el-len Skrevet 5. juli 2015 #14601 Del Skrevet 5. juli 2015 Var dette en kommentar på bloggen hennes? Ja, LKE la ut en snap med bilde av denne kommentaren noen har lagt inn på deres blogg. Han hadde sensurert det røde øverst i bildet, men verken e-post- eller ip-adresse til personen som kommenterte (jeg tok screenshot fra Snapchat, visningsnamn har sensurert e-postadressen for meg fordi jeg er datakløne) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 5. juli 2015 #14602 Del Skrevet 5. juli 2015 At den kommentaren ikke ble godkjent forstår jeg, den er jo obskøn! Hetsende? Njaaaa.... Teit? Absolutt! Å "oute" avsender er uansett ikke greit! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. juli 2015 #14603 Del Skrevet 5. juli 2015 Under Dagbladet-artikkelen det lenkes til over, ligger video fra Else-showet. I alle dager, dette er ikke spekulasjon, men en observasjon: så utrolig annerledes hun ser ut sammenlignet med bilder på bloggen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 5. juli 2015 #14604 Del Skrevet 5. juli 2015 Ja, LKE la ut en snap med bilde av denne kommentaren noen har lagt inn på deres blogg. Han hadde sensurert det røde øverst i bildet, men verken e-post- eller ip-adresse til personen som kommenterte (jeg tok screenshot fra Snapchat, visningsnamn har sensurert e-postadressen for meg fordi jeg er datakløne) Så han har tatt seg bryet med å fjerne ting knyttet til bloggen (ser ut som diverse faner)? Da har han bevisst gått inn for å publisere e-postadresse og ip-adresse til avsender. Uansett hvor ekkel kommentaren var, er det ikke særlig tillitsvekkende når det står at e-postadresser aldri vil bli publisert. Men det er jo ikke første gang har gjør det, har jeg forstått? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 5. juli 2015 #14605 Del Skrevet 5. juli 2015 Ja, LKE la ut en snap med bilde av denne kommentaren noen har lagt inn på deres blogg. Han hadde sensurert det røde øverst i bildet, men verken e-post- eller ip-adresse til personen som kommenterte (jeg tok screenshot fra Snapchat, visningsnamn har sensurert e-postadressen for meg fordi jeg er datakløne) http://i.imgur.com/gdpKiL1.jpg Er det bare meg, eller er det en fane oppe med "babyshower"? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 5. juli 2015 #14606 Del Skrevet 5. juli 2015 Er det bare meg, eller er det en fane oppe med "babyshower"? Nei, jeg er veldig enig i at det ser sånn ut. Ser ut som det et bilde som ligger oppe hos han? Det gamleste babyshower-innlegget eller babyshower relaterte ble postet i 2014. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. juli 2015 #14607 Del Skrevet 6. juli 2015 Holder det ikke å kritisere frua akkurat nå? Er nok å ta av der. Hva mener du? At man skal slutte å kritisere bedriften fordi den gjør så ekstremt mye dumt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. juli 2015 #14608 Del Skrevet 6. juli 2015 Nå ja. Jeg måtte inn for å sjekke kommentarene til den siste bloggposten... "Caroline, jeg hyller deg!" var blant kommentarene. Seriøst? Er det voksne damer som skriver sånt?? Og skal det ikke mer til for å få nesegrus beundring? Folk er enkle altså Med tanke på historikken så er det ikke umulig at det er bedriften selv som prøver å skape falsk støtte. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humpy Skrevet 6. juli 2015 #14609 Del Skrevet 6. juli 2015 Med tanke på historikken så er det ikke umulig at det er bedriften selv som prøver å skape falsk støtte. Historikken sier at det er naturlig å tenke slik 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita8 Skrevet 6. juli 2015 #14610 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) http://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html Mulig dette allerede er postet, men kommentarfeltet her var litt festlig. IT-Åge Edit: Merker meg forresten at LK har tatt seg tid til å kommentere her FØR de gikk ut med et nytt blogginnlegg. Svare pressen har de ikke tid til, men å kommentere "ubetydelige" blogger har de tid til. Endret 6. juli 2015 av marita8 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 6. juli 2015 #14611 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg skal ikke si meg helt uenig altså. Men jeg når (søte og hyggelige) Hanne Krogh reklamerer for Nokadietten eller helsekostprodukter eller whatnot med personlig tekst som tilsynelatende skal være hennes ord om erfaringer og anbefalinger, er det ikke så stor forskjell på hvordan det påvirker eller framstår, hvert mot sin målgruppe. Den ene mot en mer moderne gruppe som leser blogg (og som er kjent med annonseringsformen i et bloggmedium) og den andre mot en litt eldre gruppe som leser "dameblader". Dagens reklame ligner mer og mer på redaksjonellt stoff synes jeg også. Ikke alltid det er veldig lett å oppfatte at det er en annonse og ikke magasinet som anbefaler produkter. Særlig kosmetikk osv. Beklager til deg og trådleserne, jeg svarer så sent at det blir en avsporing. Jeg har ikke fulgt så godt med. Men.. Jeg er enig i mye av det du skriver. Bloggere tar ting enda litt lenger ved at de også bruker kommentarfeltet til å påvirke leserne med utdyping og argumenter for produktet. De har jo ofte ikke filla peiling på hva de egentlig anbefaler (f.eks prevensjonsmidler), men uttaler seg skråsikkert og overbevisende. Lurer på om de tar ekstra betalt for innsats i kommentarfelt eller om det er et krav fra annonsører at produktet skal markedsføres i kommentarfelt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 6. juli 2015 #14612 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg lurer litt på om formålet med outingen er å lede folks oppmerksomhet over på noe annet enn den siste tidens flauser, eller om det bare er dårlig impulskontroll som gir seg utslag - igjen. Elendig etikk er det uansett, spesielt dersom folk loves anonymitet hvis de kommenterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 6. juli 2015 #14613 Del Skrevet 6. juli 2015 http://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html Mulig dette allerede er postet, men kommentarfeltet her var litt festlig. IT-Åge Edit: Merker meg forresten at LK har tatt seg tid til å kommentere her FØR de gikk ut med et nytt blogginnlegg. Svare pressen har de ikke tid til, men å kommentere "ubetydelige" blogger har de tid til. At pressen ikke svares er vel neppe fordi de ikke har tid, det dreier seg vel mer om at de ikke tør å kommunisere med en journalist uten å ha Magnus Rønningen sittende ved siden av. seg... Når det gjelder at Lars Kristian Eriksen har kommentert på bloggen Underlivet, startet det med at han forsøkte seg på en liten hersketeknikk ovefor de to medisinstudentene som driver bloggen: https://twitter.com/lkeriksen23/status/616102633317793792 Han kom imidlertid ikke så veldig godt ut av det og trakk seg ganske raskt. I ettertid har han også innrømmet at estimatet nok stemmer. Litt vanskeligere å debattere mot de kunnskapsrike leserne der, hvor ingen lar seg skremme av at han skriver "har dere dokumentasjon?", enn i kommentarfeltet på egen blogg hvor han kan slenge ut en forskningsartikkel og, ihvertfall tilsynelatende, få siste ordet? (For som vi vet redigeres det fortsatt godt i kommentarfeltet deres). 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 6. juli 2015 #14614 Del Skrevet 6. juli 2015 Tull og tøys er det eneste dette paret er kjent for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita8 Skrevet 6. juli 2015 #14615 Del Skrevet 6. juli 2015 At pressen ikke svares er vel neppe fordi de ikke har tid, det dreier seg vel mer om at de ikke tør å kommunisere med en journalist uten å ha Magnus Rønningen sittende ved siden av. seg... Når det gjelder at Lars Kristian Eriksen har kommentert på bloggen Underlivet, startet det med at han forsøkte seg på en liten hersketeknikk ovefor de to medisinstudentene som driver bloggen:https://twitter.com/lkeriksen23/status/616102633317793792 Han kom imidlertid ikke så veldig godt ut av det og trakk seg ganske raskt. I ettertid har han også innrømmet at estimatet nok stemmer. Litt vanskeligere å debattere mot de kunnskapsrike leserne der, hvor ingen lar seg skremme av at han skriver "har dere dokumentasjon?", enn i kommentarfeltet på egen blogg hvor han kan slenge ut en forskningsartikkel og, ihvertfall tilsynelatende, få siste ordet? (For som vi vet redigeres det fortsatt godt i kommentarfeltet deres). Så sant, så sant. I kommentarfeltet på egen blogg har de jo opptil flere ganger fjernet saklig kritikk, og latt "rælet" komme gjennom. Når LK da svarer, fremstår han naturligvis som den mest fornuftige i debatten. Hyllesten fra unge lesere som (forståelig nok) knapt aner hva kildekritikk betyr, gjør det ikke akkurat mindre enkelt. Akk, ja. Selv om dette med at LK er den "egentlige" fotballfruen startet som en spøk, begynner det å nærme seg en sannhet. Det var Caroline som skulle fronte Natural Cycles, men det er LK som (igjen) tar kampen i etterkant. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. juli 2015 #14616 Del Skrevet 6. juli 2015 http://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html Mulig dette allerede er postet, men kommentarfeltet her var litt festlig. IT-Åge Edit: Merker meg forresten at LK har tatt seg tid til å kommentere her FØR de gikk ut med et nytt blogginnlegg. Svare pressen har de ikke tid til, men å kommentere "ubetydelige" blogger har de tid til. Han driter seg så ut, hver eneste gang! Blir pinlig berørt på hans vegne! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 7. juli 2015 #14617 Del Skrevet 7. juli 2015 Så sant, så sant. I kommentarfeltet på egen blogg har de jo opptil flere ganger fjernet saklig kritikk, og latt "rælet" komme gjennom. Når LK da svarer, fremstår han naturligvis som den mest fornuftige i debatten. Hyllesten fra unge lesere som (forståelig nok) knapt aner hva kildekritikk betyr, gjør det ikke akkurat mindre enkelt. Akk, ja. Selv om dette med at LK er den "egentlige" fotballfruen startet som en spøk, begynner det å nærme seg en sannhet. Det var Caroline som skulle fronte Natural Cycles, men det er LK som (igjen) tar kampen i etterkant. Bra skrevet ::-) Ligger det an til en ny avsløring tro; LKE er ikke bare PT-Åge, lege, jordmor og ernæringsekspert, men også selveste fotballfrue! (Til mod, dette er ikke løse spekulasjoner som må fjernes, gitt at det allerede er oppdaget at LKE kommuniserer med leserne i kommentarfelt og signerer som om han var fotballfruen og ikke fotballfruemannen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 7. juli 2015 #14618 Del Skrevet 7. juli 2015 Hva mener du? At man skal slutte å kritisere bedriften fordi den gjør så ekstremt mye dumt? Jeg henvendte meg til de 3 stk som bedrev brukerdebatt (jf. moderering). Derav min kommentar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. juli 2015 #14619 Del Skrevet 7. juli 2015 Fruen skiftet ikke klær før middag, og det var kjempevellykket!!!! :D 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 7. juli 2015 #14620 Del Skrevet 7. juli 2015 Fruen skiftet ikke klær før middag, og det var kjempevellykket!!!! :D Hehehe. Hører hun ikke selv hvor ENKEL hun høres ut??😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg