Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha. Bra jeg er en av gjengen :P men sånn seriøst, så visste jeg ikke at MK var verken ut eller in. Jeg kjøpte den for noen år siden i USA. Kan ikke si jeg er den som følger trendene bevisst, men der gikk jeg visst i fella :D Skal sies at den er av bra kvalitet da, så da får jeg være både in og ut i noen år til :D *score!*

Kvaliteten skal jeg ikke si noe på, den er sikkert veldig bra med saffiano-læret og alt det derre der :-) 

Det er heller det at her hvor jeg bor, går ca. tredjehver berte med en MK-veske, sammen med X2u-tights, sommerdunvest, perleøredobber,Toms og caffe latte i handa.

Vesken er fin den, men "alle" har den her... :glare: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mangel på andre å spørre, sier man virkelig "enkiladas" om enchiladas?

Altså, enkelte har vært i Mexico, og vet hvordan de lokale uttaler det.

Hilsen México-Åge.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Nye tar selvkritikk og skjønner at det ikke var noe moro med rumpebildet, ekteparet i Siljan gjør det ikke....

Du tuller? legger de seg flate ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å avslutte dagen med snaps fra Siljan. Kan ikke si det var noe overraskende der, når over ett minutt ble tilbragt på å påpeke forskjellen mellom tacopulver og enchiladapulver. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvilket krydder de har på tacoen, men selv synes de visst at dette var verdt ca. 10 snaps og ett minutt av følgerenes tid...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å avslutte dagen med snaps fra Siljan. Kan ikke si det var noe overraskende der, når over ett minutt ble tilbragt på å påpeke forskjellen mellom tacopulver og enchiladapulver. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvilket krydder de har på tacoen, men selv synes de visst at dette var verdt ca. 10 snaps og ett minutt av følgerenes tid...

Det er vel egentlig ikke deres ansvar å holde deg med kveldsunderholdning. Om du ikke synes ekteparet er morsomme er det bare å avfølge dem. 

Når det er sagt, heter det enCHilada og ikke enKilada, ja.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et symbol på alt som har gått galt, overalt. Betal deg ut av sorger og dårlig samvittighet, bare husk at DU er den viktigste i hele verden og la for Guds skyld hele verden få innblikk i ALT i livet ditt. Jeg blir kvalm.

Kan ikke mennesker bare nyte hverandre og livet generelt uten et behov for å kringkaste hver minste detalj for omverdenen? Hva hadde disse to gjort om de ikke kunne leve ut livene sine på SoMe?

Hadde det plutselig kommet en snap av privat karakter hadde jeg ikke latt meg overraske.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde hatt et problem mindre dersom frua fortsatt lagde tacokrydderet sitt selv!

Edit skriveleif

Endret av BeverTramp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Et symbol på alt som har gått galt, overalt. Betal deg ut av sorger og dårlig samvittighet, bare husk at DU er den viktigste i hele verden og la for Guds skyld hele verden få innblikk i ALT i livet ditt. Jeg blir kvalm.

Kan ikke mennesker bare nyte hverandre og livet generelt uten et behov for å kringkaste hver minste detalj for omverdenen? Hva hadde disse to gjort om de ikke kunne leve ut livene sine på SoMe?

Hadde det plutselig kommet en snap av privat karakter hadde jeg ikke latt meg overraske.

Jeg er mer forundret over at enkelte verner så lite om sin egen tid at de bruker den på å følge livet til mennesker de ikke har annet enn forakt til overs for. 

Neste like gale som en annen tråd her på forumet - om Marius Borg. Der jeg så at voksne KG-kvinner følger ham på sosiale medier  :fnise:  ... en 18-åring? Det er jo tragikomisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du ikke at denne effekten også påvirkes av hvor mange som følger dem? Hadde ikke folk fulgt dem så hadde de ikke benyttet seg av dette? Så lenge de har følgere så får jo de selvfølgelig inntrykket av at det er intresse for det de gjør.

Og følger man dem ikke så er man jo faktisk så heldig at man ikke får dette innblikket i livet deres :)

Synes det er litt snodig at folk her inne ser ut til å skylde på paret/beriften for å ha rævva underholdningsverdi når de kanskje burde spørre seg selv om de egentlig burde følge dem

Endret av Salmonella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så greit med Snapchat er at man kan velge å følge folk når man vil. Man kan legge folk til og se deres My Story i løpet av dagen, eller ikke se den.

