Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

I skittentøykurven ligger nok alle favorittplaggene som vi ikke får se på bloggen ;-)

Endret av Cornucopia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faico

Måtte inn å se på innlegget og capsen ser virkelig ut som skjult reklame. Hvorfor ellers ha den med på to bilder? En hvor hun har den i hånden og en hvor den er plassert på et detaljbilde. Hun er proff, ingenting på bildene er der tilfeldig! Mener du virkelig å si at hun bare finner en caps som har ligget i skapet i lang tid og plasserer den i hånden for sin skyld? for så å legge den på forkostbordet?

men hadde det vært bedre om hun hadde den på hodet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Ff tråden har jo utviklet seg til å handle mer om flyskrekk, hva hun sier å gjør. Kanskje greit å ha en tråd om bedriften

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Virker jo som hun uansett får 300 spørsmål om hvor ALT er fra uansett. Hvor er skjørtet fra. Hvor er gaffelen fra. Hvor er koppen fra. Hvor er søppelbøtta di fra. Hva slags dopapir bruker du.

Det du påpeker her er påvirkningskraften en stor blogger har. Bloggplattformen er en gullgruve for annonsører, spesielt hvis bloggeren har stor troverdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Hva tror du? Kan du ikke heller begynne å svare på spørsmålene du får tilbake istedenfor å kverulere?

Hvorfor tror du hun holder en caps i hånden slik at fronten med bokstavene er tydelig med på bildet? og hva tror du capsen har med frokosten hennes å gjøre slik at den er med der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gi deg et svar på dette som i saklighetsnivå står i forhold til spørsmålet du stiller:

:murvegg: :murvegg: :murvegg:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer, jeg har også lagt merke til dette at det påfallende ofte nevnes at ditt og datt er fra det og det merket i oppskriftene.

Kan det være at det signaliseres til potensielle kunder/oppdragsgivere?

Og hvor blir alle disse spørsmålene stilt? Leser bloggen og er alltid innom kommentarfeltene og ser sjeldent at folk spør så mye om hvor ting og tang er fra. Tviler på at alle leserne henvender seg på Mail for å spørre hvor den gaffelen er fra

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Hva tror du? Kan du ikke heller begynne å svare på spørsmålene du får tilbake istedenfor å kverulere?

Hvorfor tror du hun holder en caps i hånden slik at fronten med bokstavene er tydelig med på bildet? og hva tror du capsen har med frokosten hennes å gjøre slik at den er med der også?

NC? Men ligner ikke på logoen til prevensjonsfirmaet..

Noe nytt samarbeid som er så "innmari hemmelig, men gleder meg såååå til å dele med dere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg leste noen innlegg som handlet om produkter hun såvidt hadde vist frem i tidligere innlegg. De pleide å starte med "mange har spurt...". Men når jeg gikk tilbake og undersøkte i kommentarfeltene, var det få spørsmål etter disse produktene jeg fant.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme spurte jeg etter i en annen tråd, angående hun KA. Var et eller annet innlegg med noe Youghurt eller noe som hun brukte et helt innlegg på å skryte av, men som ikke var merket som "sponset". Fikk det for meg at dette var et rop om å få disse produktene.

Nå kom det frem i ettertid at det var sponset, bare for sent merket. Men forundrer meg ikke om enkelte prøver å griske seg til favoritter gratis.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

uansett hva man sier eller spør om her inne så får jeg kjeft. Hvorfor kan ikke jeg få spørre å ha min mening uten å bli hengt. Alle skal følge deres pipe. Å det gidder ikke jeg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir vel jeg hengt igjen også, men det er viktig å få vist frem lårene fra sin beste side på bilder med ungen din? Herrejesus.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir vel jeg hengt igjen også, men det er viktig å få vist frem lårene fra sin beste side på bilder med ungen din? Herrejesus.

