Bloggleseren Skrevet 15. januar 2015 #6741 Del Skrevet 15. januar 2015 Kan være bestemt før dette kom ut og at de derfor er forpliktet til å gjennomføre. Høres logisk ut. Tenk dere så kjipt for treningsselskapet hvis de skrev bindende kontrakt med henne rett før skandalen(e) sprakk... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 15. januar 2015 #6742 Del Skrevet 15. januar 2015 Kan være bestemt før dette kom ut og at de derfor er forpliktet til å gjennomføre. Noen som vet hvilket selskap det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 15. januar 2015 #6743 Del Skrevet 15. januar 2015 Noen som vet hvilket selskap det er snakk om? Aner ikke. Jeg leser ikke bloggen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 15. januar 2015 #6744 Del Skrevet 15. januar 2015 Høres logisk ut. Tenk dere så kjipt for treningsselskapet hvis de skrev bindende kontrakt med henne rett før skandalen(e) sprakk... I alle fall en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 15. januar 2015 #6745 Del Skrevet 15. januar 2015 Selskapet er mest sannsynlig Get Inspired. De holder i alle fall til i Trondheim og har gått ut i VG og sagt at de ønsker å samarbeide videre selv etter alt dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. januar 2015 #6746 Del Skrevet 15. januar 2015 Folk har forbrukermakt. Jeg kjøpte en familietur av Ving for 80.000,- i fjor. For ving er det også viktig å tenke på at kjernefansen til fruen ikke har penger til å kjøpe turer til mange titusener av kroner, jeg går ut fra at de henvender seg til et litt voksnere publikum. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. januar 2015 #6747 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Kommer du til å boikotte fotballfrue sponsorer? Jeg er en av de som ikke kommer til å sponse ving eller noen av de andre. Endret 15. januar 2015 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 15. januar 2015 #6748 Del Skrevet 15. januar 2015 Slutta å lese bloggen i sommer, et valg som utelukkende har gjort meg godt! Gjennomskuer lett alle salgstriks og "venninneprat". 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 15. januar 2015 #6749 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Jeg har egentlig aldri brukt fotballfruesponsorene, faktisk, i alle fall ikke de som er nevnt i den andre tråden. Dersom jeg vet om andre så vil jeg ikke begynne å støtte dem. Jeg tror på forbrukermakt. Endret 15. januar 2015 av Vind 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. januar 2015 #6750 Del Skrevet 15. januar 2015 Nei, jeg kommer ikke til å boikotte noe som helst. Det er da ikke verdens undergang fordi om hun gjorde en feil... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piapeanøtt Skrevet 15. januar 2015 #6751 Del Skrevet 15. januar 2015 Kan ikke huske å ha handlet fra noen av disse sponsorene tidligere, men kommer hvertfall ikke til å gjøre det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 15. januar 2015 #6752 Del Skrevet 15. januar 2015 Er det noe liste over sponsorene ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 15. januar 2015 #6753 Del Skrevet 15. januar 2015 Har ingen grunn til å boikotte noen av de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Karma- Skrevet 15. januar 2015 #6754 Del Skrevet 15. januar 2015 Lurer på om enkelte mennesker glemmer at Fotballfrue er menneske hun også... Mennesker gjør feil iblant.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. januar 2015 #6755 Del Skrevet 15. januar 2015 Leste en liste i den berømte tråden, men på hvilken side av de alle husker jeg ikke, håper de som vet kan komme med en liste eller en link hvor dette står. Har søkt men får ikke opp noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 15. januar 2015 #6756 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg har vært i kontakt med dagbladet. De ville skrive om saken til Bekkevold, og vinkle det med beklagelsen LK kom med, men kun om LK kom med en kommentar. Dette gjorde han altså ikke. Dette sier noe om hvor mye vekt LK la i sin beklagelse. Han var vel vel fornøyd med å få ut sin historie. Hvorfor gi en annen den muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixxiie Skrevet 15. januar 2015 #6757 Del Skrevet 15. januar 2015 Lurer på om enkelte mennesker glemmer at Fotballfrue er menneske hun også... Mennesker gjør feil iblant.. Har ikke noe med å gjøre om hun er menneske og på det personlige plan. Vi snakker om et millionfirma som bryter en haug med regler. Som sammenblander roller. Regler som gjelder for alle som driver forretningsvirksomhet. Jeg boikotter alle sponsorer som har noe med bloggen å gjøre. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2015 #6758 Del Skrevet 15. januar 2015 Nei. CBE, og hennes virksomhet, er rett og slett ikke viktig nok til at jeg lar det påvirke hvor jeg handler. Det går begge veier. Jeg begynner absolutt ikke å handle et sted fordi hun anbefaler det, men jeg slutter heller ikke å handle fra steder jeg er fornøyd med, kun fordi de har avtaler med CBE. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettina82 Skrevet 15. januar 2015 #6759 Del Skrevet 15. januar 2015 Har ingen grunn til å boikotte disse, og har heller ingen problemer med å forsette å lese bloggen hennes når det passer meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 15. januar 2015 #6760 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Er denne kvinnen virkelig så altoppslukende at man bevisst skal boikotte sponsorer av henne også nå? Det her blir litt vel ekstremt. Noe er fundamentalt feil når man bryr seg mer om hva en blogger har gjort enn noe annet i nyhetsbildet og bruker så mye av sin tid på det. Dama har ikke akkurat drept noen... Så nei, det er nok mye annet jeg heller ville boikottet som faktisk betyr noe. Endret 15. januar 2015 av Nebel86 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg