AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #741 Del Skrevet 3. august 2014 Fra Østfold og sier "de har meldt fint vær" Er det fasit på det også? FF skriver "deT har meldt fint vær". Det er det som er poenget. Anonymous poster hash: bad01...271 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 3. august 2014 #742 Del Skrevet 3. august 2014 FF skriver "deT har meldt fint vær". Det er det som er poenget.Anonymous poster hash: bad01...271 Ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #743 Del Skrevet 3. august 2014 Har ikke lest bloggen på to måneder nå og savner den ikke. Anonymous poster hash: 13d74...65a Ikke jeg heller!Anonymous poster hash: 01e82...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #744 Del Skrevet 3. august 2014 Ikke jeg heller!Anonymous poster hash: 01e82...76c Samme her. Den fenger overhodet ikke. Anonymous poster hash: cced4...8a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #745 Del Skrevet 3. august 2014 Har ikke vært instagrammen heller, men tipper det er bilde av følgende; bikinibilder, kaffekopp, Nelia, tredemølle/joggerelaterte greier, yoghurtnøtter, solskinn, hage e.l. Samme gamle Anonymous poster hash: 79e1f...e6a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #746 Del Skrevet 3. august 2014 Men sier du "det HAR"?Anonymous poster hash: bad01...271 Ser at jeg skrev litt feil der,ja Ja,sier at det har meldt fint vær.Anonymous poster hash: 12cbb...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #747 Del Skrevet 3. august 2014 Ha ha, tviler jeg på.Anonymous poster hash: fd668...c1f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #748 Del Skrevet 3. august 2014 FF skriver "deT har meldt fint vær". Det er det som er poenget. Anonymous poster hash: bad01...271 Virkelig?! Krise altså! Hun har jo tross alt uttalt at hun leker med ord før så om hun skriver feil noen ganger så må det for all del ikke gå ubemerket hen! Det ville vært totalt katastrofe! Nå står ikke verda til påske, en blogger du ikke liker (men må da inn for å finne ting å hetse for likevel) har skrevet feil! Ble dagen din litt bedre når det var enda en ting å ta henne på? Dere gjengangere her inne er så morsomme. Det er rene underholdningen å lese disse hat-trådene. Nei og nei, de prikkene sto ikke i stil med outfiten liksom. Bloggen fenger ikke, det er såå kjedelig blitt, men å gå inn jevnlig er fortsatt viktig for dere. Gud forby om det kommer et eller annet dere ikke får hetset. Anonymous poster hash: d2cbf...039 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #749 Del Skrevet 3. august 2014 Virkelig?! Krise altså! Hun har jo tross alt uttalt at hun leker med ord før så om hun skriver feil noen ganger så må det for all del ikke gå ubemerket hen! Det ville vært totalt katastrofe! Nå står ikke verda til påske, en blogger du ikke liker (men må da inn for å finne ting å hetse for likevel) har skrevet feil! Ble dagen din litt bedre når det var enda en ting å ta henne på? Dere gjengangere her inne er så morsomme. Det er rene underholdningen å lese disse hat-trådene. Nei og nei, de prikkene sto ikke i stil med outfiten liksom. Bloggen fenger ikke, det er såå kjedelig blitt, men å gå inn jevnlig er fortsatt viktig for dere. Gud forby om det kommer et eller annet dere ikke får hetset. Anonymous poster hash: d2cbf...039 Det er nok ikke skrivefeilene i seg selv folk reagerer på. Men at hun hele tiden står fast ved at hun er perfekt. Hun er feilfri. Hun gjør alt riktig. Skriver hun feil er det som nevnt "lek med ord". Anonymous poster hash: 29cdc...809 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #750 Del Skrevet 3. august 2014 Ha ha, tviler jeg på.Anonymous poster hash: fd668...c1f Tviler også på det. Det skal vel være "det er meldt fint vær", eller som du først skrev "de har meldt fint vær". Men for all del, dialekt er dialekt, det kan jo være at det er riktig....... Anonymous poster hash: cced4...8a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #751 Del Skrevet 3. august 2014 Det er nok ikke skrivefeilene i seg selv folk reagerer på. Men at hun hele tiden står fast ved at hun er perfekt. Hun er feilfri. Hun gjør alt riktig. Skriver hun feil er det som nevnt "lek med ord". Anonymous poster hash: 29cdc...809 Det skader ingen, det går ikke utover noen andre enn henne selv, om hun tror bra om seg selv så vil jeg si at man kommer lengre med den holdningen fremfor forsøkene på hets, knebling, og skitkasting som skjer i FF-tråder til alle tider. Jeg vet hvertfall hvilken personlighet jeg ville ha foretrukket. Hvorfor provoserer det deg så kraftig egentlig? Hva slags konsekvenser har det for deg dersom hun vil fremstille seg selv slik? Du skal ikke tro at du er noe. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss. Du skal ikke tro du vet mere enn oss. Du skal ikke tro du er mere enn oss. Du skal ikke tro at du duger til noe. Du skal ikke le av oss. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe. Anonymous poster hash: d2cbf...039 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #752 Del Skrevet 3. august 2014 Det skader ingen, det går ikke utover noen andre enn henne selv, om hun tror bra om seg selv så vil jeg si at man kommer lengre med den holdningen fremfor forsøkene på hets, knebling, og skitkasting som skjer i FF-tråder til alle tider. Jeg vet hvertfall hvilken personlighet jeg ville ha foretrukket. Hvorfor provoserer det deg så kraftig egentlig? Hva slags konsekvenser har det for deg dersom hun vil fremstille seg selv slik? Du skal ikke tro at du er noe. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss. Du skal ikke tro du vet mere enn oss. Du skal ikke tro du er mere enn oss. Du skal ikke tro at du duger til noe. Du skal ikke le av oss. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe. Anonymous poster hash: d2cbf...039 Personlig blir jeg ikke provosert. Jeg synes bare det er pinlig og patetisk. Anonymous poster hash: 29cdc...809 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #753 Del Skrevet 3. august 2014 Det er nok ikke skrivefeilene i seg selv folk reagerer på. Men at hun hele tiden står fast ved at hun er perfekt. Hun er feilfri. Hun gjør alt riktig. Skriver hun feil er det som nevnt "lek med ord". Anonymous poster hash: 29cdc...809 Jeg synes nok at en journalist, som har språket som sitt verktøy, burde bestrebe seg i å skrive riktig. Så kan vi jo diskutere hva som er riktig. Det har ikke noe med hets, misunnelse osv. som noen her mener. Jeg legger alltid merke til hvordan journalister uttrykker seg, og diskuterer med andre dersom en setningsoppbygging virker merkelig. Trodde dette var et diskusjonsforum hvor sånt var tillatt. Så er det selvsagt den biten at det er FF sin egen blogg, så hun må få skrive på hvilken måte hun vil, men det må da gå an å diskutere språket? Jeg leser ikke bloggen, så jeg vet ikke noe annet enn det som kommer frem her. Anonymous poster hash: cced4...8a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #754 Del Skrevet 3. august 2014 Evner hun å skrive om noe annet enn mat/trening/Nelia/hvor mye hun savner LK bare han er ute med søpla? Anonymous poster hash: 64e5a...052 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #755 Del Skrevet 3. august 2014 Evner hun å skrive om noe annet enn mat/trening/Nelia/hvor mye hun savner LK bare han er ute med søpla?Anonymous poster hash: 64e5a...052 Lag deg en blogg selv da vel, så får vi see hvor mye interessant du har å fortelle om. Du leser tydeligvis bloggen hennes? Anonymous poster hash: 26f92...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 3. august 2014 #756 Del Skrevet 3. august 2014 Evner hun å skrive om noe annet enn mat/trening/Nelia/hvor mye hun savner LK bare han er ute med søpla? Anonymous poster hash: 64e5a...052 Ja, selvfølgelig! Coverbrands, Nelly, Asos, Lindex, Daniel Wellington, Maya Water Facial Mist, Sunspa og Ole Henriksen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 4. august 2014 #757 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Tviler også på det. Det skal vel være "det er meldt fint vær", eller som du først skrev "de har meldt fint vær". Men for all del, dialekt er dialekt, det kan jo være at det er riktig....... Anonymous poster hash: cced4...8a7 Tvil så mye du vil. Men i Sarpsborg sier vi at det har meldt fint vær. Endret 4. august 2014 av amadine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #758 Del Skrevet 4. august 2014 Tvil så mye du vil. Men i Sarpsborg sier vi at det har meldt fint vær. At dere sier det er jo en ting. Men dere kan ikke skrive det slik. Anonymous poster hash: 29cdc...809 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #759 Del Skrevet 4. august 2014 Tvil så mye du vil. Men i Sarpsborg sier vi at det har meldt fint vær. Det er helt greit det, hvis du sier det, så tror jeg på deg, og du/dere må selvsagt snakke/skrive slik det er naturlig for dere. Når det gjelder FF, så bør hun kanskje være konsekvent i å snakke/skrive slik dere gjør der, hvis det er der hun kommer fra? Det er vel det diskusjonen dreier seg om, at hun snakker/skriver pent østlandsk, og så "sniker" det seg inn lokale uttykk? Men det er greit det, nå som du har forklart oss alle at det er slik dere snakker i Sarpsborg. Nå vet vi det. Anonymous poster hash: cced4...8a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #760 Del Skrevet 4. august 2014 Ikke uten grunn de havner opp i programmer som charterfeber, underholdning er det ihvertfall uten tvil Anonymous poster hash: fd668...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg