Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hva i all verdens rike har en ny iPhone 6 å gjøre med ovnsbakte epler? Og slapp av hylekoret, jeg er ikke jelly, har den samme tlf! :danse: Haha, bare syntes plasseringen var så random + ulikt "oppstilt" på hvert bilde, så tydelig viktig å få den med? :fnise:

Anonymous poster hash: ce587...486

Hun er en flasher. Liker å vise frem materielle eiendeler og storhet. iPhone 6 i det ene innlegget og Tesla i det andre. Jeg syns det er fryktelig harry.

Må være fryktelig slitsom å gå med så høye heler når man er på en flyplass og må frakte koffert og barn tidlig på morningen. Litt sånn se på meg jeg sjonglerer alt top stylet. Blir for mye rett og slett.

Anonymous poster hash: e47df...efd

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er en flasher. Liker å vise frem materielle eiendeler og storhet. iPhone 6 i det ene innlegget og Tesla i det andre. Jeg syns det er fryktelig harry.

Må være fryktelig slitsom å gå med så høye heler når man er på en flyplass og må frakte koffert og barn tidlig på morningen. Litt sånn se på meg jeg sjonglerer alt top stylet. Blir for mye rett og slett.

Anonymous poster hash: e47df...efd

Wannabe Victoria Beckham vet dere ;)

Anonymous poster hash: 15deb...974

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø. Frua sjonglerte kun koffert på det oppstilte papparazzibildet sitt, hun satt på en benk og ventet mens han fikset...

Anonymous poster hash: aa4ec...1ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at hun på Instagram har denne teksten: I run the biggest blog in Norway.

Bare lurer, stemmer dette egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du også? :fnise:

Ja, jeg visste det var noe, men kunne ikke helt sette fingeren på det. Men ja, antrekkene, poseringene og til dels omgivelsene får meg til å tenke litt på strikkeoppskrifter og nevnte magasiner :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Ja, jeg visste det var noe, men kunne ikke helt sette fingeren på det. Men ja, antrekkene, poseringene og til dels omgivelsene får meg til å tenke litt på strikkeoppskrifter og nevnte magasiner :fnise:

Ikke så mye strikkeoppskrifter, men tenker ofte på CBE når det ramler ned reklame fra KiK-Textil Discount og Bon Prix i postkassa (tyske kleskjeder av billigste sort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Ikke så mye strikkeoppskrifter, men tenker ofte på CBE når det ramler ned reklame fra KiK-Textil Discount og Bon Prix i postkassa (tyske kleskjeder av billigste sort).

Oh! Det hørtes ut som herlig lesning når man har en skikkelig dårlig klesdag (for da føler man seg så mye bedre). Hvordan blir man abonnent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Oh! Det hørtes ut som herlig lesning når man har en skikkelig dårlig klesdag (for da føler man seg så mye bedre). Hvordan blir man abonnent?

Thihihi. Det vet jeg ikke, da det er gratis reklame som bare ramler ned i postkassa. Men de har sikkert hjemmesider på nettet :fnise: - instant gratification!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blar vi oss litt bakover i arkivet til fotballfrue, så ser vi jo søndager som blir tilbragt med håret i en "Britney", joggebukser og svær vinterjakke. I tillegg til drittmat, smågodt og fyllesjuke. Det er faktisk litt artig å se hvordan utviklingen har vært.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Blar vi oss litt bakover i arkivet til fotballfrue, så ser vi jo søndager som blir tilbragt med håret i en "Britney", joggebukser og svær vinterjakke. I tillegg til drittmat, smågodt og fyllesjuke. Det er faktisk litt artig å se hvordan utviklingen har vært.

Pics or it didn't happen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at hun på Instagram har denne teksten: I run the biggest blog in Norway.

Bare lurer, stemmer dette egentlig?

Nei!

Anonymous poster hash: 8c794...207

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde hun hadde desidert flest lesere jeg. Hvem har fler enn henne da?

Se på blogglisten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel bare fotballfrue.no som er registrert på blogglisten, jeg tror ikke carolinebergeriksen.no er med der.

Tror uansett navnebytt var svært, svært dumt. Jeg har ikke vært inne på bloggen siden byttet, og gud hjelpe meg det er deilig å være "kvitt" det der (snakker til mitt mentale selv.)

Anonymous poster hash: d2801...366
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen av de andre "på toppen" har nemlig "I run one of the biggest blogs in Norway"

Mens FF har den største. Bare lurte på om den egentlig er størst lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de andre "på toppen" har nemlig "I run one of the biggest blogs in Norway"

Det har noe med hennes ovenifra og ned holdning å gjøre! De fleste andre vil ikke formulere seg på den måten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun ikke er størst lenger så var hun jo det inntil helt nylig. Hun har vel bare ikke korrigert teksten enda.

Det sto lenge "expecting a baby girl in december" også - selv om Nelia var født.

Det er ikke "alle feil hun skriver" som er med vilje ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...