Lillemy23 Skrevet 5. oktober 2014 #1741 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg likte stilen hennes veldig godt for noen år siden (typ fra blogg.no-tiden) da den var enkel og ukomplisert og uten å prøve å være nyskapende. Da så hun dritbra ut! I dag, derimot...Anonymous poster hash: 2a917...b54 Har du noen eksempler på outfits som du synes var dritbra? Synes stilen hennes alltid har vært overmatched, glorete og Harry. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 5. oktober 2014 #1742 Del Skrevet 5. oktober 2014 Som jeg sa i en annen tråd, så synes jeg hun kler seg som en godt voksen dame. I hvert fall på de bildene jeg har sett. Nå har hun jo kortere hår, som i det minste er bedre enn det kunstige, lange, der aldri så mye som et hårstrå lå feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1743 Del Skrevet 5. oktober 2014 "Utdannelsen" hennes er bra nok for rosablogging og muligens et oppdrag på www.seher.no, men tviler ekstremt sterkt på at hun hadde fått jobb i f eks en avisredaksjon. Til det kreves nok mer utdannelse enn et år på NKF. Mannen hennes tar også opp fag på BI for å kunne kalle seg ernæringsfysiolog, det er dessverre heller ingen beskyttet tittel. Anonymous poster hash: 37439...726 På BI? Der har de ikke ernæringsstudier…. Anonymous poster hash: f2853...df0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 5. oktober 2014 #1744 Del Skrevet 5. oktober 2014 På BI? Der har de ikke ernæringsstudier…. Anonymous poster hash: f2853...df0 Hvis det er klinisk ernæringsfysiolog han tar sikte på å bli, så er vel det et fem-årig studie ved enten Universitetet i Oslo eller i Bergen? Det er ihvertfall den utdanningen som kreves for å få norsk autorisasjon som klinisk ernæringsfysiolog, hvis jeg husker rett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1745 Del Skrevet 5. oktober 2014 Dere er så ekstremt sjalu Anonymous poster hash: 909ed...493 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1746 Del Skrevet 5. oktober 2014 Dere er så ekstremt sjalu Anonymous poster hash: 909ed...493 Deg igjen... Anonymous poster hash: c6730...df1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. oktober 2014 #1747 Del Skrevet 5. oktober 2014 Syntes det er lite nyskapende, hun kler seg eldre enn hun er, og bærer preg av at alt skal være så supermachy og overperfekt. Det finnes ikke edgy eller kult når alt må være så overperfekt hele tiden... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1748 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvis det er klinisk ernæringsfysiolog han tar sikte på å bli, så er vel det et fem-årig studie ved enten Universitetet i Oslo eller i Bergen? Det er ihvertfall den utdanningen som kreves for å få norsk autorisasjon som klinisk ernæringsfysiolog, hvis jeg husker rett. Han tar nettbasert studie ved Bjørknes tror jeg.Anonymous poster hash: 479c8...b2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1749 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hun har toårig fagskoleutdannelse i journalistikk fra Norges Kreative Fagskole (som nylig byttet navn til Norges Kreative Høyskole) Det er en utdannelse, men ingen god utdannelse. Det skal mye til for å stryke på eksamen, og absolutt hvem som helst får skoleplass der. Selv en sjimpanse kunne gjennomført et studie på den skolen. Hilsen en med samme utdannelse. Anonymous poster hash: d3637...1ea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 5. oktober 2014 #1750 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hun har i det minste fullført videregående. Sammenlignet med mange av disse andre, så virker hun utrolig mye mer målbevisst og bestemt? Ikke en haug med uferdige prosjekter, dropping av det ene og det andre. Vil hun noe, så får hun det til. Klager ikke på depresjoner, utbrenthet og slitet med å være blogger. Klarer å holde en livsstil som passer for henne, flink med mat og trening. Ikke en av de som begynner på nytt hver mandag, og ikke klarer å følge sitt eget løp. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1751 Del Skrevet 5. oktober 2014 Skjønner ikke at FF tok en så kort utdannelse med lavt snitt når hun sier hun hadde 5,7 i snitt? Hvorfor tok hun ikke jus eller journalist ved HiOA? Henger ikke på greip. Hun er jo ellers opptatt å se bra ut, ha dyre ting, et fint hjem og andre statusting så rart utdannelsen ikke matcher? Anonymous poster hash: db718...8a3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1752 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er så lei av den poseringen med munnen,http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2014/10/IMG_2569.jpgAnonymous poster hash: e7754...845 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1753 Del Skrevet 5. oktober 2014 Mener å ha lest hun ikke tok alle eksamene hun skulle ha hatt heller. Anonymous poster hash: 81a93...828 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1754 Del Skrevet 5. oktober 2014 Karaktersnittet hennes er det jo strengt tatt bare hun som vet. Gamle skolekamerater kan ikke komme og si at "nei hør her hun fikk jo 5,9 hun altså"... Ellers må jeg si at jeg er litt oppgitt, men og imponert over alle forkortelsene deres. Skjønte ikke SE, trodde kanskje det var se og hør, men fikk ikke det til å stemme, så erindret jeg å ha sett et bloggernavn med de initialene. FF er forøvrig en sykdom blant fugl. Anonymous poster hash: bb8db...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 5. oktober 2014 #1755 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er så lei av den poseringen med munnen,http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2014/10/IMG_2569.jpgAnonymous poster hash: e7754...845 Ha, ha, lei av? Er vel bare å la være å studere bildet så nøye da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 5. oktober 2014 #1756 Del Skrevet 5. oktober 2014 Aner ikke hvem som har videregående eller ikke jeg. Men jeg syns hun er av de få som faktisk kan ha en hverdag, om enn overfladisk, fullt opp med ting å gjøre? Mens andre avlyser alle jobbreiser, og skal fra nå av fokusere på "ditt og datt", så varer det en kort uke eller to, før det er noe nytt. Noen drar i månedsvis til syden for å kun fokusere på kosthold og trening. Og noen er igjen syke, lei av å late som alt er ok, sykmeldinger og hjem til mamma. Jesus christ altså. Dette gjerne etter negler, vipper, tatoveringer, injeksjoner, shopping, spa og/eller nytt til hjemmet. Det hjalp visst ikke dét heller. Jeg må hjem til mamma. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1757 Del Skrevet 5. oktober 2014 Og kun ullundertøy hjemme hos svigers??! Merkelig antrekk å sprade rundt i. Anonymous poster hash: 47538...7b9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1758 Del Skrevet 5. oktober 2014 Syntes det er lite nyskapende, hun kler seg eldre enn hun er, og bærer preg av at alt skal være så supermachy og overperfekt. Det finnes ikke edgy eller kult når alt må være så overperfekt hele tiden... Helt enig i dette. Hun har en veldig stram stil, selv når hun går i plagg som hadde sett ungdommelig og fresht ut på andre. Tror det har noe med det overstylede håret hennes å gjøre, og hvordan hun kombinerer antrekk. Hun ser veldig up tight ut. Og det fører ofte til at hun ser mye eldre ut enn hun er. http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2014/10/IMG_2569.jpg Dette bildet synes jeg er et bra eksempel på det. Anonymous poster hash: 8221b...dd6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1759 Del Skrevet 5. oktober 2014 Er det innenfor å nevne den nye overleppen? Proporsjonert eller ei. Man kan se den kanten på mils avstand. :/ Anonymous poster hash: 1587c...f81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1760 Del Skrevet 5. oktober 2014 Skjeler hun, eller har hun et "lazy eye"? Ser veldig forskjell på øynene hennes på de siste bildene. Tenker da på der hun sitter i sofaen med et vinglass, og det hun poserer i ullundertøy. Anonymous poster hash: 00c5d...ee2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg