var yngre (tar forbehold om smak og behag, selvsagt). De siste årene derimot synes jeg de har hatt mye fine klær som henger mer med på trendene. Så noen kjeder endrer seg jo til det bedre, de fornyer seg og hever kvaliteten.

Er det flere bloggere som reklamerer for Jysk i disse dager, tro?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg har mer enn et ørlitelite snev anelse om hva Jysk står for av stil og kvalitet eller har noen mening om hvorvidt fam. Eriksens stil skiller seg fra den Jyske stilen (jeg leser ikke bloggen), tenker jeg at dersom effekten av Jysk-innlegget er at folk diskuterer Jysk, og mange forteller om sine gode erfaringer med leverandøren, er jo det den aller beste reklamen de kan få. 

Målet med å kjøpe plass hos CBE kan være så enkelt som at Jysk trenger å bli bedre kjent, og oppnå at f.eks den "trofaste IKEA-kunde" (moderne kvinner, i størst grad ganske unge kvinner) også kommer på å vurderer Jysk før kjøpsbeslutningen. Om CBE skriver det ene eller andre er kanskje underordnet, hun er ikke særlig troverdig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at av de møblene hun har fått sponset tidligere/ samarbeidet med noen om, så er det hovedsaklig et annet pris - og kvalitetsnivå. CBE er jo veldig flink til å selge inn slike innlegg, hun skryter jo vilt av både kvalitet og stil. "Jeg er så fornøyd". Leseren får inntrykk av at This is it. Jeg har slukt agnet i forhold til at TM er kvalitet, akkurat som jeg gjorde det med Tailor Heaven. Da blir det kræsj når hun nå reklamerer for Jysk, da de har hatt et image som lavkvalitetsprodukter. Sånn sett er det jo lurt av dem å samarbeide med CBE slik at de låner litt av hennes image for å løfte sitt eget.

Slukte du virkelig agnet om at Tailor Heaven er kvalitet? To sek inne på hjemmesiden og du ser fort hva det er.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at av de møblene hun har fått sponset tidligere/ samarbeidet med noen om, så er det hovedsaklig et annet pris - og kvalitetsnivå. CBE er jo veldig flink til å selge inn slike innlegg, hun skryter jo vilt av både kvalitet og stil. "Jeg er så fornøyd". Leseren får inntrykk av at This is it. Jeg har slukt agnet i forhold til at TM er kvalitet, akkurat som jeg gjorde det med Tailor Heaven. Da blir det kræsj når hun nå reklamerer for Jysk, da de har hatt et image som lavkvalitetsprodukter. Sånn sett er det jo lurt av dem å samarbeide med CBE slik at de låner litt av hennes image for å løfte sitt eget.

Du får unnskylde meg, men jeg hadde aldri trodd at noen som deg hadde latt seg lure av FFs lovord..

Hele kvinnemennesket og hennes familie er kjøpt og betalt, får de nok penger er det nok ingen grenser for hva som presenteres på den bloggen.

Det er naivt å tro at noe er av høy kvalitet uten å selv ha testet det/kjent på det. Ikke tro på bloggere - noen gang!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Du får unnskylde meg, men jeg hadde aldri trodd at noen som deg hadde latt seg lure av FFs lovord..

Hele kvinnemennesket og hennes familie er kjøpt og betalt, får de nok penger er det nok ingen grenser for hva som presenteres på den bloggen.

Det er naivt å tro at noe er av høy kvalitet uten å selv ha testet det/kjent på det. Ikke tro på bloggere - noen gang!

Du vet, jeg var nokså ny i bloggverden. Fotballfrue var den første bloggen jeg fulgte på daglig basis, tror det var i midten av 2013. Ante ikke hva affiliatelenker og hestesko var...... Med skam å melde, så var jeg altså 40 år og fullstendig blåøyd. Nu vet jeg så meget bedre.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Slukte du virkelig agnet om at Tailor Heaven er kvalitet? To sek inne på hjemmesiden og du ser fort hva det er.

Slukte det rått....bildene som CBE presenterte på bloggen var jo i en annen liga. Var jo ikke gravidklær jeg trengte på det tidspunktet. Men akk, en kveld gikk jeg inn på siden til TH og da skjønte jeg det jo. Bratt læringskurve........Og siden det er dagen for innrømmelser, så oppdaterte jeg heftig det døgnet hun ble mor. Min første tanke da magebildet kom var at det måtte være noen som hadde manipulert bildet, fordi jeg kunne ikke forstå at Caroline, den søte jenta, skulle ha lagt ut bildet selv. Derfra gikk det bratt nedover med mitt syn på både bloggen OG menneskene bak den.

Egentlig var det en fillesak som fikk det til å bikke over. Det var et innlegg som omhandler en joggetur, med barnet i vogna. Caroline skrev at hun hadde måttet snu, fordi hun hadde glemt vanter og ble blåfrossen på hendene. I kommentarfeltet fikk hun kritikk for at barnet hadde for lite tøy på, det manglet dyne/ teppe. Dette ble avvist på det blankeste og folk stormet til for å ta kritikerne. En leser kommenterte da, at det jo gikk ann å se sammenhengen mellom at C selv ble blå på fingrene og at barnet kanskje hadde for lite tøy som lå stille i vogna. Det ble ikke godt mottatt for å si det sånn. Og det var da jeg tenkte at det var smått usympatisk at de aldri noensinne kunne ta i mot råd eller konstruktiv kritikk, i dette tilfellet var det jo fullstendig på sin plass. #farvelfotballfrue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring. Kommentarer eller spørsmål til moderering skal tas direkte til moderator eller på ris og ros.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående de badekåpene fra Ikea, så posta Lene Orvik en post om de fire dager før Fotballfrue.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun handler på en rekke billigkjeder. Ikea, Nille, Kremmerhuset, Lindex, HM, Zara etc, så hvorfor er det utenkelig at hun handler på Jysk? Er enig at det stilmessig ikke er henne, men hun kan da handle ting der fordi.

Men var ikke innleggene fra Nille også såkalt "i samarbeid med"? Samme med Lindex og Ikea som flere UI bloggere skriver om for tiden?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske bloggere som ikke kan engelsk slutter med de tøvete overskriftene!

I kveld har hun skrevet 'Crispy air', ser det på Bloglovin'- gidder ikke klikke meg inn, men er lufta veldig sprø i Skien?

:roll:

Det heter CRISP hvis hun snakker om luft da..  og ikke sprø sjokolade som muligens har luftbobler i seg. :vetikke:

(edit:skrivefeil)

Endret av loffen
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har hun skrevet 'Crispy air', ser det på Bloglovin'- gidder ikke klikke meg inn, men er lufta veldig sprø i Skien?

Det heter CRISP hvis hun snakker om luft da..  og ikke sprø sjokolade som muligens har luftbobler i seg. :vetikke:

Ikke noe sprø luft her i Skien altså. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Holititten

Det heter CRISP hvis hun snakker om luft da.. og ikke sprø sjokolade som muligens har luftbobler i seg. :vetikke:

Kommenterte faktisk det på bloggen hennes, så tipper hun snart endrer overskrift og IKKE godkjenner kommentaren. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenterte faktisk det på bloggen hennes, så tipper hun snart endrer overskrift og IKKE godkjenner kommentaren. Haha!

Med mindre det er "kreativ lek med språket for estetikkens skyld"

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...