Gjest Snøsøta Skrevet 11. september 2015 #17402 Skrevet 11. september 2015 Jeg må innrømme at Adax kanskje er det minst eksklusive navnet på en veske jeg kan se for meg. Visst er veskene kopier, og det er for meg et gjesp. Basert på det hun har vist av fashion-teft så langt har jeg ikke forventet noe særlig designtalent fra Frua. Men business er business, og navnet henne kan nok selge noen helt greie vesker. Men det framtredende Adax-merket må da trekke voldsomt ned også for denne målgruppen? Jeg forventer at en Adax-veske koster 199,-. Hvem i all verden ville kjøpe en Adax nøkkelring til 199,-? Eller er jeg helt på bærtur?
Gjest Ljhh Skrevet 11. september 2015 #17403 Skrevet 11. september 2015 Jeg må innrømme at Adax kanskje er det minst eksklusive navnet på en veske jeg kan se for meg. Visst er veskene kopier, og det er for meg et gjesp. Basert på det hun har vist av fashion-teft så langt har jeg ikke forventet noe særlig designtalent fra Frua. Men business er business, og navnet henne kan nok selge noen helt greie vesker. Men det framtredende Adax-merket må da trekke voldsomt ned også for denne målgruppen? Jeg forventer at en Adax-veske koster 199,-. Hvem i all verden ville kjøpe en Adax nøkkelring til 199,-? Eller er jeg helt på bærtur? Har aldri sett noe til det merket før jeg, så er nok mer på bærtur enn deg.. Men ut i fra navnet så høres det ikke særlig "exclusive" ut og ei heller noe for min smak verken med eller uten Frua. Muligens et siste krampetrekk (mye av det i det siste!!) fra deres side også for å få merket up and running? (Samarbeidet) For hun når jo utvilsomt ut til en stor målgruppe.. Og har en 14-15 åring råd til Louis Vuitton og Mulberry som skole og treningsvesker så er jo det en overkommelig pris for dem dette også. Så burde jo være lettsolgte produkter.. 2
Gjest Ljhh Skrevet 11. september 2015 #17404 Skrevet 11. september 2015 LKE må jo mangle impulskontroll når det kommer til denne kommenteringen? Er han på hugget i dag også?
Gjest Ljhh Skrevet 11. september 2015 #17405 Skrevet 11. september 2015 Noen som kjenner igjen kronen Nelia bruker under bursdagsfeiringen til hundene? Nei? 1
SKE87 Skrevet 11. september 2015 #17406 Skrevet 11. september 2015 Jeg må innrømme at Adax kanskje er det minst eksklusive navnet på en veske jeg kan se for meg. Visst er veskene kopier, og det er for meg et gjesp. Basert på det hun har vist av fashion-teft så langt har jeg ikke forventet noe særlig designtalent fra Frua. Men business er business, og navnet henne kan nok selge noen helt greie vesker. Men det framtredende Adax-merket må da trekke voldsomt ned også for denne målgruppen? Jeg forventer at en Adax-veske koster 199,-. Hvem i all verden ville kjøpe en Adax nøkkelring til 199,-? Eller er jeg helt på bærtur? Mamma (60 år) elsker adax... 4
Gjest Ljhh Skrevet 11. september 2015 #17407 Skrevet 11. september 2015 Mamma (60 år) elsker adax... Bare navnet Adax minner om.. Ja, noe du kan kjøpe på apoteket.. En salve, nesespray ellerno.. I allefall ikke en eksklusiv veske? 8
MarianneE Skrevet 11. september 2015 #17408 Skrevet 11. september 2015 Bare navnet Adax minner om.. Ja, noe du kan kjøpe på apoteket.. En salve, nesespray ellerno.. I allefall ikke en eksklusiv veske? Adax Nesespray løsere opp der det trengs! 6
firestarter Skrevet 11. september 2015 #17409 Skrevet 11. september 2015 Bare navnet Adax minner om.. Ja, noe du kan kjøpe på apoteket.. En salve, nesespray ellerno.. I allefall ikke en eksklusiv veske? Jeg tenker Ajax gulvvask 1
el-len Skrevet 11. september 2015 #17410 Skrevet 11. september 2015 Adax er jo merket på panelovnene mine! http://adax.no/index.php?option=com_content&view=article&id=21&Itemid=28&lang=no 5
Lillemini Skrevet 11. september 2015 #17411 Skrevet 11. september 2015 Jeg må innrømme at Adax kanskje er det minst eksklusive navnet på en veske jeg kan se for meg. Visst er veskene kopier, og det er for meg et gjesp. Basert på det hun har vist av fashion-teft så langt har jeg ikke forventet noe særlig designtalent fra Frua. Men business er business, og navnet henne kan nok selge noen helt greie vesker. Men det framtredende Adax-merket må da trekke voldsomt ned også for denne målgruppen? Jeg forventer at en Adax-veske koster 199,-. Hvem i all verden ville kjøpe en Adax nøkkelring til 199,-? Eller er jeg helt på bærtur? Dyrere enn 199 er de nok, prisen ligger vel vanligvis på rundt 2000kr for en veske av litt størrelse. Min mor har et par vesker fra det merket, typisk "kjærring-merke" i mitt hode. Syns forøvrig ikke de Caroline-veskene er så vanvittig overpriset i forhold til de andre fra merket, men jeg ville aldri ha kjøpt en. Skulle jeg ha hatt en kopi av en designerveske hadde jeg kjøpt den på ferie i Thailand til 100kr, ikke 3000kr. Og hennes navn på dem trekker ned for min del. Jeg hadde rett og slett syntes det hadde vært litt pinlig å gå rundt med en "Fotballfrue-veske". 16
Gjest Snøsøta Skrevet 11. september 2015 #17412 Skrevet 11. september 2015 Mamma (60 år) elsker adax... Bare navnet Adax minner om.. Ja, noe du kan kjøpe på apoteket.. En salve, nesespray ellerno.. I allefall ikke en eksklusiv veske? Jeg tenker Ajax gulvvask Adax er jo merket på panelovnene mine! http://adax.no/index.php?option=com_content&view=article&id=21&Itemid=28&lang=no Dyrere enn 199 er de nok, prisen ligger vel vanligvis på rundt 2000kr for en veske av litt størrelse. Min mor har et par vesker fra det merket, typisk "kjærring-merke" i mitt hode. Syns forøvrig ikke de Caroline-veskene er så vanvittig overpriset i forhold til de andre fra merket, men jeg ville aldri ha kjøpt en. Skulle jeg ha hatt en kopi av en designerveske hadde jeg kjøpt den på ferie i Thailand til 100kr, ikke 3000kr. Og hennes navn på dem trekker ned for min del. Jeg hadde rett og slett syntes det hadde vært litt pinlig å gå rundt med en "Fotballfrue-veske". Det tenker jeg også. Farmor hadde hatt Adax-vesker det er jeg sikker på. Den faktiske prisen skal jeg ikke si så mye om, men jeg synes Adax høres billig ut. Adax gir sånn stiv 70tallsplast-assosiasjon, og noen av veskene ser litt sånn ut på bildene også, i alle fall den treningsbagen.
Gjest Sobril Skrevet 11. september 2015 #17413 Skrevet 11. september 2015 Det tenker jeg også. Farmor hadde hatt Adax-vesker det er jeg sikker på. Den faktiske prisen skal jeg ikke si så mye om, men jeg synes Adax høres billig ut. Adax gir sånn stiv 70tallsplast-assosiasjon, og noen av veskene ser litt sånn ut på bildene også, i alle fall den treningsbagen. Tja. Liker best litt "hobo-vesker" selv, og er glad i Campomaggi etc. Når det er sagt så har Adax hatt noen fine datavesker.
Gjest Snøsøta Skrevet 11. september 2015 #17414 Skrevet 11. september 2015 (endret) Tja. Liker best litt "hobo-vesker" selv, og er glad i Campomaggi etc. Når det er sagt så har Adax hatt noen fine datavesker. Har ikke noe imot hva veska heter om den er fin jeg altså. Men jeg synes det Adax-navnet ikke er særlig salgbart, og da er det litt rart at det utgjør en så framtrende del av designet. Endret 11. september 2015 av Snøsøta
Lillemini Skrevet 11. september 2015 #17415 Skrevet 11. september 2015 Det tenker jeg også. Farmor hadde hatt Adax-vesker det er jeg sikker på. Den faktiske prisen skal jeg ikke si så mye om, men jeg synes Adax høres billig ut. Adax gir sånn stiv 70tallsplast-assosiasjon, og noen av veskene ser litt sånn ut på bildene også, i alle fall den treningsbagen. Ja enig i at de ser stive ut. Jeg syns faktisk den røde Chanel-inspirerte vesken var ganske pen, men den ligner jo på alle andre vesker inspirert av samme merke. Gikk inn på en side som selger vesker, og der solgte de allerede en drøss Chanel-lignende vesker fra Adax. Ikke bare er Caroline-veskene en kopi av kjente merker, men også veldig lik allerede eksisterende Adax-vesker. Ikke akkurat nyskapende altså. 5
Gjest CecilieX Skrevet 11. september 2015 #17416 Skrevet 11. september 2015 Tja. Liker best litt "hobo-vesker" selv, og er glad i Campomaggi etc. Når det er sagt så har Adax hatt noen fine datavesker. La oss håpe at det du sier om dataveskene og det faktum at bestemødre bruker Adax betyr at det borger for kvalitet og holdbarhet. Så unngår man i alle fall at folk som stoler på CBE.no blir lurt til å bruke en hel masse penger på en overpriset kopi som blir ødelagt etter 14 dager.
Gjest SykkelJenny Skrevet 11. september 2015 #17417 Skrevet 11. september 2015 Har aldri sett noe til det merket før jeg, så er nok mer på bærtur enn deg..Men ut i fra navnet så høres det ikke særlig "exclusive" ut og ei heller noe for min smak verken med eller uten Frua. Muligens et siste krampetrekk (mye av det i det siste!!) fra deres side også for å få merket up and running? (Samarbeidet) For hun når jo utvilsomt ut til en stor målgruppe.. Og har en 14-15 åring råd til Louis Vuitton og Mulberry som skole og treningsvesker så er jo det en overkommelig pris for dem dette også. Så burde jo være lettsolgte produkter.. Jeg har kjøpt veske fra Adax på Magasinet i København for mange år siden. Kvaliteten er kjempegod og vesken ser knapt brukt ut. Faktisk var jeg så fornøyd at jeg kjøpte meg lommebok i samme merke og den er også like fin etter mange års daglig bruk. Jeg likestiller Adax med bla et merke som Decadent - som også er et kvalitetsmerke med forholdsvis overkommelige priser. At noen heller ville kjøpt fake-produkter fra Tyrkia-reisen fremfor merker som Adax og Decadent viser bare hvor forskjellige vi er. Mange av oss foretrekker pris, kvalitet og stil framfor merke.
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. september 2015 #17418 Skrevet 11. september 2015 Manglende merking på oi-snakk-innlegget på IG ...
Cavatina Skrevet 11. september 2015 #17419 Skrevet 11. september 2015 (endret) Jeg har kjøpt veske fra Adax på Magasinet i København for mange år siden. Kvaliteten er kjempegod og vesken ser knapt brukt ut. Faktisk var jeg så fornøyd at jeg kjøpte meg lommebok i samme merke og den er også like fin etter mange års daglig bruk. Jeg likestiller Adax med bla et merke som Decadent - som også er et kvalitetsmerke med forholdsvis overkommelige priser. At noen heller ville kjøpt fake-produkter fra Tyrkia-reisen fremfor merker som Adax og Decadent viser bare hvor forskjellige vi er. Mange av oss foretrekker pris, kvalitet og stil framfor merke. Jeg tror hun mener det samme som meg: Er det en kopi vi vil ha, så kjøper vi kopien billig. Ønsker vi oss en kvalitetsveske, kjøper vi dét uavhengig av merke og pris. Vil vi ha originaldesignet, så kjøper vi det - ikke en kopi av den til kr. 2999,- Adax har trauste, praktiske (sannsynligvis) kvalitetsvesker som sikkert varer evig, Decadent er vel ikke fullt så traust og selges i butikker der du kan kjøpe skandinaviske merkeklær. Men når det er snakk om merkevarer og design, er det verken Adax eller Decadent jeg tenker på, i hvert fall. Da tenker jeg heller i retning Wang, Gucci, Balmain, og Sophie Hulme. For eksempel. Endret 11. september 2015 av Cornucopia 11
Lillemini Skrevet 11. september 2015 #17420 Skrevet 11. september 2015 Jeg tror hun mener det samme som meg: Er det en kopi vi vil ha, så kjøper vi kopien billig. Ønsker vi oss en kvalitetsveske, kjøper vi dét uavhengig av merke og pris. Vil vi ha originaldesignet, så kjøper vi det - ikke en kopi av den til kr. 2999,- Det var akkurat det jeg mente ja. Hadde jeg ønsket meg en Givenchy antigona så hadde jeg spart opp til å kjøpe den, ikke brukt 2999 på en kopi. Hadde jeg ønsket en kopi (noe jeg ikke gjør), hadde jeg heller kjøpt en billig-kopi i utlandet (men det vil jeg altså ikke). Kopi er kopi, uavhengig av om den koster 299 eller 2999, og jeg vil ikke ha det. 13
Fremhevede innlegg