Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hun tolker det visst anderledes :murvegg:

(link til kommentar på bloggen)

De er seg selv, det er det eneste som er sikkert.

Hun skal merke sponsede klær og varer øverst i innlegget uansett. Da får man bare ta denne kampen videre med FO og i media.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle lovnader til tross, "jeg tolker annerledes, ferdig snakka."

Gir meg over og klarer ikke vrøvl fra hjerner der sirkulasjonen nekter å gå rundt :-o

Skjønner jo hvorfor hun ikke syntes 1. Avdeling juss var kreativt nok.

Endret av Cornucopia
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle lovnader til tross, "jeg tolker annerledes, ferdig snakka."

Gir meg over og klarer ikke vrøvl fra hjerner der sirkulasjonen nekter å gå rundt :-o

Skjønner jo hvorfor hun ikke syntes 1. Avdeling juss var kreativt nok.

Jeg kan si mye rart om juss, men kreativt er det ikke.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det som er problemet for Fru Fotball AS.

Å lefle med sannheten er mer kreativt enn logisk resonnement.

Hver eneste uke blamerer hun/de seg bare ennå mer. Det er pinlig å se denne togulykken i sakte kino, og jeg får lyst til å be dem ligge unna interwebben en stund, av hensyn til seg selv...

Endret av Cornucopia
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det som er problemet for Fru Fotball AS.

Å lefle med sannheten er mer kreativt enn logisk resonnement.

Hver eneste uke blamerer hun/de seg bare ennå mer. Det er pinlig å se denne togulykken i sakte kino, og jeg får lyst til å be dem ligge unna interwebben en stund, av hensyn til seg selv...

Du, hvor hen er de kule bloggerne hen? De må da være der ute i internettet. De som blogger om goth mote, sminke, MANNFOLK og øldrikking og konsertgåing????? 

Vedkommende skulle pinadø fått seg en tusning i gave rett på kontoen hver måned hvis bloggen er god. Jeg er jo ikke totalt rassholl heller?  :fnise:

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fins stort sett ikke i Norge. Her blogges det konsekvent i det særnordiske segmentet rosa.

Føler meg snart kapabel til å lansere egen blogg. Tykk, svart espresso med ditto tekst. På "internasjonalsk".

Men det selger nok ikke like godt. Akk jah.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fins stort sett ikke i Norge. Her blogges det konsekvent i det særnordiske segmentet rosa.

Føler meg snart kapabel til å lansere egen blogg. Tykk, svart espresso med ditto tekst. På "internasjonalsk".

Men det selger nok ikke like godt. Akk jah.

Jeg skal lese bloggen din jeg, hvis du lover å drikke øl i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Så det var ikke fra telefonmøtet med FO, men egen tolkning. Da blir jeg veldig nysgjerrig på hvordan de tolker punkt 5.2 Blogg, eksempel 3, i Veiledninga og hvorfor de mener det ikke skal opplyses om at extensionsa er sponsa hver gang de omtales hvis man bytter hun "jakke" med "extension."

(Jeg håper personen som stilte det andre spørsmålet i kommentarfeltet kan spørre om dette også, hvis du leser dette.) :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker både øl og vin,

Sier i så fall fra.

Endret av Cornucopia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kvinnene lider nok ikke av slike ekstreme bekreftelsesbehov ;-)

Nesten så man sier desverre.

Drikker både øl og vin,

Sier i så fall fra.

Godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt! Tolke annerledes? Gjøre som man vil, heter det.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ble superfresh med det blonde håret. Hun ser mye yngre ut også. Med det mørke håret og de bølgene hun brukte å ha så hun skikkelig gammeldags ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, hvor hen er de kule bloggerne hen? De må da være der ute i internettet. De som blogger om goth mote, sminke, MANNFOLK og øldrikking og konsertgåing?????

Vedkommende skulle pinadø fått seg en tusning i gave rett på kontoen hver måned hvis bloggen er god. Jeg er jo ikke totalt rassholl heller? :fnise:

Hun Susanne (tror hun het det) som var med på bloggerne første sesongen er vel sånn? Nå har ikke jeg vært inne på bloggen hennes, men hun slo meg i hvert fall som den typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Susanne (tror hun het det) som var med på bloggerne første sesongen er vel sånn? Nå har ikke jeg vært inne på bloggen hennes, men hun slo meg i hvert fall som den typen.

Kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cement

Hun mener hun ikke trenger å opplyse at det er sponset når noen spør hvilket merke hun har på håret siden det står "sponset" i innlegget om handler om håret.

Go figure :vetikke:

Orker aldri å lese ff-bloggen, men basert på det du og andre melder om løshårreklame i kommentarfeltet, tenker jeg at det mildt sagt er uheldig for merkevaren ff å starte en ny runde med merkesnusk (med forbehold om at det skjer). Helt utrolig, egentlig. Vitsen med et management med PR-folk virker bare å være at de skal trå til hver gang ff AS driter seg ut, for noen gode rådgivere på merkevarebygging kan de ikke være. Evt er ff AS et vanskelig case, som ikke er spesielt mottakelig for gode råd.

Rettet skrivefeil.

Endret av MinnaMilanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp så mye skriverier om rutiner, planer og hverdag. Virker Om hun er "livredd" for utskeielser, det å ikke ha rutiner/kontroll på ting, planer. Det siste innlegget hennes er jo bare.....trist.... Selv om hun prøver å kamuflere det så godt hun kan.

assa når en youghurtnøtt er utskeielse....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver hun i kommentarfeltet at hun ikke har en løpende avtale med frisøren, og derfor trenger hun ikke merke innlegg som viser håret. Stemmer det da? Var der ikke et innlegg rundt juletider om et samarbeid? Og for noen uker siden et innlegg der de la planer for håret?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Nå skriver hun i kommentarfeltet at hun ikke har en løpende avtale med frisøren, og derfor trenger hun ikke merke innlegg som viser håret. Stemmer det da? Var der ikke et innlegg rundt juletider om et samarbeid? Og for noen uker siden et innlegg der de la planer for håret?

Hehe. Å legge planer for håret faktisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...