prettybetty Skrevet 9. mars 2015 #10321 Del Skrevet 9. mars 2015 men hvorfor gjør ikke FO noe med dette? Tips. Les siste innlegg til mamsi.no og få med deg kommentarene i innlegget 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. mars 2015 #10322 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg trodde ikke det var så tydelig jeg. Ref ordbruken 'formålet'. (Merk. Kommenterer ikke noe ang FFs tolkning nå). Endret 10. mars 2015 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesp Skrevet 9. mars 2015 #10323 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Hun har aldri sagt at hun ikke sensurerer/ moderere. Det hun sa etter de famøse avsløringene, er at hun da hadde bloggen åpen og alt kom med da. Tror de hadde bloggen åpen ca. 1 uke før det var tilbake til normalen med moderering. Det var vel sånn hun ønsket å gjøre det da. Når du ber meg komme med beviser for at FO er fornøyd med merkingen, så trenger man ikke mer bevis på det enn at merkingene på bloggen fortsetter som før. Tror CBE ønske å ha et godt forhold til FO og ville ha forandret på merkingen, hvis dette var påkrevd. Når noen av dere skriver at det snart vil aksjonere mot Caroline, de venter bare å samle opp nok informasjon, så blir dette nesten litt komisk å hevde. Tror nok ikke et organ som FO vil fortelle om sine eventuelle planer i forhold til dette. Virker som det er mye fri fantasi som er ute å går her.. Når jeg leser bloggen så forstår jeg at mye klær og annet er betalt av henne selv, noe hun også har informert om. Noen av dere mener allikevel det er snikreklame og må merkes. Ut fra det jeg leser og hvordan dere tolker loven, så kan kke forstå at noen av dere har høyere juridisk utdannelse. Det er mye synsing. Selv nå var det noen som reagerte på reklame før filmen av sommerferien. De må da ha lov til å tjene penger på reklame. Mange av dere her inne vil ikke Caroline noe godt, og det ser man når man leser flere innlegg her inne. Jeg kunne ikke vært mer enig. Gjøres noe ulovlig så melder man fra om det og ferdig med den saken. Sitte her dag inn og dag ut er bare helt vanvittig. Er det ikke de ene som er galt så er det noe annet. Det er ikke den ting som ikke er blitt kritisert og diskutert her når det gjelder Caroline. Endret 10. mars 2015 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 9. mars 2015 #10324 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg begynner å bli litt svett av alle de som kommer innom her med kommentarer a la "holder dere på ennå, at dere gidder, hva er nok for dere, har dere ikke jobber/liv, gir dere ikke før CBE gir opp bloggen" etc Da har jeg lyst å vinkle spørsmålene tilbake; at dere gidder å dukke opp her hver dag med avsporing etter avsporing? At dere gidder å forsvare en blogg som handler om trening, fashion og lavkarbo så intenst? Finnes det ikke viktigere ting i verden? Dere har like mye rett til å lage tråder på dette forumet, hva med tittelen "Vi som ikke synes Fotballfrue skal få kritikk", jeg l o v e r å ikke skrive i den. Hva skal til for at dere innser at CBE er en bedrift med profit som hovedmål, må FO gi henne store bøter og avisene ha hovedoppslag med "blogger bøtelagt"? Dette teller nok som en avsporing, men jeg måtte bare få det ut. Så, ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 9. mars 2015 #10325 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) men hvorfor gjør ikke FO noe med dette? Jeg vet ikke hvorfor de ikke gjør noe med det. Eller, noe gjør de jo - de har jo flere ganger henvendt seg til bloggerne. Hvis du går inn på FO sine sider på nettet, kan du finne disse sakene, dette er offentlige dokumenter og man kan bestille innsyn.http://forbrukerombudet.no/postjournal Det gjorde jeg i dag, og det tok kun et par minutter, og i løpet av en times tid hadde jeg det på mail. Jeg tenkte jeg skulle se på det en dag, se om det er noen generelle trender i svarene fra FO. Etter å ha kikket på noen, ser jeg at de svarer at det er mer effektivt for FO å ta storaksjoner rettet mot bloggerne, fremfor å ta en og en. Jeg kommer i alle fall, når jeg følger opp klagesaken, til å be dem om å opplyse allmennheten litt, for det virker som om det er så mange meninger om dette. Astrid Valen-Utvik er grunder og eier av byrået Valen-Utvik, og de ordner med SoMe for bedrifter. Som en kommentar (inne på min facebook, så det ser jo ikke alle) skrev hun til meg: "Det er viktig at bloggere beholder sin troverdighet og lesernes tillit, og dette gjelder naturligvis også de kommersielle bloggerne. Hvis ikke mener jeg de ødelegger blogg som kommersiell kanal, og i bunn og grunn; de ødelegger sitt eget produkt på sikt.Det bør tas en debatt ang retningslinjer og lover, og håndheving av dette, slik at vi nå ikke kommer i en av to situasjoner; 1) bloggerne mister troverdighet og ødelegger sitt produkt eller 2) bloggerne tvinges inn i alt for rigide regler for å forsøke å holde skikk på denne medieflaten." Jeg er helt enig. Jeg vil anbefale deg at du setter deg litt inn i det denne diskusjonen går ut på. Ikke bare her inn på kg, men innen sosiale medier-kretser. Det er mye engasjement omkring dette, og kun en brøkdel av dette engasjementet er rettet mot CBE. Her er det snarere en hel bransje som ønsker at dette skal ryddes opp i. Jeg håper Forbrukerombudet snart gjør noe med det. Jeg tenker de bør prioritere dette og at det er skadelig for deres omdømme om det ikke skjer noe snart. Jeg tror det kommer til å bli mye fokus på dette fremover, ikke så rart - for nå har de kommersielle bloggene fått noen bursdager, og det er ikke slik at det er behov for å prøve og feile så mye mer. Endret 9. mars 2015 av mamsi 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxiomo Skrevet 9. mars 2015 #10326 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg kunne ikke vært mer enig. Gjøres noe ulovlig så melder man fra om det og ferdig med den saken. Sitte her dag inn og dag ut er bare helt vanvittig. Er det ikke de ene som er galt så er det noe annet. Det er ikke den ting som ikke er blitt kritisert og diskutert her når det gjelder Caroline. Hvorfor bruke så mye tid på og finne feil hos andre mennesker. Er det ikke bare å hoppe glatt over bloggsiden til denne dama. Endret 10. mars 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 9. mars 2015 #10327 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg kunne ihverfall se når bloggen var åpen for alle meldinger og uten sensur, til de begynte å moderere igjen. Så det på type meldinger som kom gjennom.. Og det mener du er dokumentasjon på at alt ble lagt ut? At du "så" det på type meldinger? Husk på én ting, vi har kun LKE sine ord på at det var "ondsinnede, slemme meldinger" han sensurerte bort og gikk inn under falske profiler for å forsvare. Vi vet ingenting om innholdet i meldinger/kommentarer som har blitt sensurert, men vi har sett eksempler på "slemme" kommentarer (som kommentar om manglende ingrediens i en oppskrift) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 9. mars 2015 #10328 Del Skrevet 9. mars 2015 Hvor lenge skal dere holde på slik som det her? Dag inn og dag ut.... Hvem er "dere"? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 9. mars 2015 #10329 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Hvorfor bruke så mye tid på og finne feil hos andre mennesker. Er det ikke bare å hoppe glatt over bloggsiden til denne dama. Hvorfor bruke så mye tid på Å finne feil hos forumbrukere? Er det ikke bare å hoppe glatt over denne tråden? Endret 10. mars 2015 av Bond 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. mars 2015 #10330 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg opplevde, i perioden de hevdet at alt ble publisert, at mine forsøk på å stille spørsmål ved det at de hadde brukt beskyttete yrkestitler for å hevde seg selv/ bekrefte egne meninger, ikke ble godkjent. Andre har hatt samme erfaring. Jeg regner med at det er et av de punktene i kommentarfeltskandalen de er flauest over, og som de ikke ønsket mer fokus på, for hva skulle de svare? Skjermdumpene viste jo at ingen av disse falske lege- og ernæringsfysiologaliasene forsvarte dem mot hets, det var bare for å støtte opp om eget ego og sette folk på plass. Med bruk av yrkestitler andre har studert i årevis for å oppnå. Og jeg la slett ikke merke til at det skjedde en endring etter rundt en uke, så med mindre du er på innsiden, kan du ikke vite det. Endret 10. mars 2015 av Bond 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 9. mars 2015 #10331 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg begynner å bli litt svett av alle de som kommer innom her med kommentarer a la "holder dere på ennå, at dere gidder, hva er nok for dere, har dere ikke jobber/liv, gir dere ikke før CBE gir opp bloggen" etc Da har jeg lyst å vinkle spørsmålene tilbake; at dere gidder å dukke opp her hver dag med avsporing etter avsporing? At dere gidder å forsvare en blogg som handler om trening, fashion og lavkarbo så intenst? Finnes det ikke viktigere ting i verden? Dere har like mye rett til å lage tråder på dette forumet, hva med tittelen "Vi som ikke synes Fotballfrue skal få kritikk", jeg l o v e r å ikke skrive i den. Hva skal til for at dere innser at CBE er en bedrift med profit som hovedmål, må FO gi henne store bøter og avisene ha hovedoppslag med "blogger bøtelagt"? Dette teller nok som en avsporing, men jeg måtte bare få det ut. Så, ferdig At dere liker å oppsummere hva slags argumenter andre kommer med gjør det ikke til en mindre sannhet. Dere kan avvæpne det så godt som mulig ved å komme med "feit, bitter, misunnelse, jantelov"-kortet og alt før andre gjør det slik at dere kan fortsette i samme bane, men det styrker ikke akkurat saken. Mener det er en stor forskjell på å reagere på det dere sitter og driver med, og når jeg skriver "dere" så er det rettet mot de mest aktive her som eneste målet er å få felt Caroline, støtter det ene som blir skrevet over her. Er det ikke det ene så er det det andre. Det er ikke bedriften dere vil ta, dere vil ta hun som står bak det her, og dere gir dere ikke før dere får viljen deres, om det så er å bruke timevis, ta screenshots, lagre bilder, zoome inn, gå over hvert eneste innlegg med lupe for å ha noe å klage på. Dette er ikke deres jobb. Dette går ikke utover dere på noe som helst måte. Før alt dette, før det var mistanke om lovbrudd så var det alt annet, alt om hvordan hun redigerte sine bilder, hva slags kommentarer hun godkjente på sin egen blogg, hva slags klær hun brukte, ALT ble hun tatt for, og når dere endelig har funnet en grunn så melker dere det for hva det er verdt, om det så tar 500 sider og hele dagen på et forum med den samme regla. Er det rart noen reagerer på slik oppførsel? Nei, det er ikke greit at hun fusket, hun har blitt tatt for det, og de har det nok under kontroll. Ja, kanskje dette er jantelov. Alt brygger under "Du skal ikke du er noe" Noe dere er veldig flinke på å bemerke at hun ikke skal være. Men for all del, det er vel bare å fortsette i samme bane. Men dere sitter på et diskusjonsforum, ikke "Anti-fotballfrue.no", og må tåle at andre ikke har samme meninger som dere. Så kom med den lange standard forsvarstalen om at alle som motsier dere mener dere er feite og misunnelige for å prøve å snu diskusjonen til deres fordel, det er lett gjennomskuelig. Endret 10. mars 2015 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. mars 2015 #10332 Del