loffen Skrevet 16. desember 2018 #63801 Del Skrevet 16. desember 2018 Skulle jeg brukt 11000 på en boblekåpe, så ville jeg i det minste hatt en som ikke satt som et pølseskinn rundt armene mine, og som jeg kunne lukke igjen uten å holde pusten. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 16. desember 2018 #63802 Del Skrevet 16. desember 2018 34 minutter siden, Kollontaj skrev: Rart at det regner på Instastory, men ser ut som full vinter på skøytebildene rett etterpå. Snø og skikkelig varme klær. Bor på omtrent samme breddegrad, her har det vært plussgrader og regnet stort sett hele dagen. Har ikke sett snap, men 2 km unna villaen har det i alle fall snødd i hele dag :p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. desember 2018 #63803 Del Skrevet 17. desember 2018 Her regnet det i sentrum og snødde hos oss, da vi bor litt høyere opp. Ikke så rart det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 17. desember 2018 #63804 Del Skrevet 17. desember 2018 5 timer siden, loffen skrev: Skulle jeg brukt 11000 på en boblekåpe, så ville jeg i det minste hatt en som ikke satt som et pølseskinn rundt armene mine, og som jeg kunne lukke igjen uten å holde pusten. La merke til det samme. Blir alltid like paff over at en profesjonell reklameplakat som CBE gang på gang framstiller produktene hun reklamerer for så dårlig. Mitt inntrykk av jakken er nå at den er ekstremt trang, ubehagelig og upraktisk. Er liksom en fordel å kunne rekke fram armene når man er på tur med barna. Selv med genser under. Ser CBE ikke selv at denne jakken er for liten? Føler de som reklamerer hos CBE de får valuta for pengene? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thestranger Skrevet 17. desember 2018 #63805 Del Skrevet 17. desember 2018 Den jakka ser ut som en pingvinjakke man knapt kan bevege seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 17. desember 2018 #63806 Del Skrevet 17. desember 2018 Fæl jakke. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 17. desember 2018 #63807 Del Skrevet 17. desember 2018 3 timer siden, Inocybe skrev: La merke til det samme. Blir alltid like paff over at en profesjonell reklameplakat som CBE gang på gang framstiller produktene hun reklamerer for så dårlig. Mitt inntrykk av jakken er nå at den er ekstremt trang, ubehagelig og upraktisk. Er liksom en fordel å kunne rekke fram armene når man er på tur med barna. Selv med genser under. Ser CBE ikke selv at denne jakken er for liten? Føler de som reklamerer hos CBE de får valuta for pengene? Sikkert ikke så lett når hun oppgir XS til annonsørene ,og derfor får for små klær tilsendt 🤣 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. desember 2018 #63808 Del Skrevet 17. desember 2018 Tråden er ryddet for persondebatt Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 17. desember 2018 #63809 Del Skrevet 17. desember 2018 I kommentarfeltet til innlegget om boblekåpa skriver hun at hun har den i str. S! Må være første gang jeg har sett noe annet enn XS 😮 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 17. desember 2018 #63810 Del Skrevet 17. desember 2018 11 minutter siden, Rubella skrev: I kommentarfeltet til innlegget om boblekåpa skriver hun at hun har den i str. S! Må være første gang jeg har sett noe annet enn XS 😮 Så jakka er liten i str også? 11.000 for en dunjakke hvor man ikke vet hvor dunet kommer ifra en gang. Høres ikke ut som en godt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 17. desember 2018 #63811 Del Skrevet 17. desember 2018 Bloggere er generelt elendige på markedsføring rettet mot intelligente mennesker. 🙄😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 17. desember 2018 #63812 Del Skrevet 17. desember 2018 11 timer siden, Lillemini skrev: Nesten 11k for det der? En boblekåpe? Mer ukledelig plagg finnes jo ikke. Skulle jeg ha betalt flere tusen for en vinterjakke så skulle det i det minste ha vært fra et sportsmerke. Et klesplagg som kan brukes på lange skiturer i minusgrader. Du går ikke på polferd i kåpe. Nå er kåpa fra Rossignol som er et kjent sportsmerke, både på klær og ski 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 17. desember 2018 #63813 Del Skrevet 17. desember 2018 11 timer siden, Kollontaj skrev: Rart at det regner på Instastory, men ser ut som full vinter på skøytebildene rett etterpå. Snø og skikkelig varme klær. Bor på omtrent samme breddegrad, her har det vært plussgrader og regnet stort sett hele dagen. Hos oss snødde det stort sett hele dagen i går , og var minus grader. Bor også omtrent på samme breddegrad . Helt hvitt her vi bor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 17. desember 2018 #63814 Del Skrevet 17. desember 2018 1 time siden, Berga skrev: Bloggere er generelt elendige på markedsføring rettet mot intelligente mennesker. 🙄😅 Ja, det er helt sant. Ikke klarer de å ta innover seg saklig kritikk heller uten å bli dypt fornærmet. Tilbakemeldinger er en del av det å være yrkestaker som kan gi vedkommende en mulighet til å videreutvikle seg. Bloggere er tydeligvis ikke opptatt av å progresjon.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 17. desember 2018 #63815 Del Skrevet 17. desember 2018 Glem nå den jakken, minner meg om baksnakking som foregikk på ungdomsskolen når Kari kom i ny boblejakke. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser siste innlegg med juletrepynting. Dette er en privat familiestund med lykkelige intetanende barn som legges ut på internett for at CBE skal tjene penger. Kjenner jeg blir sint og opprørt på vegne av barna. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. desember 2018 #63816 Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg synes også det er rett og slett trist hvordan hun bruker førjulskosen med ungene som innhold i bloggen. Kan de ikke få ha privatlivetvsitt i fred? Det er så utrolig invaderende. Fryktelig trist. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 17. desember 2018 #63817 Del Skrevet 17. desember 2018 Og snart kommer bildene av barnas egne juletre, deres private tre, inne på rommet sitt. Det er så trist at en mor ser behovet å dele dette til mange fremmede mennesker. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 17. desember 2018 #63818 Del Skrevet 17. desember 2018 På 8.12.2018 den 21.17, Emilie112 skrev: Beklager siteringsfeil Jeg har et prosjekt for meg selv denne jula, i løpet av hele ferien skal jeg ikke sende snapper av ungene til noen av de 20 jeg har på min liste. Jeg vil være til stede med ungene, heller enn å ødelegge de fine øyeblikkene med telefonen og kamera. Jeg skal nok ta bilder, men de blir bare mine. Noe slikt vil bloggbarna aldri få, private øyeblikk som bare er sine egne ute utlevert i tekst eller bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 17. desember 2018 #63819 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) For henne er jul årets høydepunkt og julehysteriet og den perfekte familieidyllen selges for hva det er verdt. Hun får sånn godfølelse og blir så glad av alle de fine kommentarene hun får. Om hun ikke hadde fått vist det frem hadde vel jula vært meningsløs. Og skulle noen finne på å være kritiske, ja da kommer LILL og setter de på plass. Endret 17. desember 2018 av Surikatt 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rubella Skrevet 17. desember 2018 Populært innlegg #63820 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Ble direkte uvel av det siste innlegget om juletrepynting. Hold nå ungene dine og deres julekos unna dette picture perfect-/falske/overfladiske/kommersielle/trutmunninfiserte egoboostbonanzaet av en blogg, Caroline! Faen heller altså, kjenner jeg håper det kommer klare lovverk rundt dette med å bruke barns rett på privatliv til egen økonomiske (og narsissistiske) vinning. Edit: Gi meg gjerne en prikk på rullebladet om jeg var for kraftig i ordbruken, moderatorer. Worth it. Endret 17. desember 2018 av Rubella 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg