Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Hold the door

Seriøst? Greit nok at det er Se&Hør, men en artikkel om håret til Fotballfrue?

Det artigste var at de opplyste om at hun opplyste om at behandlingen var sponset, hehe. :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette det totimers intervjuet?

Nei, mener det sto i artikkelen at det foregikk via sms. Dette fra se og hør altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Seriøst? Greit nok at det er Se&Hør, men en artikkel om håret til Fotballfrue?

"PLUTSELIG BLOND: Toppblogger Caroline Berg Eriksen overrasket fansen ved å gå fra brunette til blondine i løpet av en dag. Hun forteller om den ganske drastiske hårforvandlingen til Seoghør.no.

Foto: Carolinebergeriksen.no (bilder brukt med tillatelse)"

Jeg hadde dødd av kleinhet om dette var jobben min...

http://www.seher.no/kjendis/det-er-delte-meninger-om-forandringen-80816

O' nei! Greit nok at det er sommer og agurktid, men her har jo ikke agurkene engang spiret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nå MÅ dama bli gravid snart. Det finnes jo ingen "sensasjoner" å velge av lenger. Håret?? :P

Kommer sikkert mot slutten av året.. 😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver og leser meg gjennom tråden her nå, og fant denne diskusjonen for ca 100 sider siden. Her må jeg bare kommentere, selv om jeg ikke så annonsene selv. (Og selv om det er noen måneder gammelt tema)

Ser ingen kommenterer når hun gjør noe positivt, kanskje ikke så viktig. I dag er reklame bannerne fra Røde Kors, med innsamling til Nepal. Pluss et langt flott innlegg om førerhunder

bloggere velger bort reklamen for et godt formål. Dette må de godkjenne, da de taper inntekt samt firmaet /selskapet som styrer bannerne .

Nå snakket jeg bannere, og Røde kors

Du mente at de ikke styrte bannere, det tror ikke jeg eller, om hvem de skal reklamere for osv. Men når Røde kors eller andre organisasjoner får reklameplass, på blogg , aviser, ukeblader og tv. Så blir det tapt reklame inntekter for mediet, noe de blir spurt om, dette vet jeg er blitt godkjent av bloggere som har takket ja til å hjelpe. Ha en super dag

Jeg vet det da jeg jobber for årets tvaksjon. Sier seg vel selv at de taper reklame inntekter , når de velger fronte en sak, i steden for reklame en dag eller to. Er det så vannskelig å tro, at CBE kan gjøre noe godt?

Jeg blogget ganske aktivt selv for mange år siden, og hadde også bannere og affiliatelenker. Da jorskjelvet i Haiti skjedde i 2010 ble jeg glad da jeg fant bannere for dette, jeg så jo også at mange andre bloggere hadde dette fremme. Det viste seg at det var et helt vanlig banner, MED affiliatelenke, dvs hvis noen donerte penger til Haiti ved å klikke inn på mitt banner eller min lenke, så fikk jeg 7% av det de donerte.

Jeg skrev også et innlegg om dette, da jeg synes det var latterlig å ha inntjening på andres giverglede, og spurte hvorfor det ikke var mulig å bruke bannere uten å få disse prosentene, dvs velge å ikke tjene på det. Røde Kors gikk i forsvar og diskuterte med meg på dette innlegget, uten at jeg fikk noe skikkelig svar. 

Så det dere tror er snill utdeling av reklameplass til innsamlingsaksjoner og veldedighet kan være nok en inntjeningsportal for eieren av slike blogger. Det er selvsagt mulig at dette er endret på i ettertid, men 90% av bloggere med kommersiell interesse kastet seg ihvertfall på dette i 2010 uten å nevne med et ord at de fikk 7 kr av hver hundrelapp leserne valgte å gi. Jeg kan ikke tro at de har blitt mindre opptatte av inntjening med årene. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer det garantert et reklameinnlegg om en eller annen lydboktjeneste, eller hva tror dere?  :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og leser meg gjennom tråden her nå, og fant denne diskusjonen for ca 100 sider siden. Her må jeg bare kommentere, selv om jeg ikke så annonsene selv. (Og selv om det er noen måneder gammelt tema)

Jeg blogget ganske aktivt selv for mange år siden, og hadde også bannere og affiliatelenker. Da jorskjelvet i Haiti skjedde i 2010 ble jeg glad da jeg fant bannere for dette, jeg så jo også at mange andre bloggere hadde dette fremme. Det viste seg at det var et helt vanlig banner, MED affiliatelenke, dvs hvis noen donerte penger til Haiti ved å klikke inn på mitt banner eller min lenke, så fikk jeg 7% av det de donerte.

Jeg skrev også et innlegg om dette, da jeg synes det var latterlig å ha inntjening på andres giverglede, og spurte hvorfor det ikke var mulig å bruke bannere uten å få disse prosentene, dvs velge å ikke tjene på det. Røde Kors gikk i forsvar og diskuterte med meg på dette innlegget, uten at jeg fikk noe skikkelig svar.

Så det dere tror er snill utdeling av reklameplass til innsamlingsaksjoner og veldedighet kan være nok en inntjeningsportal for eieren av slike blogger. Det er selvsagt mulig at dette er endret på i ettertid, men 90% av bloggere med kommersiell interesse kastet seg ihvertfall på dette i 2010 uten å nevne med et ord at de fikk 7 kr av hver hundrelapp leserne valgte å gi. Jeg kan ikke tro at de har blitt mindre opptatte av inntjening med årene.

Flott med oppklaring.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer det garantert et reklameinnlegg om en eller annen lydboktjeneste, eller hva tror dere?  :fnise:

Ikke umulig :fnise:

Men jeg må si at det er tips som det, som er grunnen til at jeg gidder å titte innom iblant. Er lei av musikken jeg hører på når jeg jogger, og lydbok har jeg aldri tenkt på før. Men det er et slit å bla seg gjennom alle kaffekoppene, yoghurtnøttene og bocca(?)-bildene før det kommer noe jeg er interessert i.

En annen god grunn til å lese bloggen er denne tråden her :fnise: I kombinasjon er de god underholdning.

Endret av HarlemsNocturne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med beina hennes på øverste bilde på siste innlegg? :s

Hva mener du? Jeg ser ikke noe annet enn skygger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Jeg vet ikke, men siden du spurte så lurer jeg også på en ting. I  dette innlegget, bilde 4 og 6, så har hun leet minimalt på det ene benet, allikevel har hele knehasen forsvunnet. Og noen steder på linjene rundt bena er det "hudfarge" på den mørke linja. Er dette følger av å ha stilt på lys og kontrast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være et synsbedrag, men tror ikke hun har så store quads at de stikker frem bakfra :laugh:

edit: samme som har skjedd med dette bildet: http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2015/05/get-inspired-new-in-caroline-berg-eriksen.jpg

Er nok bare lyset og vinkelen.

Endret av lisamari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være et synsbedrag, men tror ikke hun har så store quads at de stikker frem bakfra :laugh:

edit: samme som har skjedd med dette bildet: http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2015/05/get-inspired-new-in-caroline-berg-eriksen.jpg

Er nok bare lyset og vinkelen.

Her synes jeg det er lagt på hvitt/lySt på innside lår.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Hva mener du? Jeg ser ikke noe annet enn skygger.

Hvis du zoomer inn så ser du den lyse streken på venstre lår gå sammenhengende fra shortsen, nedover langs låret og ender utenfor benet rett ved kneet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du zoomer inn så ser du den lyse streken på venstre lår gå sammenhengende fra shortsen, nedover langs låret og ender utenfor benet rett ved kneet.

Men det er vel bare muskel + sol + skygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...