Skrevet 9. mars 2015 Ironien er overveldende. Man ilegges fremmede meninger og motiver, samtidig som man beskyldes for å uttale seg om en person man ikke kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 9. mars 2015 #10333 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) a) Den meningen står du selvsagt fritt frem til å ha. Men for debattens skyld, hadde det vært meget fint om du kunne argumentere for hvorfor de skal ha denne retten. b) Å latterliggjøre, henge ut, true, og ignorere, samt lyve, fornekte, forfalske, og blokkere ytringskanaler er velkjente metoder for å kneble meningsmotstandere. Så jeg spør igjen: Har CBE/LKE gjort dette, eller har de ikke? c) Hvorfor er det søkt å trekke en slik parallel? Du fremsetter en mening, men unnlater nok en gang å argumentere for hvorfor det er søkt. a) Jeg mener at en bruker har en viss "eiendomsrett" (i overført betydning) i SoMe. På ens egen profil står man fritt til å slette hvilke innlegg og kommentarer man vil, såfremt nettsiden man benytter åpner for det. Flere politikere har f.eks. blitt anklaget for å ha latt krenkende kommentarer (ikke skrevet av dem selv) på sine profiler uten å slette disse (det minner om anklager som brukerne i denne tråden noen ganger fremmer om at CBE-tilhengere "hamrer løs" på kritikere uten at CBE sletter disse kommentarene). Dette peker tilbake på at en viss styringsrett er forventet fra eieren av profilen. Jeg er fullt klar over at CBE ikke er konsekvent i dette, og ofte bare sletter kommentarer hun er misfornøyd med, men mener at det er hennes rett som "eier" av en profil, og at det også er forventet. Jeg ser at det sletting etter eget godtbefinnende er provoserende, i hvert fall for mange av ekteparets motstandere, men har ingenting imot det på prinsipielt grunnlag. b) Jeg ser at ekteparet benytter alle tenkelige midler mot sine motstandere, det jeg imidlertid reagerte på var sammenligningen din med diktaturregimer. Uavhengig av hvordan CBE tolker FOs retningslinjer bryter ikke ekteparet straffeloven, selv om de opptrer aldri så provoserende. Å sammenligne det å slette kommentarer eller å lyve om photoshop med den psykologiske og ofte fysiske mishandlingen mostandere i diktaturregimer gjennomgår mener jeg ikke er riktig, selv om jeg forstår at det var et retorisk poeng. c) Det er søkt å trekke en slik parallell av de årsakene jeg nevner over. Det er ikke det samme, og, som jeg skrev tidligere i tråden, er å utvise forakt for faktiske torturofre å sammenligne disse forholdene. Endret 9. mars 2015 av Shopgirl2014 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 9. mars 2015 #10334 Del Skrevet 9. mars 2015 Ironien er overveldende. Man ilegges fremmede meninger og motiver, samtidig som man beskyldes for å uttale seg om en person man ikke kjenner. Ja, skulle nesten tro vi hadde flere personligheter. Åh, nei, vent, det var noen andre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 9. mars 2015 #10335 Del Skrevet 9. mars 2015 Har ikke beskyldt noen for å uttale seg om noen man ikke kjenner, derimot skrev jeg at det er et menneske dere ikke kjenner som bryter loven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 9. mars 2015 #10336 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) At dere liker å oppsummere hva slags argumenter andre kommer med gjør det ikke til en mindre sannhet. Dere kan avvæpne det så godt som mulig ved å komme med "feit, bitter, misunnelse, jantelov"-kortet og alt før andre gjør det slik at dere kan fortsette i samme bane, men det styrker ikke akkurat saken. Mener det er en stor forskjell på å reagere på det dere sitter og driver med, og når jeg skriver "dere" så er det rettet mot de mest aktive her som eneste målet er å få felt Caroline, støtter det ene som blir skrevet over her. Er det ikke det ene så er det det andre. Det er ikke bedriften dere vil ta, dere vil ta hun som står bak det her, og dere gir dere ikke før dere får viljen deres, om det så er å bruke timevis, ta screenshots, lagre bilder, zoome inn, gå over hvert eneste innlegg med lupe for å ha noe å klage på. Dette er ikke deres jobb. Dette går ikke utover dere på noe som helst måte. Før alt dette, før det var mistanke om lovbrudd så var det alt annet, alt om hvordan hun redigerte sine bilder, hva slags kommentarer hun godkjente på sin egen blogg, hva slags klær hun brukte, ALT ble hun tatt for, og når dere endelig har funnet en grunn så melker dere det for hva det er verdt, om det så tar 500 sider og hele dagen på et forum med den samme regla. Er det rart noen reagerer på slik oppførsel? Nei, det er ikke greit at hun fusket, hun har blitt tatt for det, og de har det nok under kontroll. Ja, kanskje dette er jantelov. Alt brygger under "Du skal ikke du er noe" Noe dere er veldig flinke på å bemerke at hun ikke skal være. Men for all del, det er vel bare å fortsette i samme bane. Men dere sitter på et diskusjonsforum, ikke "Anti-fotballfrue.no", og må tåle at andre ikke har samme meninger som dere. Så kom med den lange standard forsvarstalen om at alle som motsier dere mener dere er feite og misunnelige for å prøve å snu diskusjonen til deres fordel, det er lett gjennomskuelig. Du påstår vi forfølger personen Caroline Berg Eriksen fordi hun redigerte bildene sine. Nei, det var det at hun løy om det. Du påstår vi forfølger personen Caroline Berg Eriksen fordi hun sensurerer kommentarer på sin egen blogg. Nei, det er fordi hun løy om det også. Endret 10. mars 2015 av Bond 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 9. mars 2015 #10337 Del Skrevet 9. mars 2015 Har ikke beskyldt noen for å uttale seg om noen man ikke kjenner, derimot skrev jeg at det er et menneske dere ikke kjenner som bryter loven. Og hvorfor bryter dette mennesket loven og hvorfor er det andre som forsvarer henne med nebb og klør? Hadde det ikke vært en idee å bare slutte å bryte loven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxiomo Skrevet 9. mars 2015 #10338 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) At dere liker å oppsummere hva slags argumenter andre kommer med gjør det ikke til en mindre sannhet. Dere kan avvæpne det så godt som mulig ved å komme med "feit, bitter, misunnelse, jantelov"-kortet og alt før andre gjør det slik at dere kan fortsette i samme bane, men det styrker ikke akkurat saken. Mener det er en stor forskjell på å reagere på det dere sitter og driver med, og når jeg skriver "dere" så er det rettet mot de mest aktive her som eneste målet er å få felt Caroline, støtter det ene som blir skrevet over her. Er det ikke det ene så er det det andre. Det er ikke bedriften dere vil ta, dere vil ta hun som står bak det her, og dere gir dere ikke før dere får viljen deres, om det så er å bruke timevis, ta screenshots, lagre bilder, zoome inn, gå over hvert eneste innlegg med lupe for å ha noe å klage på. Dette er ikke deres jobb. Dette går ikke utover dere på noe som helst måte. Før alt dette, før det var mistanke om lovbrudd så var det alt annet, alt om hvordan hun redigerte sine bilder, hva slags kommentarer hun godkjente på sin egen blogg, hva slags klær hun brukte, ALT ble hun tatt for, og når dere endelig har funnet en grunn så melker dere det for hva det er verdt, om det så tar 500 sider og hele dagen på et forum med den samme regla. Er det rart noen reagerer på slik oppførsel? Nei, det er ikke greit at hun fusket, hun har blitt tatt for det, og de har det nok under kontroll. Ja, kanskje dette er jantelov. Alt brygger under "Du skal ikke du er noe" Noe dere er veldig flinke på å bemerke at hun ikke skal være. Men for all del, det er vel bare å fortsette