Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Atheena

Undrer meg stadig vekk...her får fruen kritikk. Jeg har kun lest det gjennom media, og her inne. Jeg gikk på bloggen hennes for å se hva som Gjør at folk klikker seg inn der.

Hva er det så spesielt å se på reklame, en dame som legger ut bilder av seg selv. Hva er intr med hennes liv?

Det er dere som klikker dere inn som gjør henne til det hun er.

Skremmende at hun kan reklamere for prevansjon.Det sier mye.

Nå sitter dere atter en gang og klager. Det er da ikke første gang?

Ser mange har skrevet på bloggen, men hun svarer ikke. Sier ikke det mye da?

Hun er avhengi av dere, men driter en lang mars i dere.

Ja vet du hva, hva er interessant med hennes liv? Hun lever jo absolutt ikke særlig spennende eller eksotisk. Hun er faktisk ganske kjedelig! det er ikke noe galt i det selvfølgelig. Jeg tror nok populæriteten er synkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vet du hva, hva er interessant med hennes liv? Hun lever jo absolutt ikke særlig spennende eller eksotisk. Hun er faktisk ganske kjedelig! det er ikke noe galt i det selvfølgelig. Jeg tror nok populæriteten er synkende.

Feil quote Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ja. Jeg måtte inn for å sjekke kommentarene til den siste bloggposten... "Caroline, jeg hyller deg!" var blant kommentarene. Seriøst? Er det voksne damer som skriver sånt?? Og skal det ikke mer til for å få nesegrus beundring? Folk er enkle altså :haar:

Jeg mister trua på menneskeheten når jeg leser sånne kommentarer :/
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nå ja. Jeg måtte inn for å sjekke kommentarene til den siste bloggposten... "Caroline, jeg hyller deg!" var blant kommentarene. Seriøst? Er det voksne damer som skriver sånt?? Og skal det ikke mer til for å få nesegrus beundring? Folk er enkle altså :haar:

Jeg har en mistanke om at folk som bruker "hyller" i en slik setting er de samme som vræler ut om hets ved kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Jeg mister trua på menneskeheten når jeg leser sånne kommentarer :/

Er det ikke mannen som hyller henne her?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller at disse menneskene har et heller lett forhold til begrepet "å hylle noen".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mannen som hyller henne her?

Aner ikke, jeg refererte kun til det Sobril skrev. Jeg har ikke lest bloggen på ca en uke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Aner ikke, jeg refererte kun til det Sobril skrev. Jeg har ikke lest bloggen på ca en uke.

Det var ei Ina mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har ikke godt glipp av så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det mottas hets, betviler jeg ikke. LKE hadde for en tid tilbake bilde av en særdeles smakløs og ufin e-post på snappen sin. Men om omfanget av hets er så stort, er en annen sak. I tillegg er det etterhvert blitt godt dokumentert i denne tråden at en rekke kommentarer/spørsmål av kritisk - men ikke krenkende - slag ikke har blitt publisert.

CBE/LKE står selvsagt fritt til å velge hva de vil publisere av kommentarer. Men som man ser resulterer dette i en skjevhet i hva som kommer frem i kommentarfeltet og det inntrykket man sitter igjen med.

Jeg leste den kommentaren og er enig i at den var stygg.

Men hva tenker dere om at LKE publiserte e-postadressen til han som sendte den? Er det sånt man må finne seg i om man sender ufine kommentarer, eller bør man kunne stole på det som står når man kommenterer på bloggen, at e-postadressen aldri vil bli publisert?

(Jeg har screenshot, men vet ikke hvordan jeg legger ut uten å vise e-postadressen).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Jeg leste den kommentaren og er enig i at den var stygg.

Men hva tenker dere om at LKE publiserte e-postadressen til han som sendte den? Er det sånt man må finne seg i om man sender ufine kommentarer, eller bør man kunne stole på det som står når man kommenterer på bloggen, at e-postadressen aldri vil bli publisert?

(Jeg har screenshot, men vet ikke hvordan jeg legger ut uten å vise e-postadressen).

Jeg tenker at man alltid skal tenke at det man oppgir av informasjon kan bli gjort kjent, selv om det står at det ikke vil bli det. Jeg ville aldri brukt min ekte mailadresse eller mitt ekte navn dersom jeg hadde kommentert på den (eller andre) blogger. Samtidig synes jeg det er ufint å publisere mailadressa når det står at den ikke vil bli publisert (hvis det var en kommentar fra bloggen han la ut på snap.) Kommentarfeltet er selvfølgelig en del av bloggen, bloggen som inngår i et firma de ønsker å drive profesjonelt, så det å publisere vedkommendes emailadresse er alt annet enn seriøst uavhengig av innholdet. Mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man alltid skal tenke at det man oppgir av informasjon kan bli gjort kjent, selv om det står at det ikke vil bli det. Jeg ville aldri brukt min ekte mailadresse eller mitt ekte navn dersom jeg hadde kommentert på den (eller andre) blogger. Samtidig synes jeg det er ufint å publisere mailadressa når det står at den ikke vil bli publisert (hvis det var en kommentar fra bloggen han la ut på snap.) Kommentarfeltet er selvfølgelig en del av bloggen, bloggen som inngår i et firma de ønsker å drive profesjonelt, så det å publisere vedkommendes emailadresse er alt annet enn seriøst uavhengig av innholdet. Mener jeg.

Ja, det var en kommentar fra bloggen han la ut, med e-postadressen til kommentatoren synlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Jeg vet ikke hvordan det enkelt gjøres på mobilen, men dersom du har screenshotet på dataen kan du f. eks åpne det i paint og bare tegne en strek over mailadressa så den ikke synes og så lagre bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Follow-up i Dagbladet på prevensjonssaken: http://www.kjendis.no/2015/07/05/kjendis/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/blogg/blogging/40001010/ 

Det mest oppsiktsvekkende er vel at de ikke lenger kaller henne "Norges mest leste blogg", de har faktisk gjort litt research ift til antall lesere. 

MEN, om vi skal dra noe positivt ut av denne saken er det at folk (jenter/kvinner) kanskje har fått litt større fokus på prevensjon, sykluser og hva man bør velge ift hva slags fase i livet man er

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Var dette en kommentar på bloggen hennes? 

Det var, sånn jeg forstod det, en kommentar noen hadde skrevet på bloggen, ja, men tror vel ikke den ble godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...