MissLucy Skrevet 9. februar 2015 #8941 Del Skrevet 9. februar 2015 Jo, det er akkurat det jeg har. Er inne på bloggen henne flere ganger i uken, og må si at jeg er imponert over alt arbeidet hun legger i dette. Vet jo at hun har gjort noen feil mht redigering osv., men hvem gjør ikke tabber da? alle gjør tabber. DIn er at du kommer inn fra venstre og stiller et spørsmål som har vært besvart hundrevis av ganger før i i denne tråden. Min er jeg at blir gretten av det. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maimira Skrevet 9. februar 2015 #8942 Del Skrevet 9. februar 2015 alle gjør tabber. DIn er at du kommer inn fra venstre og stiller et spørsmål som har vært besvart hundrevis av ganger før i i denne tråden. Min er jeg at blir gretten av det. Så hvorfor svarer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 9. februar 2015 #8943 Del Skrevet 9. februar 2015 Sorry, et ordentlig liv (er egentlig et petimeter selv når det gjelder rettskriving). Men altså, jeg skjønner ikke hva hun gjør som er så fryktelig.. beklager, det var ikke meningen å ta deg på rettskrivningen. Prøvde bare å gjøre meg morsom ved å antyde at hun lever et annet liv bak den fasaden. Men det vet du jo. Og hvis du ikke forstår hvorfor man reagerer, anbefaler jeg at du leser deg bakover i tråden, for det er grundig forklart mange ganger. Og nå skal jeg ta med meg det dårlige humøret mitt og liste meg ut av denne tråden... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 9. februar 2015 #8944 Del Skrevet 9. februar 2015 Så hvorfor svarer du da? dårlig impulskontroll 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 9. februar 2015 #8945 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) http://www.espenhilton.com/2015/01/12/caroline-berg-eriksen/?_ga=1.251541775.887216106.1423503188 Her ber han folk om å ikke hate og være nettmobbere, og skjønner godt det LK gjorde for kona si? Nettmobba ikke LK tilbake, anonymt, og rimelig brutalt? Dette hedres, fordi han gjør dette for kona si. Fordi han må sitte å lese igjennom flere hundre kommentarer, der det høres ut som om 89% er blindt hat. Det fremstilles som om han er en huleboer, som beskytter sin kvinne med klubben sin. Unnskyld meg altså, men jeg nekter å tro de kommentarene er så grusomme. Det må da kunne gå an å heve seg over og overse de verste idiotene? Har sett mang en kommentar på ulike blogger, og folk legger faen ikke mye imellom, men er det noe å bruke så mye energi på? Syns i tillegg det blir temmelig feigt å ikke skulle lese igjennom sine egne kommentarer. Det gjør vel alle andre? Edit: skrivefeil Endret 9. februar 2015 av Gunvald 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. februar 2015 #8946 Del Skrevet 9. februar 2015 I dag kjenner jeg at jeg bare ikke orker å gjenta grunnene til at FF/CBE/CBE-bloggen blir diskutert. Er det noen andre der ute som føler kallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 9. februar 2015 #8947 Del Skrevet 9. februar 2015 I dag kjenner jeg at jeg bare ikke orker å gjenta grunnene til at FF/CBE/CBE-bloggen blir diskutert. Er det noen andre der ute som føler kallet? Du kan heller forholde deg til det jeg skrev over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. februar 2015 #8948 Del Skrevet 9. februar 2015 http://www.espenhilton.com/2015/01/12/caroline-berg-eriksen/?_ga=1.251541775.887216106.1423503188 Her ber han folk om å ikke hate og være nettmobbere, og skjønner godt det LK gjorde for kona si? Nettmobba ikke LK tilbake, anonymt, og rimelig brutalt? Dette hedres, fordi han gjør dette for kona si. Fordi han må sitte å lese igjennom flere hundre kommentarer, der det høres ut som om 89% er blindt hat. Det fremstilles som om han er en huleboer, som beskytter sin kvinne med klubben sin. Unnskyld meg altså, men jeg nekter å tro de kommentarene er så grusomme. Det må da kunne gå an å heve seg over og overse de verste idiotene? Har sett mang en kommentar på ulike blogger, og folk legger faen ikke mye imellom, men er det noe å bruke så mye energi på? Syns i tillegg det blir temmelig feigt å ikke skulle lese igjennom sine egne kommentarer. Det gjør vel alle andre? Edit: skrivefeil Espen Hilton og CBE jobbet sammen som jurymedlemmer i Det Nye Jenta 2014. Ergo kan man vel anta at han ikke er helt uhildet i sine utsagn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. februar 2015 #8949 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Jo, det er akkurat det jeg har. Er inne på bloggen henne flere ganger i uken, og må si at jeg er imponert over alt arbeidet hun legger i dette. Vet jo at hun har gjort noen feil mht redigering osv., men hvem gjør ikke tabber da? I forhold til hvor mye denne bedriften lyver for sine kunder, som er ungjenter, og fremdeles sletter kommentarer i kommentarfeltet, selv etter at hun har sagt at hun har sluttet med dette, noe som fremstår som hets og mobbing av egne kunder fra flere hold er dette forkastelig. I forhold til hvor mye inntekter denne bedriften tar inn, noe som er i millionklassen, et innlegg daglig er ikke imponerende. Retusjering av bilder som du ser på som dagligdagse tabber du og jeg kan gjøre skal sees alvorlig på. Kundene til denne bedriften er ungjenter, gjerne i en alder i evig kamp med dårlig selvfølelse når det gjelder egen kroppsbilde. Nettopp pga slike retusjerte urealistiske bilder de ikke greier å leve opp til uansett hvor mye de trener som henne, og hvor sunt de spiser som henne. Dette er å bedra sin kunde. La oss ikke glemme at kundene hun casher inn fra gjennom falsk reklame er nettopp disse ungjentene, gjennom det lille de har av lommepenger. Flott forbilde, sa du? Neppe Endret 9. februar 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. februar 2015 #8950 Del Skrevet 9. februar 2015 Du kan heller forholde deg til det jeg skrev over her. Var ikke myntet på deg, skjønneste Gunvald Tror jeg ga deg ei lita oppsummering for noen sider tilbake, og det var helt i orden. Har bare sett meg litt lei på folk som hopper inn i tråden med forutinntatte holdninger, og ikke gidder å lese to sider tilbake for å få et bittelite overblikk. Jeg regner ikke deg som en del av denne klassifiseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. februar 2015 #8951 Del Skrevet 9. februar 2015 I forhold til hvor mye denne bedriften lyver for sine kunder, som er ungjenter, og fremdeles sletter kommentarer i kommentarfeltet, selv etter at hun har sagt at hun har sluttet med dette, noe som fremstår som hets og mobbing av egne kunder fra flere hold er dette forkastelig. I forhold til hvor mye inntekter denne bedriften tar inn, noe som er i millionklassen, et innlegg daglig er ikke imponerende. Retusjering av bilder som du ser på som dagligdagse tabber du og jeg kan gjøre skal sees alvorlig på. Kundene til denne bedriften er ungjenter, gjerne i en alder i evig kamp med dårlig selvfølelse når det gjelder egen kroppsbilde. Nettopp pga slike retusjerte urealistiske bilder de ikke greier å leve opp til uansett hvor mye de trener som henne, og hvor sunt de spiser som henne. Dette er å bedra sin kunde. La oss ikke glemme at kundene hun reklamerer falsk for, og casher inn fra gjennom reklame er nettopp disse ungjentene, gjennom det lille de har av lommepenger. Flott forbilde, sa du? Neppe Takk, kjære Gjestvest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 9. februar 2015 #8952 Del Skrevet 9. februar 2015 Dersom man ikke bryr seg får man i alle fall ikke ordnet noe. Det er de engasjerte som skaper forandring. Jeg er litt for sliten til å gå grundig inn i saken i dag etter jobb, osv, men jeg synes at det er viktig å understreke at dette handler om en millionbedrift, dette dreier seg om kynisk spill for å selge et produkt, og derfor bør det også under lupen når det ikke fungerer etter loven. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. februar 2015 #8953 Del Skrevet 9. februar 2015 Dersom man ikke bryr seg får man i alle fall ikke ordnet noe. Det er de engasjerte som skaper forandring. Jeg er litt for sliten til å gå grundig inn i saken i dag etter jobb, osv, men jeg synes at det er viktig å understreke at dette handler om en millionbedrift, dette dreier seg om kynisk spill for å selge et produkt, og derfor bør det også under lupen når det ikke fungerer etter loven. Ja da kan dere være frøken detektiv! =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. februar 2015 #8954 Del Skrevet 9. februar 2015 Dersom man ikke bryr seg får man i alle fall ikke ordnet noe. Det er de engasjerte som skaper forandring. Jeg er litt for sliten til å gå grundig inn i saken i dag etter jobb, osv, men jeg synes at det er viktig å understreke at dette handler om en millionbedrift, dette dreier seg om kynisk spill for å selge et produkt, og derfor bør det også under lupen når det ikke fungerer etter loven. Nettopp. Det som engasjerer meg er kunden, og at de blir ivaretatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 9. februar 2015 #8955 Del Skrevet 9. februar 2015 Nettopp. Det som engasjerer meg er kunden, og at de blir ivaretatt. Jess, og det er her vårt ansvar ligger og min motivasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 9. februar 2015 #8956 Del Skrevet 9. februar 2015 Ja da kan dere være frøken detektiv! =) Næh, jeg er nok detektiv i jobben min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 9. februar 2015 #8957 Del Skrevet 9. februar 2015 Ryddet for svar til moderering. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 9. februar 2015 #8958 Del Skrevet 9. februar 2015 I dag kjenner jeg at jeg bare ikke orker å gjenta grunnene til at FF/CBE/CBE-bloggen blir diskutert. Er det noen andre der ute som føler kallet? Ja, jeg! Det er bare å begynne å lese her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. februar 2015 #8959 Del Skrevet 9. februar 2015 Ja, jeg! Det er bare å begynne å lese her. Takk, du flotte kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 9. februar 2015 #8960 Del Skrevet 9. februar 2015 Direkte kvalmt at hun skal bli personlig trener. Og selvfølgelig fikk ingen svaret i kommentarfeltet fordi utdanningen er sponset. Jaja, merket det hvertfall som annonse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg