Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Er vel samme trusa som hun hadde  nærbilde av i et innlegg fra Geiranger......litt snikreklame er fint ;)

Men, skal det ikke merkes på toppen? Hun reklamerer jo for det og har link til plaggene i innlegget.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på når annonseinnlegget for Calvin Klein kommer...

Snart.

Skal bare markedsføres på alle sosiale medier uten merking først.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Den praktiske "gråsonen" som hele tiden oppstår i huset på Siljan.

Undertøyet vises jo bare på 3 av 5 bilder, så hensikten var jo sikkert ikke å lage innlegg om dem *ristepåhodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Nå var det litt navnforvirring igjen, selv om det var "feil" vei i forhold til andre ganger: http://postimg.org/image/62t974n3n/ (Som svar til Tine ble den øverset kommentaren raskt forandret til den nederste.)

Det kan jo være så enkelt som at "Caroline" automatisk blir fylt inn i navnefeltet og LK glemte å endre det før kommentaren ble posta, men det kan jo også være at navnet den som kommenterer ("Lars-Kristian" i dette tilfellet) brukte sist ("Caroline," i så fall) er det som automatisk blir fylt inn? :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, de må snart gi seg med å gjemme seg bak den "vær mer konkret, så er det konstruktivt". Er man så konkret blir ikke kommentaren godkjent, og i enkelte tilfeller blir man og blokkert fra å kommentere noe mer. Og det ser ut som om paret vinner diskusjonen. Jaja... Burde snart nesten bli en greie syns jeg at folk som skriver konstruktive kommentarer som ikke blir godkjent tar print screen, legger ut på Twitter under en hashtag (#KonstruktivtFF e.l.) og det kommer frem litt mer hvor hard sensureringen faktisk er i de kommentarfeltene. For det kommentarfeltet er rett og slett latterlig.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, de må snart gi seg med å gjemme seg bak den "vær mer konkret, så er det konstruktivt". Er man så konkret blir ikke kommentaren godkjent, og i enkelte tilfeller blir man og blokkert fra å kommentere noe mer. Og det ser ut som om paret vinner diskusjonen. Jaja... Burde snart nesten bli en greie syns jeg at folk som skriver konstruktive kommentarer som ikke blir godkjent tar print screen, legger ut på Twitter under en hashtag (#KonstruktivtFF e.l.) og det kommer frem litt mer hvor hard sensureringen faktisk er i de kommentarfeltene. For det kommentarfeltet er rett og slett latterlig.

Egentlig en god idé...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde lovet meg selv at jeg skulle holde meg unna bloggen, men jeg blir så provosert av hele opplegget og at de utallige lovbruddene (som jo er hva det faktisk er snakk om her) ikke får noen som helst form for konsekvens. Hva er vitsen med å ha et Forbrukerråd og ymse ombud når de ikke har noen reell autoritet eller sanksjonsmuligheter? Når de gang på gang på gang får screenshots av lovbrudd og andre former for beviser i fleng; også gjør de ingen verdens ting med det? Det blir bare så useriøst at jeg tenker at de pengene som går til å drifte disse tulleinstansene like godt kan føres over til noen etater eller institusjoner som trenger pengene og som faktisk gjør noe fornuftig og samfunnsnyttig med dem. Bloggerne får uansett styre som de vil.

Dagens innlegg er bevisst feilmerket som vanlig - det skal markeres tydelig dersom innlegget inneholder annonselenker, og dette skal stå helt øverst i innlegget, noe de vet utmerket godt og for øvrig har gjort under andre innlegg. Og når dette blir kommentert i kommentarfeltet kommer det som vanlig et spydig svar tilbake i typisk LKE-stil. Intet nytt fra Siljan-fronten, med andre ord. Forestiller meg at det nok dukker opp litt ettermerking senere i kveld..

At noen fortsatt tør å ha samarbeidsavtaler med noen som er så totalt blottet for både troverdighet, ydmykhet og ikke minst markedsføringsevner er for meg fullstendig uforståelig. Etter alt som har blitt avslørt om både kommentarfeltjuks, "koffertgate", andre former for løgn og direkte svindel, så finnes det altså fortsatt aktører som tror at det å annonsere via CBE er LURT? Er virkelig de to der noe man ønsker å bli assosiert med..?  :vetikke:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Tror LKE sine mest brukte ord er gråsone, konstruktivt og stråmann ;)

La inn en kommentar til svaret hans og det var som jeg tenkte, den hersens gråsona igjen som gjør at de ikke merker øverst. For formålet med innlegget var jo å fortelle at barnet var sykt, ikke vise undertøyet selv om innlegget heter "CK Sunday" og viser plaggene på 3 av 5 bilder ;)

Denne kommentaren faller sikkert i kategori ukonstruktiv, så greit at jeg har fritid nok til å skjemdumpe

http://imgur.com/yuLcVc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Mener han virkelig at innlegget handler om Nelia? Overskriften og bildene er en sentral del av teksten, han bør virkelig lære seg litt tekstanalyse. Gjerne litt om virkemidler også.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror LKE sine mest brukte ord er gråsone, konstruktivt og stråmann ;)

La inn en kommentar til svaret hans og det var som jeg tenkte, den hersens gråsona igjen som gjør at de ikke merker øverst. For formålet med innlegget var jo å fortelle at barnet var sykt, ikke vise undertøyet selv om innlegget heter "CK Sunday" og viser plaggene på 3 av 5 bilder ;)

Denne kommentaren faller sikkert i kategori ukonstruktiv, så greit at jeg har fritid nok til å skjemdumpe

Jeg har tipset FO (la ved skjermbildet ditt), så får vi håpe at bedriften får tilbakemelding derfra hvis de tolker regelverket feil. Selv mener jeg innlegget skal merkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Innlegget heter CK sunday, logoen er i fokus på tre av bildene, og så er det liksom ikke reklame? :daane:

Utrolig arrogant.

Endret av pøbelsara
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke nettopp pga dette det kalles SKJULT reklame? ....

Jeg synes det innlegget er et typisk eksempel på akkurat det. Selv om den altså ikke er så veldig godt skjult, den reklamen. Og jeg tror at de har fått betalt for den annonsen. Jeg klarer ikke å tro at dersom er så drevne på blogg og markedsføring og salg av omtale i bloggen til at de lager et innlegg med et merkevarenavn i overskriften hvis de ikke har fått godt betalt for det. Ergo tror jeg dette er et helt bevisst valg de har gjort, og som de nok har fått betalt for.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Da ble kommentaren min slettet, tydeligvis det lite konstruktivt å påpeke sammenheng mellom tittel/bilder og manglende merking.

Godt slike kommentarer slipper igjennom da http://imgur.com/30Y5ujO;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Da ble kommentaren min slettet, tydeligvis det lite konstruktivt å påpeke sammenheng mellom tittel/bilder og manglende merking.

Godt slike kommentarer slipper igjennom da http://imgur.com/30Y5ujO ;)

:hakeslepp: Ærlig talt ... "merkepolitiet"? 

Det er nesten så at man burde samlet disse kommentarene som jamfør Treasures tilhører kategorien "ikke konstruktivt"/"hetsende"/"latterliggjørende"/"bringer-frem-nettrollet-i-meg" osv., opprette en blogg e.l., publisere disse kommentarene, og konfrontere bedriften. 

Greit nok at Treasures selv bestemmer hvilke kommentarer som skal offentliggjøres, men det får da være måte på ensidig meningspåvirkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...