Det er for å vise joggeskoene, håpe at noen i tillegg spør om hvor de er kjøpt. (Ikke vanlig å gå med joggesko inne, vel?)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena

uansett hva man sier eller spør om her inne så får jeg kjeft. Hvorfor kan ikke jeg få spørre å ha min mening uten å bli hengt. Alle skal følge deres pipe. Å det gidder ikke jeg

Du har absolutt rett til å ha din mening, jeg syns det hadde vært interessant å få et svar på de spørsmålene du får også. Det er derfor jeg spør deg hvorfor du tror capsen ikke er produktplassering? For meg er det ganske tydelig at det er det og hvorfor jeg tror det har jeg også argumentert for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor blir alle disse spørsmålene stilt? Leser bloggen og er alltid innom kommentarfeltene og ser sjeldent at folk spør så mye om hvor ting og tang er fra. Tviler på at alle leserne henvender seg på Mail for å spørre hvor den gaffelen er fra

Det er alltid drøssevis av spørsmål om det både i kommentarfeltet og på Instagram feks. Tydeligvis spør alle før hun rekker å godkjenne og dermed kommer det gjerne 10 som spør om det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ff tråden har jo utviklet seg til å handle mer om flyskrekk, hva hun sier å gjør. Kanskje greit å ha en tråd om bedriften

Dere som nå er inne i den andre tråden for å påpeke hvor usaklig flyskrekk-diskusjonen er.. Hvor var dere under diskusjonen om prevensjonsmiddel-innlegget og etikken og problematikken rundt dette? Hvorfor utelukkende delta i debatten når det snakkes om noe som IKKE er alvorlig? Jeg syns debatten hadde vært mer interessant om alle kunne kommet med saklige og tungtveiende argumenter, uansett hvilken side man står på. Dere som kun kommenterer når det er noe å "ta" debatten på, dere bidrar ikke til noe konstruktivt. Kom heller med gode argumenter i diskusjoner rundt reklame, etikk, redigering, roller, påvirkining - og hva det ellers måtte være. Også argumenter som forsvarer bedriften CBE.

Og nei, den andre tråden har ikke utviklet seg til å handle om CBEs "flyskrekk vs ubehag ved å fly". Den diskusjonen utgjør et støvkorn av debatten i sin helhet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er for å vise joggeskoene, håpe at noen i tillegg spør om hvor de er kjøpt. (Ikke vanlig å gå med joggesko inne, vel?)

Og ingen merking av at dette er sponset av denne nettbutikken for treningstøy som hun samarbeider med, som vanlig.

Men hun passer i forrige innlegg dagen før, med full outfit med treningstøy fra samme nettbutikk,  på å nevne både navn på butikken samt gi informasjon om returordninger. Det gjør hun veldig ofte.

Samt fortelle at hun bruker størrelse XS. Det svarer hun ofte på, selv om jeg mener at både hun samt mannen har presisert at hun er nøye med å aldri svare på hvor mye hun veier, svarer hun ofte at hun bruker størrelse XS eller 34.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt fortelle at hun bruker størrelse XS. Det svarer hun ofte på, selv om jeg mener at både hun samt mannen har presisert at hun er nøye med å aldri svare på hvor mye hun veier, svarer hun ofte at hun bruker størrelse XS eller 34.

Ja, men det er viktig med størrelser. Det er for å ha et sammenligningsgrunnlag i tilfelle lesere plutselig får lyst til å kjøpe samme outfit via affiliate-lenkene, og lurer på hvilken størrelse de skal kjøpe.

"Hey! Caroline er 170 høy og bruker str. 34. Jeg er også 170, men da må jeg sikkert ha str. 40."

Mener å ha lest at hun er 170 cm, så noen kunne jo tro at hun er tykkere enn hun er. Host. Det har visst allerede skjedd, og det ble trikset med.

Beklager. Jeg føler meg skikkelig saklig idag.

Endret av Cornucopia
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om Natural Cycles har fått med seg hva Lars Kristian Eriksen har, om enn motvillig, skrevet om metoden og kvaliteten på den kliniske studien de skryter sånn av, i kommentarfeltet på denne bloggen?

http://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html#comment

(Jeg har lest hele studien fordi jeg har tilgang til tidsskriftet via sykehuset, og jeg er helt enig med alle som har skrevet at den ikke holder mål som grunnlag for å konkludere med tallene de har oppgitt)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol.

Denne husker jeg godt. Folk fant jo fort ut at denne "Lars Andreas" var nettopp.. Lars Kristian..

At noe feiler fyren, absolutt.

Jeg må bare trekke denne opp igjen, for jeg er skikkelig nysgjerrig! :O Når/hvordan skjedde dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...