Man kan også slutte å følge, og så legge til igjen om noe skulle bli en snakkis.

Det å følge noen på Snapchat er ganske fluktuerende, tror jeg.

Edit: skriveleif

Endret av Cornucopia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så greit med Snapchat er at man kan velge å følge folk når man vil. Man kan legge folk til og se deres My Story i løpet av dagen, eller ikke se den.

Man kan også slutte å følge, og så legge til igjen om noe skulle bli en snakkis.

Det å følge noen på Snapchat er ganske fluktuerende, tror jeg.

Edit: skriveleif

Jeg bruker ikke snapchat men antok at det fungerer slik du beskriver. Men allikevel skjønner jeg ikke hvorfor folk klager på det de ser, det er jo en gjenganger her inne. Det må jo bety at enkelte allikevel følger dem? Kanskje folk liker å ha noe å ikke like slik at man kan snakke det eller dem ned.

Blir litt som om jeg skulle låne krimbøker på biblioteket gang på gang for å lese dem, enda jeg ikke kan fordra krim.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gir tydeligvis folk noe, hvis ikke hadde de slettet dem fra snapchat. Det er litt trist, litt morsomt, men først og fremst fascinerende å følge med på den overfladiske fasaden.

Mennesket er ikke så primitivt at det kun er positive følelser som avgjør alle handlinger.

Endret av neiognei
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir tydeligvis folk noe, hvis ikke hadde de slettet dem fra snapchat. Det er litt trist, litt morsomt, men først og fremst fascinerende å følge med på den overfladiske fasaden.

Mennesket er ikke så primitivt at det kun er positive følelser som avgjør alle handlinger.

Men synes du ikke det kanskje blir litt primitivt at man gang på gang klager på snapene man får men allikevel velger å fortsette å motta dem? Hvorfor klager man da som om det hele er avsenderen sin feil når det strengt tatt er mottakeren som kan avslutte denne pinen?

Jeg kan forstå at inntrykk kan vekke følelser som tristhet, provosert, og sinne (og andre negative følelser), men inntrykkene kan jo allikevel være positive av den grunn.

Ett søkt eksempel men går for det allikevel; Jeg har en fotobok med mange ulike motiver. Ett bilde viser ett åsted hvor en person har blitt skudd i hodet, ikke ett særlig pent bilde med andre ord. Allikevel er dette ett bilde som vekker negative følelser i meg men ikke slik at jeg snakker nedsettende om det. Det vekker negative følelser på en god måte om jeg kan si det slik.

Å følge dette paret på snapchat ser jo ut til å gi negative inntrykk hos mange men ikke på en positiv måte.

Det må isåfall være følelsen av at man da kan snakke nedsettende om det de ser som gir den gode følelsen og som blir pådriveren for å fortsette å se.

Endret av Salmonella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes du ikke det kanskje blir litt primitivt at man gang på gang klager på snapene man får men allikevel velger å fortsette å motta dem? Hvorfor klager man da som om det hele er avsenderen sin feil når det strengt tatt er mottakeren som kan avslutte denne pinen?

Jeg kan forstå at inntrykk kan vekke følelser som tristhet, provosert, og sinne (og andre negative følelser), men inntrykkene kan jo allikevel være positive av den grunn.

Ett søkt eksempel men går for det allikevel; Jeg har en fotobok med mange ulike motiver. Ett bilde viser ett åsted hvor en person har blitt skudd i hodet, ikke ett særlig pent bilde med andre ord. Allikevel er dette ett bilde som vekker negative følelser i meg men ikke slik at jeg snakker nedsettende om det. Det vekker negative følelser på en god måte om jeg kan si det slik.

Å følge dette paret på snapchat ser jo ut til å gi negative inntrykk hos mange men ikke på en positiv måte.

Det må isåfall være følelsen av at man da kan snakke nedsettende om det de ser som gir den gode følelsen og som blir pådriverren for å fortsette å se.

Du ser på det som å klage på snapene, jeg ser på det som å reagere på innholdet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser på det som å klage på snapene, jeg ser på det som å reagere på innholdet.

Det er jo innholdet jeg mener. Det å få en snap i seg selv ser jeg ikke mange klager på, det er jo innboldet enkelte mener er irriterende og slitsomt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...