Kollontaj Skrevet 19. oktober 2015 #19121 Del Skrevet 19. oktober 2015 Du har helt rett i at det ligger kun innlegg på suntvett.no fra 2013 nå. Jeg regner med at folk flest ikke vet eller husker at han hadde en slettejobb på bloggen sin etter avsløringene. Jeg er glad for å kunne trekke dette frem igjen, da denne avsløringen gjorde at jeg (og sikkert flere) ikke tror så mye på at kommentarjukset dreide seg i hovedsak om å forsvare familien mot netthets (lenke til VG), da jeg vet hvilke kommentarer LKE jukset med inne på både suntvett.no og CBE-bloggen. Begge plassene handlet det mest om å ha rett/vinne diskusjoner. Dumt at ingen journalister har (fått?) tatt dette opp med de i intervjuer, men isteden latt de slippe unna med "offerrollen" (lenke til blogginnlegg hos CBE). Hvorfor tør de ikke å utfordre ekteparet (lenke til blogginnlegg om dette hos mamsi.no)? Edit: Lagt til lenker. Jeg er fortsatt irritert på at han slapp unna med dette, de fakekommentarene hans var drøye. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. oktober 2015 #19122 Del Skrevet 19. oktober 2015 Synes nesten synd på han. Litt av et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 19. oktober 2015 #19123 Del Skrevet 19. oktober 2015 Så på snap.... Har hun gitt ut ny låt??😳😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 19. oktober 2015 #19124 Del Skrevet 19. oktober 2015 Prøver igjen jeg da med mitt spørsmål som drukner i alt vissvasset her: Sluttet hun på PT utdanningen; har hun skrevet noe om det? Hun har ihvertfall utsatt den så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 19. oktober 2015 #19125 Del Skrevet 19. oktober 2015 Kan jo være det aldri var hensikten å gjøre seg ferdig med PT utdannelsen? Kun bare reklamere for utdannelsen og gi den mer troverdighet med tanke på innflytelsen hun har på sine lesere. Hun virker rimelig fornøyd med den treningsformen hun viser frem på bloggen. Samt at hun aldri har ytret noen meninger om at hun ønsker å være PT på et treningsstudio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 19. oktober 2015 #19126 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Kansje det ikke finnes tilstrekkelig med "bevis", pluss når de er så bastante som de er så er ikke det lett å hale sannheten ut av dem. Jeg venter bare på neste skandale og håper det blir dokumentert godt. Det ble lagt frem bevis i denne tråden for at juksekommentarene til LKE handlet om å vinne diskusjoner eller fremheve sine meninger/ha rett. Disse skjermbildene har vært kjent utenfor KG, og burde også ha vært det for journalister som har skrevet om temaet. Dessverre vet CBE å velge de rette å snakke ut om avsløringene, dvs. der den kritiske journalistikken tilsynelatende mangler, jfr. http://mamsi.no/det-nye-caroline-berg-eriksen-intervjuet-og-manglende-journalistisk-integritet-igjen/ og http://mamsi.no/puffy-fluffy/ (lenker til mamsi sin blogg, der hun skriver om dette). Jeg er fortsatt irritert på at han slapp unna med dette, de fakekommentarene hans var drøye. Enig. (Edit: Rettet på feil i lenke). Endret 19. oktober 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19. oktober 2015 #19127 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hun sitter i vaskebalje oppi badekaret og de i badekaret, så de er jo adskilt. Syns det er ganske ekkelt og uhygienisk uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 19. oktober 2015 #19128 Del Skrevet 19. oktober 2015 Syns det er ganske ekkelt og uhygienisk uansett. Hvorfor det? De er jo adskilt, hun er jo ikke borti vannet til hundene. Nå har ikke jeg sett hva det dreier seg om, regner med det er en av snapchattene dems, men om hun sitter i en badebalje er det jo greit nok. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19. oktober 2015 #19129 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hvorfor det? De er jo adskilt, hun er jo ikke borti vannet til hundene. Nå har ikke jeg sett hva det dreier seg om, regner med det er en av snapchattene dems, men om hun sitter i en badebalje er det jo greit nok. Jeg syns ikke hunder og barn trenger og dele badekar selv om de ikke er i samme vannet . Ei heller seng og sofa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 19. oktober 2015 #19130 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg syns ikke hunder og barn trenger og dele badekar selv om de ikke er i samme vannet . Ei heller seng og sofa. Det er i alle fall ikke uhygienisk fordi de deler ikke vannet, så skitten fra hundene er aldri i nærheten av ungen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 19. oktober 2015 #19131 Del Skrevet 19. oktober 2015 Dere som kan mer om sminke enn meg, hva er de lyse flekkene hun har ved vipperoten? Ser jo ikke bra ut, så skjønner ikke at hun ikke justerer de med "lys og skygge". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 19. oktober 2015 #19132 Del Skrevet 19. oktober 2015 Dere som kan mer om sminke enn meg, hva er de lyse flekkene hun har ved vipperoten? Ser jo ikke bra ut, så skjønner ikke at hun ikke justerer de med "lys og skygge". Det er vel limet til punktvippene hun bruker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 19. oktober 2015 #19133 Del Skrevet 19. oktober 2015 Dere som kan mer om sminke enn meg, hva er de lyse flekkene hun har ved vipperoten? Ser jo ikke bra ut, så skjønner ikke at hun ikke justerer de med "lys og skygge". Antageligvis lim ja, samt det ser ut til at det ofte er gamle sminkerester på vippene. Mener å ha lest at hun bruker de flere dager i slengen og da blir de jo litt, eh, ekle siden hun tross alt bruker endel sminke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. oktober 2015 #19134 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg lurer litt på hvorfor det ser ut som hun nærmest flekker tenner på mange av de siste bildene, eller er det bare leppa som ikke kommer inntil tennene på normalt vis når man fyller ting i dem? Dumt spørsmål, jeg vet. Men eh..det ser bare så pussig ut. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2015 #19135 Del Skrevet 19. oktober 2015 Tror hun forsøker på "fiskegapet". http://www.minmote.no/#!/artikkel/23539424/trutmunn-er-ut-naa-herjer-fiskegapet-paa-instagram 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. oktober 2015 #19136 Del Skrevet 19. oktober 2015 Tror hun forsøker på "fiskegapet".http://www.minmote.no/#!/artikkel/23539424/trutmunn-er-ut-naa-herjer-fiskegapet-paa-instagram Ah! Men det funker liksom ikke når det bare blir på sidene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 19. oktober 2015 #19137 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg lurer litt på hvorfor det ser ut som hun nærmest flekker tenner på mange av de siste bildene, eller er det bare leppa som ikke kommer inntil tennene på normalt vis når man fyller ting i dem? Dumt spørsmål, jeg vet. Men eh..det ser bare så pussig ut. Er nok det siste. Prøvde restylane en gang selv, men det ble med den ene gangen. Smilet ble fullstendig ødelagt, og det synes jeg det blir på alle som putter ting i leppene. Synes det er rart at ingen av disse klarer å se det selv. For min del sluttet jeg å smile. Heldigvis gikk det relativt fort ut ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. oktober 2015 #19138 Del Skrevet 19. oktober 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krekkling Skrevet 19. oktober 2015 #19139 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det er i alle fall ikke uhygienisk fordi de deler ikke vannet, så skitten fra hundene er aldri i nærheten av ungen.om de gjør dette innimellom så stryker vel verken barn eller hund med av det hva med før når en familie måtte bruke samme badestamp og vann 1 gang pr uke? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 19. oktober 2015 #19140 Del Skrevet 19. oktober 2015 "Rompegate"-update: Mamsi skriver at Det Nye har svart på klagen hun sendte til PFU. Hun har skrevet et innlegg om det på bloggen sin, og der har hun også, for første gang, publisert den innsendte klagen i sin helhet. http://mamsi.no/det-nye-har-levert-tilsvar-til-pfu-klagen/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg