Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Altså, jeg tok A-kurs i treningsledelse da jeg gikk på videregående. Kan jeg også titulere meg som PT da? :fnise: Jeg har jo trent litt siden da, sånn mest for meg selv, men også på treningsstudio. I tillegg har jeg faktisk to semester med anatomi og fysiologi fra tiden da jeg studerte i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Enig.. Direkte skummelt at hun skal bli personlig trener..

....på nivå med en annen blogger som er ganske overvektig som er PT....Fritt frem for alle!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Direkte kvalmt at hun skal bli personlig trener. Og selvfølgelig fikk ingen svaret i kommentarfeltet fordi utdanningen er sponset. Jaja, merket det hvertfall som annonse da.

Neiiiidah! Da kan PT Åge og PT Caro rose hverandres rumpe. Synes det er en utmerket deal jeg.

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"PT" og "ernæringseksperten" skal drive slankefirma ja. Fytterakkern! Her er jeg sterkt fristet til å bruke janteloven imot disse to!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"PT" og "ernæringseksperten" skal drive slankefirma ja. Fytterakkern! Her er jeg sterkt fristet til å bruke janteloven imot disse to!

Skal de det? Eller tuller du?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke myntet på deg, skjønneste Gunvald ;) Tror jeg ga deg ei lita oppsummering for noen sider tilbake, og det var helt i orden. Har bare sett meg litt lei på folk som hopper inn i tråden med forutinntatte holdninger, og ikke gidder å lese to sider tilbake for å få et bittelite overblikk. Jeg regner ikke deg som en del av denne klassifiseringen.

Det skjønte jeg også, min skjønne. Jeg ville bare være behjelpelig med å flytte fokus for deg. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en som tar henne for dette i en sofaputediskusjon i kommentarfeltet på interiørinnlegget. En som kommenterer antall sofaputer, og at det er veldig dyrt. Først fikk hun et nebbete svar fra CBE, før "ulvene" blir sluppet løs. Til slutt sa hun faktisk fra, både om det nebbete svaret hun fikk fra CBE, men også at CBE lar de andre mobbe henne, og at hun lar dem mobbe uten å si fra at det ikke er greit. Men det er jo så himla typisk at slike kritiske kommentarer først kommer flere dager etter at folk er ferdig med innlegget. Går ut fra at det er bevisst det og, akkurat som forsinket annonsemerking. Har lagt merke til at de gangene jeg har fått godkjent kritiske kommentarer, så har det skjedd flere dager senere.

Seriøst? Jeg synes den eneste som er på bærtur der er den luringen som kommenterer antall sofaputer. Skal du ytre deg om ting du ikke har noe med, så får du tåle respons. Ikke gå i vranglås og påstå at alle er slemme mot deg fordi du er fattig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

" Ikke påstå at alle er slemme mot deg fordi du er fattig ", fra en ungjente som er angrepet fra flere hold.

Hva slags tale, hva slags reaksjon forventer du deg i en slik situasjon fra en slik utsatt person?

Eller ser du kanskje for deg en storkriminell her som har bak seg mange års erfaring, og ikke minst høy utdannelse som trenger straffeforfølgelse?

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så løsningen når man blir avslørt for å utgi seg for å være et yrke (Jeg sier bare "Åge"), er å ta utdannelse i det sånn at man virkelig kan smykke seg med tittelen uten å bli avslørt.

Endret av Vind
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så løsningen når man blir avslørt for å utgi seg for å være et yrke (Jeg sier bare "Åge"), er å ta utdannelse i det sånn at man virkelig kan smykke seg med tittelen uten å bli avslørt.

tipper hun angrer når hun må bli lege, ernæringsfysiolog og jurist og. Det er sikkert minst 30 studiepoeng til.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Ikke påstå at alle er slemme mot deg fordi du er fattig ", fra en ungjente som er angrepet fra flere hold.

Hva slags tale, hva slags reaksjon forventer du deg i en slik situasjon fra en slik utsatt person?

Eller ser du kanskje for deg en storkriminell her som har bak seg mange års erfaring, og ikke minst høy utdannelse som trenger straffeforfølgelse?

Hvordan vet du at leseren er ung og kvinne? Han/hun er gammel nok til å skrive: "Hvilket hjem har 19 puter fordelt på tre sofaer? Se bilde 2." Du som tydeligvis kjenner han/henne; hva vil personen oppnå med en slik kommentar? Er det konstruktiv kritikk, synes du? Som jeg skrev tidligere i tråden synes jeg det er helt innenfor å svare spøkefullt på denne kommentaren. Men jeg skjønner fortsatt ikke problemet med brukere av kommentarfeltet i bloggen til CBE får kritikk? Som sagt, man kommenterer jo anonymt og på eget ansvar, som jeg selv gjør her på KG.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaks at ett av yrkene de skrøt på seg i kommentarfeltet var PT, da,

Litt lettere å ta en sponset kjapp "utdannelse" i det, enn å skulle bli en ekte lege-Morten, lege-Henriette eller klinisk ernæringsfysiolog-Marit (eller, hvem var det nå som var lege og hvem var ernæringsfysiolog? Eller var begge to begge deler? Så mange spørsmål!)

Endret av 9na
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tipper hun angrer når hun må bli lege, ernæringsfysiolog og jurist og. Det er sikkert minst 30 studiepoeng til.

Næh, de er et samstemt ektepar. De deler de 30 poenge ekstra mellom seg, da blir det kun femten på hver ;)

Endret av Vind
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaks at ett av yrkene de skrøt på seg i kommentarfeltet var PT, da,

Litt lettere å ta en sponset kjapp "utdannelse" i det, enn å skulle bli en ekte lege-Morten, lege-Henriette eller klinisk ernæringsfysiolog-Marit (eller, hvem var det nå som var lege og hvem var ernæringsfysiolog? Eller var begge to begge deler? Så mange spørsmål!)

Så mange roller å skille mellom, og så mange karakterer å holde styr på. Tenk når det er slitsomt for deg og meg, hvor krevende det må være for dem å holde alle løgnene adskilt. Det har vi jo sett at de ikke klarer. Derfor er det ok at det er mange spørsmål for oss.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...