monty Skrevet 9. februar 2015 #8981 Del Skrevet 9. februar 2015 Hvordan vet du at leseren er ung og kvinne? Han/hun er gammel nok til å skrive: "Hvilket hjem har 19 puter fordelt på tre sofaer? Se bilde 2." Du som tydeligvis kjenner han/henne; hva vil personen oppnå med en slik kommentar? Er det konstruktiv kritikk, synes du? Som jeg skrev tidligere i tråden synes jeg det er helt innenfor å svare spøkefullt på denne kommentaren. Men jeg skjønner fortsatt ikke problemet med brukere av kommentarfeltet i bloggen til CBE får kritikk? Som sagt, man kommenterer jo anonymt og på eget ansvar, som jeg selv gjør her på KG. Problemet er kanskje at eieren av bloggen og mannen hennes har følt veldig på negative kommentarer selv, og at de av den grunn ikke burde slippe igjennom slike kommentarer som rammer andre? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. februar 2015 #8982 Del Skrevet 9. februar 2015 Hvordan vet du at leseren er ung og kvinne? Han/hun er gammel nok til å skrive: "Hvilket hjem har 19 puter fordelt på tre sofaer? Se bilde 2." Du som tydeligvis kjenner han/henne; hva vil personen oppnå med en slik kommentar? Er det konstruktiv kritikk, synes du? Som jeg skrev tidligere i tråden synes jeg det er helt innenfor å svare spøkefullt på denne kommentaren. Men jeg skjønner fortsatt ikke problemet med brukere av kommentarfeltet i bloggen til CBE får kritikk? Som sagt, man kommenterer jo anonymt og på eget ansvar, som jeg selv gjør her på KG. " Ikke gå i vranglås og påstå at alle er slemme mot deg fordi du er fattig ", skriver en i innlegget her at vedkommende har skrevet. Det ligger i måten leseren har uttrykt seg at vedkommende er ung. Du skjønner ikke problemet med at brukere får kritikk i kommentarfeltet? Da bør du kanskje skjønne dette: De som støtter opp den som får kritikk får sine innlegg slettet. Dette er bekreftet av flere som har prøvd å gi sin støtte. Bla noen sider tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 9. februar 2015 #8983 Del Skrevet 9. februar 2015 Er PT en utdanning? Trodde det var et kurs jeg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 9. februar 2015 #8984 Del Skrevet 9. februar 2015 På ulike sider står det at personlig trener ikke er en beskytta tittel, og man kan derfor bruke den uten formell utdanning eller kurs. Betyr det at Åge egentlig ikke løy? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. februar 2015 #8985 Del Skrevet 9. februar 2015 Her var det mange som koste seg... Skal ikke så mye til før man faller ned på det nivået man elsker å hate. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 9. februar 2015 #8986 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Nivået her er fortsatt med fokus på bedriften, av og til trenger man å lette stemningen litt, i alle fall gjør jeg det for å ikke blir altfor oppgitt. Imidlertid skal jeg ta det til meg og bli seriøs igjen. Endret 9. februar 2015 av Vind 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 9. februar 2015 #8987 Del Skrevet 9. februar 2015 Her var det mange som koste seg... Skal ikke så mye til før man faller ned på det nivået man elsker å hate. det er bloggerne som får oss til å bli slemme. Det er ikke vår skyld. Vi er ofre uten matlyst. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. februar 2015 #8988 Del Skrevet 9. februar 2015 det er bloggerne som får oss til å bli slemme. Det er ikke vår skyld. Vi er ofre uten matlyst. Da anbefaler jeg å la bloggen, unnskyld tråden, ligge en stund og ta en pause. Vi kan alle gjøre feil (Men du må ikke tro at du kan rette dem opp igjen!) jeg får også lov til å ha det gøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 10. februar 2015 #8989 Del Skrevet 10. februar 2015 Med den fanklubben av det kaliberet der kan hun vel ende opp med en del fanatiske kunder? Skal de løpe på tredemølle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2015 #8990 Del Skrevet 10. februar 2015 Med den fanklubben av det kaliberet der kan hun vel ende opp med en del fanatiske kunder? Skal de løpe på tredemølle sammen?Med den fanklubben av det kaliberet der kan hun vel ende opp med en del fanatiske kunder? Skal de løpe på tredemølle sammen?. Neida, hun skriver at hun skal bruke det til å gi bloggen mer dybde. Eller få siste ord i diskusjoner, vil kanskje noen si 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 10. februar 2015 #8991 Del Skrevet 10. februar 2015 " Ikke gå i vranglås og påstå at alle er slemme mot deg fordi du er fattig ", skriver en i innlegget her at vedkommende har skrevet. Det ligger i måten leseren har uttrykt seg at vedkommende er ung. Du skjønner ikke problemet med at brukere får kritikk i kommentarfeltet? Da bør du kanskje skjønne dette: De som støtter opp den som får kritikk får sine innlegg slettet. Dette er bekreftet av flere som har prøvd å gi sin støtte. Bla noen sider tilbake. Ja, blant annet meg. Tidligere fast leser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 10. februar 2015 #8992 Del Skrevet 10. februar 2015 Må si jeg umiddelbart er litt skeptisk til et PT-studium med kun to samlinger i løpet av studietiden. Hvordan får man riktig forståelse for teknikk og kundebehandling bare på to samlinger? Virker ikke spesielt tillitsvekkende. Min PT har bachelor i tillegg til mange sånne småkurs..Det gir meg en trygghet i at hun har satt seg godt inn i faget og har faglig grunnlag for å svare på spørsmål og legge opp program. Kan man egentlig kalle seg student når man tar 15 studiepoeng fordelt på et helt år? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 10. februar 2015 #8993 Del Skrevet 10. februar 2015 Må si jeg umiddelbart er litt skeptisk til et PT-studium med kun to samlinger i løpet av studietiden. Hvordan får man riktig forståelse for teknikk og kundebehandling bare på to samlinger? Virker ikke spesielt tillitsvekkende. Min PT har bachelor i tillegg til mange sånne småkurs..Det gir meg en trygghet i at hun har satt seg godt inn i faget og har faglig grunnlag for å svare på spørsmål og legge opp program. Kan man egentlig kalle seg student når man tar 15 studiepoeng fordelt på et helt år? Jeg vil ikke støtte CBE og har derfor ikke vært inne på bloggen hennes siden nyttår. Sier du at hun tar 15 studiepoeng iløpet av hele 2015?? Et vanlig semester (jul til sommer) er jo 30 poeng alene! Jeg hadde ikke satt lit til en PT med kun 15 studiepoeng i faget iallefall! Da skulle han eller hun iallefall hatt andre relevante studier. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2015 #8994 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg vil ikke støtte CBE og har derfor ikke vært inne på bloggen hennes siden nyttår. Sier du at hun tar 15 studiepoeng iløpet av hele 2015?? Et vanlig semester (jul til sommer) er jo 30 poeng alene! Jeg hadde ikke satt lit til en PT med kun 15 studiepoeng i faget iallefall! Da skulle han eller hun iallefall hatt andre relevante studier. det står at kurset er 30 studiepoeng, men at hun skal bruke to semester i stedet for ett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 10. februar 2015 #8995 Del Skrevet 10. februar 2015 det står at kurset er 30 studiepoeng, men at hun skal bruke to semester i stedet for ett Så hun får da 30 studiepoeng i løpet av hele 2015? Jeg synes likevel ikke det gir henne mye troverdighet som PT altså. Har inntrykk at slike kurs egner seg best som "ekstra" kurs etter utdanning 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 10. februar 2015 #8996 Del Skrevet 10. februar 2015 " Ikke gå i vranglås og påstå at alle er slemme mot deg fordi du er fattig ", skriver en i innlegget her at vedkommende har skrevet. Det ligger i måten leseren har uttrykt seg at vedkommende er ung. Du skjønner ikke problemet med at brukere får kritikk i kommentarfeltet? Da bør du kanskje skjønne dette: De som støtter opp den som får kritikk får sine innlegg slettet. Dette er bekreftet av flere som har prøvd å gi sin støtte. Bla noen sider tilbake. Dette er bare tull. Du har ingen forutsetninger for å vite hvilket kjønn eller hvor gammel denne personen er. Jeg skjønner at det fristende å tillegge personer du støtter egenskaper for å få frem et poeng, men det er ikke spesielt redelig debatteknikk. La meg se om jeg har forstått det riktig: Du mener at kommentarfeltet til CBE skal være usensurert dvs at alle kommentarer slipper igjennom, bortsett fra når disse kommentarene kritiserer en person du selv støtter. I disse tilfellene er det riktig å sensurere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 10. februar 2015 #8997 Del Skrevet 10. februar 2015 Dette er bare tull. Du har ingen forutsetninger for å vite hvilket kjønn eller hvor gammel denne personen er. Jeg skjønner at det fristende å tillegge personer du støtter egenskaper for å få frem et poeng, men det er ikke spesielt redelig debatteknikk. La meg se om jeg har forstått det riktig: Du mener at kommentarfeltet til CBE skal være usensurert dvs at alle kommentarer slipper igjennom, bortsett fra når disse kommentarene kritiserer en person du selv støtter. I disse tilfellene er det riktig å sensurere? CBE står selvfølgelig fritt til å sensurere alle kommentarene hun ønsker. Men det ser ut som hun har et mønster der mange kritiske kommentarer blir sensurert, mens et fåtall slipper gjennom. De få som slipper gjennom med en kritisk kommentar, blir så utsatt for et (tilsynelatende) usensurert frislipp av ufine kommentarer fra andre lesere, som støtter CBE. På den måten får CBE slengt kritikerne til hundene, uten å bli skitten på hendene selv. Det har hun selvfølgelig rett til å gjøre som hun vil på sin blogg. Men det betyr ikke at det ikke er ufint. Og mange vil mene at man har ikke bare ansvar for å la være å mobbe, man har også et ansvar for å si fra når andre mobber, og nå er vi altså noen som mener at akkurat der svikter det i CBEs kommentarfelt. I dette perspektivet blir stakkars-meg-historien om henne selv som offer for nettmobbing hyklerisk. Synes jeg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 10. februar 2015 #8998 Del Skrevet 10. februar 2015 Dette er bare tull. Du har ingen forutsetninger for å vite hvilket kjønn eller hvor gammel denne personen er. Jeg skjønner at det fristende å tillegge personer du støtter egenskaper for å få frem et poeng, men det er ikke spesielt redelig debatteknikk. La meg se om jeg har forstått det riktig: Du mener at kommentarfeltet til CBE skal være usensurert dvs at alle kommentarer slipper igjennom, bortsett fra når disse kommentarene kritiserer en person du selv støtter. I disse tilfellene er det riktig å sensurere? Slik jeg har forstått det, har det blitt reagert på at kommentarfeltet fortsatt redigeres, selv om bloggeier Fotballfrue hevder noe annet. Det har blitt reagert på at konsktruktive kritiske kommentarer ikke blir godkjent. Hvis jeg husker riktig har det blitt nevnt eksempler i tråden på at det har vært innlegg som har stilt spørsmål ved hvordan de kan forklare bruken av beskyttete yrkestitler som "forsvar mot hets", når bevisene som er lagt ut viser at det kun er for å hevde seg. I tillegg har det blitt reagert på at kommentarfeltet regisseres på den måten at kommentarer som støtter personer som har lagt inn kritiske kommentarer ikke blir godkjent, men kommentarer som er hetsende mot personen som la inn den kritiske kommentaren, blir godkjent. Slik jeg forstår det, reageres det både på at det lyves om at kommentarfeltet ikke sensureres/ regisseres, og at en person, Fotballfrue, som hevder å ha hatt det vondt pga. netthets, ikke kommenterer når dette skjer i sitt eget kommentarfelt, og selv legger opp til den hetsende stemingen ved å ikke publisere støttende kommentarer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 10. februar 2015 #8999 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Jeg tror at kommentarfeltet til Carolina har vært med på å gi henne mange klikk. Ihvertfall har jeg hatt en viss grad av underholdningsverdi av å lese det. Etter avsløringene om egne kommentarer syns jeg faktisk kommentarfeltet er totalt uinteressant. Spesielt etter det som kommer frem i forhold til til sensuren som kun gagner egne interesser. Det er ikke interessant å lese et regissert kommentarfelt. Endret 10. februar 2015 av Atheena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 10. februar 2015 #9000 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg tror at kommentarfeltet til Carolina har vært med på å gi henne mange klikk. Ihvertfall har jeg hatt en viss grad av underholdningsverdi av å lese det. Etter avsløringene om egne kommentarer syns jeg faktisk kommentarfeltet er totalt uinteressant. Spesielt etter det som kommer frem i forhold til til sensuren som kun gagner egne interesser. Det er ikke interessant å lese et regissert kommentarfelt. Nettopp. De som leser kommentarfeltet må jo stadig undre seg om hva som er kommentarer fra reelle lesere og hva som er kommentarer konstruert av FF selv/mannen. Det er vanskelig å gjenopprette tillit til hva de sier, jf. at det er sagt at de godkjenner alt av kommentarer, mens mange her sier at deres kommentarer ikke blir det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg