Emilie112 Skrevet 29. januar 2019 #64861 Del Skrevet 29. januar 2019 1 time siden, frk.Helene Hare skrev: Ingen flashing av vaskebrett, ingen sminke, treningstøy som ikke matcher... Og likevel tviler man ikke på at hun vet hva hun holder på med. 🙌 Den ene tripper sparklet og stylet inne på gulvet i sitt eget sponsede treningsrom med påklistrede smil,mens den andre hopper og spretter ute i naturen hvor hun tydelig er engasjert, både blid og hissig, men helt naturlig. Resultatet er en totalt forskjellig.. og veldig stor forskjell på hvor motivert man blir.. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 29. januar 2019 #64862 Del Skrevet 29. januar 2019 1 minutt siden, Emilie112 skrev: Den ene tripper sparklet og stylet inne på gulvet i sitt eget sponsede treningsrom med påklistrede smil,mens den andre hopper og spretter ute i naturen hvor hun tydelig er engasjert, både blid og hissig, men helt naturlig. Resultatet er en totalt forskjellig.. og veldig stor forskjell på hvor motivert man blir.. De henvender seg kanskje til ulik målgruppe? Hvem henvender CBE seg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 29. januar 2019 #64863 Del Skrevet 29. januar 2019 På 22.1.2019 den 10.49, Lin10 skrev: Det var jo reklame. Poserer med genser til 4000 Kr? Kan ikke tenkte meg at hun påpekte at hun hadde kjøpt en genser til kr 4000. Det er jo dere som fokusere på prisen. Jeg synes det er fint at hun bruker de klærne hun kjøper og så tar hun et valg når hun skal bruke de. En kan jo bruke en slik genser når en er ute å driver litt i Hagen. Det er overhode ingen flashing av luksusmerker der i gården, selv om av og til har på seg klær som er kjøpt andre steder enn i billige kleskjeder. Ser hun bruker endel fra Bik Bok. Smykker ofte fra billigkjeder. Det er ikke Hermes armebånd. Ser hun hadde på seg en Odd Molly skijakke. Den koster jo endel, men jeg kunne se at merket var «bluret» litt, slik at hun ikke skal bli beskyldt for umerket reklame. Det er det som er poenget. Hun er veldig diskré iforhold til hva ting koster. Hun bruker dyrt og billig og det er veldig positivt som influencer, hun når frem til flere. det tok meg noen minutter å finne et innlegg der hun viser Louis Vitton vinterskoene hun nettopp fikk av mannen- til den nette pris av 14 000.. Forbruket deres er ekstremt. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 29. januar 2019 #64864 Del Skrevet 29. januar 2019 4 minutter siden, 2ney skrev: De henvender seg kanskje til ulik målgruppe? Hvem henvender CBE seg til? Speilet sitt. Spøk til side - de er like gamle, CBE har to barn, Funky har tre. Største forskjellen er vel at sistnevnte jobber i treningsbransjen. Begge har tid til å trene på dagtid, begge er travle (selv om den ene er mer opptatt av å fortelle hvor travel hun er). 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 29. januar 2019 #64865 Del Skrevet 29. januar 2019 15 minutter siden, 2ney skrev: De henvender seg kanskje til ulik målgruppe? Hvem henvender CBE seg til? Småbarnsmødre med hektisk hverdag? Aka meg. Men hun fenger ikke meg. Så da vet jeg ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 29. januar 2019 #64866 Del Skrevet 29. januar 2019 3 timer siden, 2ney skrev: http://www.netfit.tv Shit!! 😬 Finnes jo fra før ja... http://www.netfit.co.uk/ https://www.netfit.com.au/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 29. januar 2019 #64867 Del Skrevet 29. januar 2019 46 minutter siden, miss spjåk skrev: det tok meg noen minutter å finne et innlegg der hun viser Louis Vitton vinterskoene hun nettopp fikk av mannen- til den nette pris av 14 000.. Forbruket deres er ekstremt. Hvor ser du de i bruk? Det er kanskje de mest harry skoene jeg noen gang har sett. Og så til 14 000 kr!!! Man kan brødfø et helt barnehjem for det. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 29. januar 2019 #64868 Del Skrevet 29. januar 2019 14 minutter siden, Halle-Palle skrev: Hvor ser du de i bruk? Det er kanskje de mest harry skoene jeg noen gang har sett. Og så til 14 000 kr!!! Man kan brødfø et helt barnehjem for det. Måtte inn og titte. Jeg kan ikke noe for det, men det der så virkelig harry ut, ja. Og hva ER det de gjør med huden hennes i redigeringen? På øverste bilde i siste innlegg ser det ut som hun har nupper/utslett nedover halsen. Resten av ansiktet ser veldig grovporet ut, med masse fine linjer. Vet ikke hva hun bruker av hudpleie, men som reklame fungerer dette ekstremt dårlig. Jeg ville skygget langt unna absolutt alt hun brukte av både kremer og sminke i frykt for å se sånn ut. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 29. januar 2019 #64869 Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) 1 time siden, Crash skrev: http://www.netfit.co.uk/ https://www.netfit.com.au/ Da blir dette den norske versjonen da.. Hvis CBE viser seg mer jordnær, empatisk, naturlig, oppriktig og elskverdig fremover, så kanskje det funker? 👍 😊 Tiden får vise 😊 Endret 29. januar 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 29. januar 2019 #64870 Del Skrevet 29. januar 2019 Så mye for den gavefrie jula når Frua får boots fra LV i januar. 😝 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 29. januar 2019 #64871 Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) 5 timer siden, 2ney skrev: Hva slags trening er det hun promoterer? Er det kun kroppsvekt? Hvem er målgruppen? CBE blir under siste bilde på IG kalt "fitness queen" av samarbeidspartneren sin Peter Peters(mannen til Camilla Pihl). Jeg forbinder "fitness queen" med noe annet, noe sterkere, mer atletisk.. Hva med dere andre i tråden? Jeg holder en knapp på Funkygine og Kristine Weber. «Holde inn og stramme magen alt hun klarer mens hun poser med nylagt sminke og retusjert hud uten en dråpe svette etter å ha løpt som et gærn’t hamster på tredemølla » trening promo.... Endret 29. januar 2019 av BearMama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 29. januar 2019 #64872 Del Skrevet 29. januar 2019 44 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: Måtte inn og titte. Jeg kan ikke noe for det, men det der så virkelig harry ut, ja. Og hva ER det de gjør med huden hennes i redigeringen? På øverste bilde i siste innlegg ser det ut som hun har nupper/utslett nedover halsen. Resten av ansiktet ser veldig grovporet ut, med masse fine linjer. Vet ikke hva hun bruker av hudpleie, men som reklame fungerer dette ekstremt dårlig. Jeg ville skygget langt unna absolutt alt hun brukte av både kremer og sminke i frykt for å se sånn ut. Har du bilde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. januar 2019 #64873 Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) "Treningstirsdag: Helkroppsøkt uten utstyr." - når har det noensinne blitt brukt utstyr uten som staffasje? Posering og blikkontakt med horisonten og magen, mørkredigerte bilder i en kjeller med lavt under taket, innsugd mage (hold opp da, frue), sminken sirlig på plass, og ingen reklamemerking for lenken til egen treningsgeskjeft der du må følge for å få "tilgang". #troverdighet #bestiklassen #skjerpings Endret 29. januar 2019 av Revenge of Cthulhu 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 29. januar 2019 #64874 Del Skrevet 29. januar 2019 23 minutter siden, Cissacissa skrev: Har du bilde? Kommer meg ikke inn på Imgur... 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 29. januar 2019 #64875 Del Skrevet 29. januar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, innhold med opphavsrett og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 29. januar 2019 #64876 Del Skrevet 29. januar 2019 12 timer siden, Emilie112 skrev: Har akkurat sett på netfit på Instagram og beklager, men jeg klarer ikke å ta folk som trener i trenings BH (og kun det! På overkroppen) seriøst. Da har du bikket at treningen skal fremme helsen, men er opptatt av å vise kropp og at kroppen ikke ble ødelagt ved graviditet.. meningsløst og lite inspirerende! Og har man lest bloggen noen år, vet man at kroppen til cbe ikke er et produkt av trening (og treningsglade)og en sunn livsstil, men manisk løping for å forbrenne kalorier,bilde redigering, og kaloritelling. Denne livsstilen har for meg ingenting med å ha det bra og ha en sunn kropp og funksjonell kropp å gjøre. Det er ikke trening det er posering og selvskryt av egen kropp som hun bare MÅ ha likes for hver dag. Det finnes mange andre som trener, ikke poserer. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopaholic Skrevet 29. januar 2019 #64877 Del Skrevet 29. januar 2019 I morgen skal CBE gjeste venninnas snapkonto om miljø og en grønnere hverdag... Kan jo bli interessant. 😕 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 29. januar 2019 #64878 Del Skrevet 29. januar 2019 6 minutter siden, Shopaholic skrev: I morgen skal CBE gjeste venninnas snapkonto om miljø og en grønnere hverdag... Kan jo bli interessant. 😕 Seriøst??? For en vits. Fru Lassevismedklærfrasweatshopkjeder von Cruiseturist skal snakke om miljø? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopaholic Skrevet 29. januar 2019 #64879 Del Skrevet 29. januar 2019 12 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: Seriøst??? For en vits. Fru Lassevismedklærfrasweatshopkjeder von Cruiseturist skal snakke om miljø? Snapkontoen heter "gronnere", annonseres i slutten av dagens videoer. Vet ikke om hun er kjent eller noe, men hun har vel vært på bloggen et par ganger. Hun virker i utgangspunktet veldig oppegående, lurer veldig på hva hun skal med frua som gjest. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. januar 2019 #64880 Del Skrevet 29. januar 2019 Frua skal vise hvor grønn hun er? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg