*Emma* Skrevet 10. oktober 2014 #1861 Del Skrevet 10. oktober 2014 Er dette lavkarboloff? Er mine bønner hørt? Hehehe garantert ikke. LK spiser ofte ting som ikke er lavkarbo når de er ute har jeg sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1862 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor er hun ikke med på blogglisten lenger? Borte helt nå.Anonymous poster hash: 6cead...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2014 #1863 Del Skrevet 10. oktober 2014 .....og tråden stenges om 4... 3...2...1..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1864 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er ganske ny her inne, og blir veldig overrasket av å lese denne tråden. Kanskje dette er normalt for dere som har vært her lenge, men for en "utenforstående" virker dette rimelig sykt.. Tro meg, mine verdier og holdninger er langt fra i tråd med det som fremstilles på denne bloggen, men hva i all verden er det som foregår her? Hva får dere ut av denne drittkastingen? Hvilke faktorer i deres egne liv er det som gjør at dere er så forferdelig opptatt av hva denne dama foretar seg? Tror mange her inne hadde hatt godt av å reflektere litt over dette. Fra mitt ståsted virker dere ekstremt dømmende, og dette er rett og slett mobbing! Jeg håper for guds skyld ikke at dere har barn som dere overfører disse holdningene til… Anonymous poster hash: 4daf3...5f9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1865 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er ganske ny her inne, og blir veldig overrasket av å lese denne tråden. Kanskje dette er normalt for dere som har vært her lenge, men for en "utenforstående" virker dette rimelig sykt.. Tro meg, mine verdier og holdninger er langt fra i tråd med det som fremstilles på denne bloggen, men hva i all verden er det som foregår her? Hva får dere ut av denne drittkastingen? Hvilke faktorer i deres egne liv er det som gjør at dere er så forferdelig opptatt av hva denne dama foretar seg? Tror mange her inne hadde hatt godt av å reflektere litt over dette. Fra mitt ståsted virker dere ekstremt dømmende, og dette er rett og slett mobbing! Jeg håper for guds skyld ikke at dere har barn som dere overfører disse holdningene til… Anonymous poster hash: 4daf3...5f9 Hear, hear. Anonymous poster hash: 35387...bda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1866 Del Skrevet 10. oktober 2014 Stort, fint hus i landlige omgivelser. Lite tidkrevende jobb, med høy kjendisfaktor, som daglig gir positiv bekreftelse i form av leserkommentarer. Mann med ditto lite tidkrevende jobb, og som i tillegg virker lojal og støttende. God inntekt. Enig. Ville aldri hatt noe slikt... Anonymous poster hash: be0de...5e5 Hvorfor er det flere som skriver at hun har STORT hus? Huset er jo veldig lite. Syntes huske det ble nevnt 140 kwm. eller noe rundt der. Vi har 240 kwm, og bor absolutt IKKE i et STORT hus. Anonymous poster hash: 01127...ecb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1867 Del Skrevet 10. oktober 2014 Sikkert fordi det er Oslo folk som bor i leiligheter (kott) på 32 kvadrat.Anonymous poster hash: b2cfa...2a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1868 Del Skrevet 10. oktober 2014 Sikkert fordi det er Oslo folk som bor i leiligheter (kott) på 32 kvadrat.Anonymous poster hash: b2cfa...2a5 Ja, klart. Finnes ikke leiligheter på mer enn 40 kvadrat her i byen Anonymous poster hash: 868aa...be1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1869 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja, klart. Finnes ikke leiligheter på mer enn 40 kvadrat her i byen Anonymous poster hash: 868aa...be1 Nei, finnes ikke.Anonymous poster hash: b2cfa...