i samme bane. Men dere sitter på et diskusjonsforum, ikke "Anti-fotballfrue.no", og må tåle at andre ikke har samme meninger som dere. Så kom med den lange standard forsvarstalen om at alle som motsier dere mener dere er feite og misunnelige for å prøve å snu diskusjonen til deres fordel, det er lett gjennomskuelig. godt skrevet Endret 10. mars 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 9. mars 2015 #10339 Del Skrevet 9. mars 2015 Litt på sida her..... Klær sponses, ferier sponses og dokumenteres nøye, bursdagsfeiring sponses og dokumenteres, trening sponses og dokumenteres og det samme med fritidsaktiviteter, hobbyer, sammenkomster, handleturer..... Det må jo være slitsomt å hele tiden være en smilende reklameplakat! Og de må jo bli lei av aldri å kunne gjøre noe uten at alt må på bloggen! Skulle tro at de savner litt privatliv og kjenner på trangen til å kunne ta en kaffekopp uten at alle må underrettes via bloggen! Then again, man blir kanskje ikke lei slikt når det og betyr summen av penger som renner inn? Jeg tror ikke det er sånn at "alt" de gjør kommer på bloggen. Jeg tror heller at bildene og situasjonene som blir framstilt på bloggen er oppstilte og har ikke noe med virkeligheten å gjøre. Jeg ser på bloggen hennes som et produkt og antar at det foregår omtrent sånn: - av med vanlige klær og på med Lindex klær eller klær fra Get Inspired - ta bilder - poste på bloggen (hei til mandag, jeg har løpt en mil før frokost)- tilbake til hverdagslivet. Har aldri falt meg inn at middagene og frokostene hun viser er de reelle måltidene den dagen hun poster? Som en proff bedrift er det vel mer sannsynlig at hun tar en halv dag og lager opp en haug med frokost- og middagsretter, knipser bilder og skriver ferdig innlegg som er klar til posting i løpet av dagene som kommer. Må være fryktelig tungvint og hemmende om de virkelig dokumenterer hverdagslivet så nøye som de tilsynelatende gjør, så jeg klarer ikke helt å tro på at ting kommer ut i "real time" Når det gjelder all den skjulte reklamen så mener jeg å ha lest et sted (kanskje i denne tråden) at det er annonsørene selv som pusher på at reklamen ikke skal merkes. Det unnskylder henne ikke på noen måte men forklarer hvorfor hun alltid "glemmer seg". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 9. mars 2015 #10340 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg tror ikke det er sånn at "alt" de gjør kommer på bloggen. Jeg tror heller at bildene og situasjonene som blir framstilt på bloggen er oppstilte og har ikke noe med virkeligheten å gjøre. Jeg ser på bloggen hennes som et produkt og antar at det foregår omtrent sånn: - av med vanlige klær og på med Lindex klær eller klær fra Get Inspired - ta bilder - poste på bloggen (hei til mandag, jeg har løpt en mil før frokost)- tilbake til hverdagslivet. Har aldri falt meg inn at middagene og frokostene hun viser er de reelle måltidene den dagen hun poster? Som en proff bedrift er det vel mer sannsynlig at hun tar en halv dag og lager opp en haug med frokost- og middagsretter, knipser bilder og skriver ferdig innlegg som er klar til posting i løpet av dagene som kommer. Må være fryktelig tungvint og hemmende om de virkelig dokumenterer hverdagslivet så nøye som de tilsynelatende gjør, så jeg klarer ikke helt å tro på at ting kommer ut i "real time" Når det gjelder all den skjulte reklamen så mener jeg å ha lest et sted (kanskje i denne tråden) at det er annonsørene selv som pusher på at reklamen ikke skal merkes. Det unnskylder henne ikke på noen måte men forklarer hvorfor hun alltid "glemmer seg". Det var vel Caroline som selv hevdet det da hun fikk tilbakemelding om at det ikke var lov å skrive at noe var gratis når man måtte handle for 500,- for å få det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg