Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Sol79 skrev:

At det dummeste hun visste var folk som kjøpte vesker til 15.000 kr, da kunne man like så godt tatovere DUST i panna.

Jeg er helt enig!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Sol79 skrev:

At det dummeste hun visste var folk som kjøpte vesker til 15.000 kr, da kunne man like så godt tatovere DUST i panna.

Men frua har da ikke noe spesielt mye i den prisklassen har hun? Hun har en del designervesker, men kan ikke huske å ha sett noe særlig 15000-klassen. Correct me if I’m wrong altså, men hun er ikke veldig dyr i stilen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg er helt enig!

Ikke fei alle under en kam da. Smak og behag hva man vil bruke penger på vel? Jeg har selv to vesker som koster 10000+ hver, men synes ikke jeg skal tatovere dust i panna for det. Nei, vent. 10000 for en veske er greit ja, dust i panna var bare hvis vesken koster over 15000 😶

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
4 minutter siden, Irja skrev:

Så nettop på bloggerne. Så irriterende hun er i den teatergruppa. «Er vi gruppe 2??» «Er det oss nå?!» noe sånt.. følg med da, Caroline. Hun prøver så godt hun kan å blende inn. Lurer på hva de andre i gruppa tenker..

Virker ikke helt med, sikkert rart å forholde seg til så mange når man sturer hjemme med gubben hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Glorious skrev:

Men frua har da ikke noe spesielt mye i den prisklassen har hun? Hun har en del designervesker, men kan ikke huske å ha sett noe særlig 15000-klassen. Correct me if I’m wrong altså, men hun er ikke veldig dyr i stilen. 

Fotballfrue var ikke akkurat den første jeg tenkte på da jeg så på Lindmo. 😄

Endret av Sol79
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE er vel ikke den dyreste i stilen. Hun har vel noen vesker som er i en høyere prisklasse, men absolutt ikke mange. Har inntrykk av at hun går mer på kvantitet enn kvalitet for å si det sånn, noe som er ganske dust etter min mening. 

Uansett: dette med at hun skal skjerme barna sine er ikke første gang vi hører. Var en artikkel i VG for et halvt år siden eller noe slikt hvor hun sa det samme. 

Fint å gå ut i media med jevne mellomrom og si du skal skjerme barna dine (men ikke gjøre det), sånn at leserne og andre får inntrykk av at du faktisk gjør det (men blåser i det). 

Endret av no. 72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Juvel74 skrev:

Ikke barn mobber. Alt folk skal kommentere, kritisere og mene noe om. 

Det du må forstå er at det går an å være kritisk til en bedrift, som CBE faktisk er, og deres holdninger, etiske vurderinger, brudd på lover og regelverk - helt uten at man angriper selve personen bak firmaet. 

Om jeg er kritisk til SAS så betyr ikke det at jeg ikke liker direktøren for SAS og mobber han. Jeg er kritisk mot et firma, og syns ikke de oppfører seg på den måten de burde. Som forbruker så er det min soleklare rett: jeg kan velge å kritisere produktet, og her er det faktisk bloggen og alt hva den fronter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
36 minutter siden, Juvel74 skrev:

Ikke barn mobber. Alt folk skal kommentere, kritisere og mene noe om. 

Vi hadde ikke vært her idag uten alle disse som har banet vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ane_luise87 skrev:

Det kan godt være. Ikke uvanlig å bli brunere på magen. Men hvis du zoomer inn ser du at huden er fadet ut/glattet over for å skape skygger/dramatikk i bildet. Hvis du sammenligner med huden på hendene ser du at huden på magen er redigert. Det som provoserer meg mest med slike bilder, er at de jukser med sannheten. Og lyver blankt om det. Og det er jo ikke første gang. Jeg tror dessverre at hun/de har et helt ekstremt behov for å se perfekt ut til en hver tid. Derav den tunge redigeringen. Hvis du man ser bilder av CBE sammen med søsteren eller andre, så ser du at huden til de andre har pigmenter, linjer osv. Som er helt normalt, og ikke bør redigeres bort. Men på CBE er huden like glatt og polert som på en porselensdukke. Og da blir det løgn. Hun er så uærlig. Og det er når hun gang på gang lyver om redigering blant annet, at jeg blir provosert. Blir rett og slett kvalm av det perfekte og den negative påvirkningen hun har. 

De redigerer bilder hele tiden. Så de lyver hvis de sier de ikke gjør det. Opptil flere ganger pr bildet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med mye mer brun på magen er også løgn, bare se på videoen der hun gjør øvelsene. Da synes magen litt av og til, og den ser i hvert fall ikke noe brunere ut enn hender/ansikt. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
4 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Det med mye mer brun på magen er også løgn, bare se på videoen der hun gjør øvelsene. Da synes magen litt av og til, og den ser i hvert fall ikke noe brunere ut enn hender/ansikt. 

Eller på denne videoen som ble tatt under utdelingen av Vitsen: https://www.side2.no/video/derfor-viser-ikke-caroline-berg-eriksen-ansiktet-til-barna-pa-bloggen-6726801

Amatørmessig skrøning. Skal man først juge, så sørg for at det ikke er så lett å oppdage, da! 

Og det er blat annet slike ting som gjør at CBE fortsatt ikke har gjenvunnet den troverdigheten hun mistet etter avsløringene om utstrakt og årelang bilderedigering og kommentarfeltjuks. 

For å sitere en av mine favorittbloggere, Asti bak bloggen Influencere:

Sitat

Nei, Berg Eriksen du har ikke et sånt dra-til-tryne. Du har en dra-til-egostisk væremåte

Kilde: https://influencere.wordpress.com/2019/01/24/cbe-bruk-av-barn/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Breakeven skrev:

Ja. Men det virker som det er magen hun som regel fokuserer på når hun trener. Trener for å holde seg tynn og får å få sixpack. 

Det er så lite troverdig når bloggeieren lanserer en treningsside, og samtidig ihjelredigerer bilder av kroppen sin for å fremstå mer veltrent enn virkeligheten tilsier. Magen bygger man på kjøkkenet. Ved å ikke åpne kjøleskapsdøra. Og den "treningen" hun bedriver med hopp og sprett og rumpevrikking og egenvekt, er monotont og veldig lite inspirerende når det ikke engang kan gjøres korrekt. Dette skal hun lære bort og tjene penger på?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre ikke at de kommer til å tjene så mye på dette. En oversminket og sparklet hovedperson som ser ut som hun gjør øvelsene for første gang (her sammenligner jeg med nybegynnere jeg ser på trening), hvem får treningslyst av sånt? Ikke en svetteperle, ikke en grimase, nei, det ser rett og slett uekte ut (som mye annet fra den kanten). 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zeitgeist skrev:

Eller på denne videoen som ble tatt under utdelingen av Vitsen: https://www.side2.no/video/derfor-viser-ikke-caroline-berg-eriksen-ansiktet-til-barna-pa-bloggen-6726801

Amatørmessig skrøning. Skal man først juge, så sørg for at det ikke er så lett å oppdage, da! 

Og det er blat annet slike ting som gjør at CBE fortsatt ikke har gjenvunnet den troverdigheten hun mistet etter avsløringene om utstrakt og årelang bilderedigering og kommentarfeltjuks. 

For å sitere en av mine favorittbloggere, Asti bak bloggen Influencere:

Kilde: https://influencere.wordpress.com/2019/01/24/cbe-bruk-av-barn/

Bedriftens eiere lyver om absolutt alt.. Det er helt utrolig at enkelte fans forsvarer herr og fru blogg.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, LilleSnupp skrev:

Ikke holder brunfargen fra midten av november så lenge heller..

Den påståtte brune magen var ikke spesielt brun engang i slutten av november; da var den ganske jevn i fargen med resten av kroppen:

https://imgur.com/a/pIZZo1C

Den ble altså veldig solbrun et sted mellom november og januar. Med mindre CBE lyver igjen da.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ultiva skrev:

Den påståtte brune magen var ikke spesielt brun engang i slutten av november; da var den ganske jevn i fargen med resten av kroppen:

https://imgur.com/a/pIZZo1C

Den ble altså veldig solbrun et sted mellom november og januar. Med mindre CBE lyver igjen da.

Det må være slitsomt å holde orden på alle de forskjellige «forklaringene» som de kommer med når de får spørsmål om bilder er redigert.. Det er helt utrolig at det går an altså. De ser ikke selv hvor tåpelige de fremstiller seg og disse drifter en kommersiell virksomhet. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...