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1870 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor er det flere som skriver at hun har STORT hus? Huset er jo veldig lite. Syntes huske det ble nevnt 140 kwm. eller noe rundt der. Vi har 240 kwm, og bor absolutt IKKE i et STORT hus. Anonymous poster hash: 01127...ecb Som jeg leser av svarene under mitt innlegg må jeg også tro at mange bor i små kott, siden de oppfatter hennes hus som STORT. Det er så ofte det står "waw.... så stort hus du har." Lurer betandig på om det er små tenåringsjenter som er de eneste som skriver inne hos henne, siden det kommer slike merkelig utsagn. Jeg har venner med hus på 350 - 400 kwm og det er mer WAW, det er stort... Anonymous poster hash: 01127...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 10. oktober 2014 #1871 Del Skrevet 10. oktober 2014 Nå er det vel ikke utelukkende dritt som kommer fram her. Norges største blogg diskuteres på et diskusjonsforum. Noen er positive, andre ikke. At hovedpersonen selv ikke evner å ta i mot kritikk på noen måte, samt fronter materialisme og overforbruk, og tidvis ekstrem-trening og kosthold får flere til å reagere. Ikke veldig rart. Grunnen til at mange er over gjennomsnittet engasjert er nok hennes manglende ydmykhet. Jeg tror nok ikke hun selv er helt klar over hvordan andre opplever henne, men det er jo heller ikke så lett å tenke over når enten hun eller mannen angriper enhver form for kritikk på den måten de gjør det. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1872 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor er det flere som skriver at hun har STORT hus? Huset er jo veldig lite. Syntes huske det ble nevnt 140 kwm. eller noe rundt der. Vi har 240 kwm, og bor absolutt IKKE i et STORT hus. Anonymous poster hash: 01127...ecb Tja, jeg bor i en 25 kvadratmeter stor (liten?) leilighet. For meg så er 140 kvm STORT. Spørs vel litt hva en bor i selv. Anonymous poster hash: e1950...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1873 Del Skrevet 10. oktober 2014 Tallene på blogglisten er feil fordi hun har endret navn, hun skrev at hun jobber med å ordne det i samarbeid med blogglisten. Vil heller bo i Oslo i en liten leilighet enn å bo inni skogen i et hus.Anonymous poster hash: fbc83...f93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1874 Del Skrevet 10. oktober 2014 Tja, jeg bor i en 25 kvadratmeter stor (liten?) leilighet. For meg så er 140 kvm STORT. Spørs vel litt hva en bor i selv. Anonymous poster hash: e1950...a39 Anonymous poster hash: 01127...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1875 Del Skrevet 10. oktober 2014 Anonymous poster hash: 01127...ecb Jeg tenker mer på et reellt gjennomsnitt på hus. Uf fra det vil jeg si hun bor i et lite hus. Ikke at det gjør noe, eller at ikke huset er koselig. Men når så mange legger det frem som et STORT hus med "stjerner i øynene" og ser opp til frua, begynner jeg å lure litt på hvor gamle de er. Er det barn som fortsatt bor på jenterommet? Anonymous poster hash: 01127...ecb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1876 Del Skrevet 10. oktober 2014 Tja, jeg bor i en 25 kvadratmeter stor (liten?) leilighet. For meg så er 140 kvm STORT. Spørs vel litt hva en bor i selv. Anonymous poster hash: 01127...ecb Jeg tenker mer på et reellt gjennomsnitt på hus. Uf fra det vil jeg si hun bor i et lite hus. Ikke at det gjør noe, eller at ikke huset er koselig. Men når så mange legger det frem som et STORT hus med "stjerner i øynene" og ser opp til frua, begynner jeg å lure litt på hvor gamle de er. Er det barn som fortsatt bor på jenterommet? Anonymous poster hash: 01127...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1877 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg tenker mer på et reellt gjennomsnitt på hus. Uf fra det vil jeg si hun bor i et lite hus. Ikke at det gjør noe, eller at ikke huset er koselig. Men når så mange legger det frem som et STORT hus med "stjerner i øynene" og ser opp til frua, begynner jeg å lure litt på hvor gamle de er. Er det barn som fortsatt bor på jenterommet?Anonymous poster hash: 01127...ecb Antagelig...Anonymous poster hash: 04e71...683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1878 Del Skrevet 10. oktober 2014 Utrolig at en kan livnære seg på en blogg.....ei annen blogger stod frem i avisen i dag og hadde blitt inspirert av denne fruen til å starte blogge. Og kan leve av den, men jeg vet at bloggerene må tigge rundt etter sponsorer også. Ikke alle butikker og kjeder vil sponse dem, nemlig. Vet om flere butikker som har takket fint nei, som ikke vil assoriseres med disse navnene. Så jeg mener også det trekker veldig ned for butikken om en rosa blogger reklamerer for dem, da unngår jeg den butikken. Fordi jeg vet de lyver om produktet + de slipper å betale for det. Nei, skaff dem skikkelige jobber uten juks, tigging og lyving. Anonymous poster hash: fd605...66c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 10. oktober 2014 #1879 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, samt svar til dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1880 Del Skrevet 11. oktober 2014 Nå er det vel ikke utelukkende dritt som kommer fram her. Norges største blogg diskuteres på et diskusjonsforum. Noen er positive, andre ikke. At hovedpersonen selv ikke evner å ta i mot kritikk på noen måte, samt fronter materialisme og overforbruk, og tidvis ekstrem-trening og kosthold får flere til å reagere. Ikke veldig rart. Grunnen til at mange er over gjennomsnittet engasjert er nok hennes manglende ydmykhet. Jeg tror nok ikke hun selv er helt klar over hvordan andre opplever henne, men det er jo heller ikke så lett å tenke over når enten hun eller mannen angriper enhver form for kritikk på den måten de gjør det. God gammeldags bullshit og rettferdigjøring for å fortsette hetsen her inne. Det er vel ingen andre enn likesinnede som tror på det du serverer. "Konstruktiv kritkk" meg et visst sted. Sladrekjerringer, bitterhet, jantelov, og spekulering er vel mer passende tenker jeg. Å komme utenfra å se det dere diskuterer og rettferdigjør er på grensen til skremmende. At noen kan bli så besatt av hva et annet individ driver med. Blogg eller ei, det er stakkarslig, og jeg har mine tanker om hvilke type mennesker som må få utløp på denne måten. Angriper enhver form for kritikk? Kan det muuuuligens være fordi at folk oppfører seg som frekke bedrevitere som angriper dem først ala folk i denne tråden? Har sett det flere ganger, noen er hinsides frekke med passiv aggressive kommentarer, og kosemoser ikke fotballfrue med dem og er litt vel direkte så skal man banne på at det kommer folk og hviner om det i denne tråden om hvor ufin, frekk hun er og at hun overhodet ikke tåler negativ kritikk. Snakk om at en fjær blir til et tonn av høns. Men vil man noe nok, så klarer man nok å få en sannhet ut av det. Merker jeg blir småkvalm av å lese det du skriver. Litt som når lille Ola fortjener all mobbingen på skolen fordi han er jo tross alt rar og legger opp til det selv. Noen forandrer seg aldri. Godt å se taperne samlet på en plass hvertfall. Personlig er jeg ingen fan av Fotballfrue, men jeg har funnet ut noe vesentlig, et råd mange her bør følge. Det er bare å ikke følge med på hvert eneste piksel av bilder hun legger ut, men det blir litt som gamlemor som må sitte med kikkert og følge med på naboene, det er så tilfredstillende å rakke ned på andre må vite! Jepp, og en tråd som omhandler konstruktiv kritikk og ikke drittkasting blir nok ryddet opp flerforldige ganger. Hvilken tråd er dere på nå egentlig? #5060, and still going strong. Helt til denne tråden blir stengt nok en gang pga ondsinnede sladder, spekulasjoner og hets, og noen oppretter nr 5061 og på'n igjen. At dere gidder... Anonymous poster hash: 5de44...8c6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg