Gjest Figgen07 Skrevet 6. mars 2015 #10121 Del Skrevet 6. mars 2015 nei, selvfølgelig. Det er det heller ingen som har påstått. Hun er fri til å gjøre som hun vil. Men den måten hun har valgt, har som konsekvens at hun mister respekt og troverdighet. Og det er lov å kritisere henne for det. For det finnes vel ingen lov som sier at hun har krav på å slippe kritikk for valgene sine? virker jo ikke som hun har mistet så mye troverdighet og respekt ,når du ser hvor mange lesere og hvilken plass hun er på blogglisten? Eller lyver den kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 6. mars 2015 #10122 Del Skrevet 6. mars 2015 hun som skrev det i går må selv stå til ansvar for det hun skrev..det dere vil jo aldri synes hun gjør noe bra nok. Aldri noen gang. Synes nå hun har beklaget i de fleste intervjuene hun ga på nyåret,men hun bruker vel ikke de rette ordene for dere da Unnskyldninger hjelper ingenting når man fortsetter i samme bane. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mars 2015 #10123 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Synes nå hun har beklaget i de fleste intervjuene hun ga på nyåret,men hun bruker vel ikke de rette ordene for dere da Hun beklaget - men ikke akkurat uforbeholdent. Opptredenen på Senkveld var virkelig så puteflau at jeg ikke har sett maken. Hun skylder jo på andre hele tiden! Ja, det var dumt, men du tvang meg er faktisk ikke en beklagelse. Det er bare en patetisk unnskyldning. Endret 6. mars 2015 av Bond 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Figgen07 Skrevet 6. mars 2015 #10124 Del Skrevet 6. mars 2015 Ser hun skriver om flash(?) tatoveringer på bloggen. Jeg synes slike er utrolig stygge, glorete og harry og kan virkelig ikke forstå voksne mennesker som tar på seg slikt. Sånn litt på sida av diskusjonen her... Jeg synes heller ikke tatoveringer er noe fint.. Men vil folk ta det så gjerne for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 6. mars 2015 #10125 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) virker jo ikke som hun har mistet så mye troverdighet og respekt ,når du ser hvor mange lesere og hvilken plass hun er på blogglisten? Eller lyver den kanskje? Glad for at du spør om det. Hvis hun ikke har kjøpt lesere, så lyver den ikke. Men nå svarte jeg på det spørsmålet du stilte, og det var at det finnes vel ingen lov som sier at hun må poste alle kommentarer. Jeg svarte IKKE på dette nye spørsmålet ditt, om plassen hennes på blogglisten. Jeg synes det er uinteressant hvor mange nikkedukker det finnes som fortsatt synes hun er troverdig. Endret 6. mars 2015 av Amafalathiel 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Figgen07 Skrevet 6. mars 2015 #10126 Del Skrevet 6. mars 2015 De gjør egentlig ikke det, annet enn nå de skal på Øya og vil virke unge og hippe. Utover det er grunnen til innlegget kun annonselenken og målgruppen hos hennes lesere - unge kvinner. Det er da vel ingen som har passert 20 som kjøper de der fra nelly.com til flere hundre kroner når man finner de til småpenger andre steder?!? Se der ja nytt innlegg i dag og det var også feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. mars 2015 #10127 Del Skrevet 6. mars 2015 virker jo ikke som hun har mistet så mye troverdighet og respekt ,når du ser hvor mange lesere og hvilken plass hun er på blogglisten? Eller lyver den kanskje? Hvorfor går du ut fra at alle som leser er fans (som hun selv kaller dere)? Min hypotese ang hvem som leser: - vanelesere - fans - car-crash lesere - kritikere 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Figgen07 Skrevet 6. mars 2015 #10128 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Hvorfor går du ut fra at alle som leser er fans (som hun selv kaller dere)? Min hypotese ang hvem som leser: - vanelesere - fans - car-crash lesere - kritikere At kritikere giddere å lese bloggen er helt utrolig. Om jeg hadde vært som dere,så hadde jeg da ikke giddet å bruke fem minutter på hennes blogg. Må da være tusen andre feilfrie blogger å se på. Hvordan går det hos FO da... Har de fått gitt henne bøter som svir eller har de ikke tid til å se på saken? Endret 6. mars 2015 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solan123 Skrevet 6. mars 2015 #10129 Del Skrevet 6. mars 2015 det redaktør ingen lov som sier at hun har krav på å legge ut alle kommentarer? Skjønner godt hun utelater mye. Er da grenser for hva hun tåler også.. Kan dere ikke finne dere en blogger som gjør alt rett? Eller foresten det er vanskelig finnes ingen slike. Men CBE er jo kjempe fornøyd med all omtale. Mere lesere på henne. Jeg spør igjen jeg. Hvordan vet du at hun er fornøyd med all omtale? Har hun uttalt seg om at all pr er god pr? I så fall hvor? På bloggen kanskje? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. mars 2015 #10130 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg spør igjen jeg. Hvordan vet du at hun er fornøyd med all omtale? Har hun uttalt seg om at all pr er god pr? I så fall hvor? På bloggen kanskje? Hun har uttalt seg om en del av medieoppmerksomheten. Stikkordsvis: fosterstilling, sover ikke, spiser ikke, synke ned i et sort hull 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solan123 Skrevet 6. mars 2015 #10131 Del Skrevet 6. mars 2015 Hun har uttalt seg om en del av medieoppmerksomheten. Stikkordsvis: fosterstilling, sover ikke, spiser ikke, synke ned i et sort hull Høres ikke ut som hun er så fornøyd med all omtale da.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 6. mars 2015 #10132 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Endret 11. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mars 2015 #10133 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) At kritikere giddere å lese bloggen er helt utrolig. Om jeg hadde vært som dere,så hadde jeg da ikke giddet å bruke fem minutter på hennes blogg. Må da være tusen andre feilfrie blogger å se på. Hvordan går det hos FO da... Har de fått gitt henne bøter som svir eller har de ikke tid til å se på saken? Jeg leser bloggen hennes fordi jeg er interessert i medier generelt og SoMe spesielt. Jeg er kritisk til Per Sandberg også. Men jeg leser ting han har skrevet, ser på intervjuer med ham og diskuterer politikken hans for det. Endret 6. mars 2015 av Bond 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 6. mars 2015 #10134 Del Skrevet 6. mars 2015 Selv om de sikkert er forbannet på mamsi og (det veldig gode!) innlegget hennes i Aftenposten, klarte det (pluss evt. noe ekstra oppmerksomhet rundt de redigerte bildene av familiemedlemmer som er lagt ut) ihvertfall å få henne opp på førsteplass på Blogglisten, noe hun ikke har vært på nesten en måned. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 6. mars 2015 #10135 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) At kritikere giddere å lese bloggen er helt utrolig. Om jeg hadde vært som dere,så hadde jeg da ikke giddet å bruke fem minutter på hennes blogg. Må da være tusen andre feilfrie blogger å se på. Hvordan går det hos FO da... Har de fått gitt henne bøter som svir eller har de ikke tid til å se på saken? Godt jobbet med avsporingen. Premissene dine er feil. Det er ikke alle som leser bloggen. Man behøver ikke det, selv om man er kritisk til den. Litt som man kan være kritisk til en avis eller et magasin og uttrykke misnøye med det, selv om man har sluttet å lese pga misnøyen. For eksempel. Hvis du mener det hjelper å ikke lese og ikke skrive om ting man er i mot, taler det for at du bør ta en liten pause fra denne tråden. Du og mange andre må også være klar over at det ikke finnes et felles "dere", like lite som det finnes et "dere" i andre tråder på KG. Folk er opptatt av ulike ting, og ikke alle er like engasjert. Kanskje det hjelper å tenke litt på det? Endret 6. mars 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. mars 2015 #10136 Del Skrevet 6. mars 2015 Enn om den her FFbloggen bare kunne forsvinne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 6. mars 2015 #10137 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Vi skulle laget en spesialenhet vet dere! Vi kunne jobbet med å utvikle regelverket, jobbet for at det ble overholdt og eventuelt solgt tjenestene våre til FO. I stede for å jakte på romvesener og lignende kunne vi sørget for å holde internettet fri for brudd på markedsføringsloven. Men å jakte på romvesnener høres litt mer spennende ut egentlig. Også ville vi sikkert bare bli kalt feite, fæle kjerringer. Selv om vi gjorde verden til et bedre sted. Ville vel i stor grad vært som nå egentlig.... Endret 6. mars 2015 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jørgensen Skrevet 6. mars 2015 #10138 Del Skrevet 6. mars 2015 Selv om de sikkert er forbannet på mamsi og (det veldig gode!) innlegget hennes i Aftenposten, klarte det (pluss evt. noe ekstra oppmerksomhet rundt de redigerte bildene av familiemedlemmer som er lagt ut) ihvertfall å få henne opp på førsteplass på Blogglisten, noe hun ikke har vært på nesten en måned. Hun er på 2. plass, hvis du trykker på bloggens navn er rangen 2 plass. Superlike, som har vært på topp en stund, er flyttet over til buzzlisten. Der ser du at den har flere lesere enn CBE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 6. mars 2015 #10139 Del Skrevet 6. mars 2015 Takk for tipset! Kan du ikke høre med sønnen din ved en passende anledning om det er en mulighet til å finne "comment author" via F12? Jeg finner igjen "comment id" og diverse annen "comment meta", men ikke "comment author". Hadde vært fantastisk å en gang for alle få avklart om disse juristene som beleilig dukker opp i kommentarfeltet hos CBE og forsvarer henne egentlig er Lars-Kristian (noe jeg er 100% sikker på at de er, for de har akkurat samme skrivestil som ham, men jeg kan ikke bevise det etter at de "disablet" høyreklikkingen). Hei! Samme svar som fra Nora hos ham :-/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 6. mars 2015 #10140 Del Skrevet 6. mars 2015 Ser at hun i kommentarfeltet på innlegget "black and gold" svarer en bruker (som spør henne hvor hun har kjøpt solbrillene sine) med en adLink som ikke er merket på noen som helst måte... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg