Gjest Emmy_H Skrevet 15. desember 2018 #63781 Del Skrevet 15. desember 2018 28 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Enig med du. Rart at bloggeieren aldri fullførte det sponsede deltids PT-studiet i sin tid. Det ville gitt bloggen mer troverdighet mtp treningsglede, teknikk, og variasjon i program. Alt bloggeieren gjør er egenvektstrening, og der snakker vi om fluevektklassen. Det gir verken progresjon eller utvikling. En av de aller beste styrkeøvelsene for kroppen er den enkle armhevingen. Den skulle jeg likt å se demonstrert på YT, sammen med en del andre gode baseøvelser. Istedet går det i teknikkløs hopp og sprett og tjo og hei, på repeat. Kjedelig. Vil jeg ha treningsinspo og glede, så går jeg heller til Funkygine. Hun er i tillegg utdannet, og synlig trent og sterk. Barbeint? Ikke jeg. Jeg liker sokkene på om vinteren, også ute i kulda. Vi er vel forskjellige De har vel ikke fullført noe av de utdanningene de har startet på? Trenger ikke utdannelse når man kan starte firma ref ListeStina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. desember 2018 #63782 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) 28 minutter siden, Emmy_H skrev: De har vel ikke fullført noe av de utdanningene de har startet på? Trenger ikke utdannelse når man kan starte firma ref ListeStina. Det var vel oppe til diskusjon en gang om bloggeieren i det hele tatt hadde fullført journalistkurset på NKF. Er uansett ikke en beskyttet tittel, dessverre. Ernæringsfysiolog derimot, er en beskyttet tittel. Denne tittelen har ikke LKE, for midt i studiet hans ble det rabalder fordi Bjørknes hadde lovet studentene sine en tittel de ikke kunne sertifisere, så det ble massesøksmål mot skolen. Det er uvisst om LKE fullførte. Men han går vel fortsatt på fotoskole i New York, da. Siden vi ikke har hørt noe om eksamen og leverte arbeidskrav? Endret 15. desember 2018 av Revenge of Cthulhu 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 15. desember 2018 #63783 Del Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Det var vel oppe til diskusjon en gang om bloggeieren i det hele tatt hadde fullført journalistkurset på NKF. Er uansett ikke en beskyttet tittel, dessverre. Ernæringsfysiolog derimot, er en beskyttet tittel. Denne tittelen har ikke LKE, for midt i studiet hans ble det rabalder fordi Bjørknes hadde lovet studentene sine en tittel de ikke kunne sertifisere, så det ble massesøksmål mot skolen. Det er uvisst om LKE fullførte. Men han går vel fortsatt på fotoskole i New York, da. Siden vi ikke har hørt noe om eksamen og leverte arbeidskrav? Skjønner 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 15. desember 2018 #63784 Del Skrevet 15. desember 2018 6 timer siden, Inocybe skrev: Manualene er vel en del av iscenesettelsen tenker jeg? Kanskje mannen bruker dem men CBE har null utvikling i treningen sin så tror ikke de er mer enn pynt for henne. Jeg kan ikke voldsomt mye om styrketrening men selv jeg kan se at CBEs trening foregår mest foran kjøleskapet. Når hun viser treningsøvelser er hun ofte for svak for å gjøre dem skikkelig og i tillegg har hun tydelige skjevheter i kroppen. Det siste kunne foe så vidt ha vært spennende å lese om. Alle har skjevheter som kan gi belastningsskader etterhvert som man blir eldre og tips til å spotte (i samarbeide med PT) og motvirke slikt med korrekt trening kunne gitt godt innhold tror jeg. Var faktisk en dag jeg «så» hun «brukte» dem. Om det var snap eller insta husker jeg ikke. Liggende brystpress med manualer à 5 kg. Ikke rart progresjonen uteblir... orker ikke. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. desember 2018 #63785 Del Skrevet 16. desember 2018 Hvor seriøs er en reklame blogg, når den drar inn foreldre sine som en del av denne? Altså, hvilket annet firma i hele Norges land viser frem foreldre sine til sine kunder? Det er vel for søren ikke noe kunder bryr seg om? Det er bare i blogglandia at man selger inn alt som kan krype å gå, for å promotere firma sitt. Også skjønner ikke folk at CBE prøver å selge inn «venninne» konseptet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. desember 2018 #63786 Del Skrevet 16. desember 2018 Da har vi vel kommet dit at alt som kan krype og gå i familien på bloggeierinnens side er med i dugnadsbedriften cbe.no og velvillig lar seg eksponere mellom strittende brystvorter, gapekjeft og mysende blikk mot horisonten, kaffekopper, alkohol, lys- og skyggeredigering, overforbruk, miljøkatastrofe, manglende troverdighet og merkelig konstiperte positurer. Håper for deres del at det er verdt det. Pussig at den andre siden av familien så sjeldent bidrar på bloggen som annet enn barnevakt når hovedpersonene er på middagsdate i hjembyen til fotografen. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. desember 2018 #63787 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) 47 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Da har vi vel kommet dit at alt som kan krype og gå i familien på bloggeierinnens side er med i dugnadsbedriften cbe.no og velvillig lar seg eksponere mellom strittende brystvorter, gapekjeft og mysende blikk mot horisonten, kaffekopper, alkohol, lys- og skyggeredigering, overforbruk, miljøkatastrofe, manglende troverdighet og merkelig konstiperte positurer. Håper for deres del at det er verdt det. Pussig at den andre siden av familien så sjeldent bidrar på bloggen som annet enn barnevakt når hovedpersonene er på middagsdate i hjembyen til fotografen. Ja, her må alle bidra. Både store og små, gjerne fra det mest private hos de små. Ikke nok med at firma deler info om nærmeste familie, men her skal barna ikke ha noe privatliv. Rommet og julegave fra ifjor er visst til allmenn interesse (usikker på om det er spons, da det ikke er merket) så her skal det vises frem. Endret 16. desember 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 16. desember 2018 #63788 Del Skrevet 16. desember 2018 Syns det er så rart at det ofte kommer kommentarer fra noen som «aldri pleier kommentere» og som syns bloggen «oser av kvalitet»... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 16. desember 2018 #63789 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Caroline gleder seg til å vise oss juletrærne til barna sine når de er ferdig pyntet. Og ikke minst gleder hun seg til rommet til yngste er ferdig (pusset opp, regner jeg med) for gjett om vi skal få se. Det var denne skjermingen av barna da 🙄 Endret 16. desember 2018 av Mädchen 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. desember 2018 #63790 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) 7 minutter siden, Mädchen skrev: Caroline gleder seg til å vise oss juletrærne til barna sine når de er ferdig pyntet. Og ikke minst gleder hun seg til rommet til yngste er ferdig (pusset opp, regner jeg med) for gjett om vi skal få se. Det var denne skjermingen da, dere 🙄 Ja, det er vel bedriften CBE tenker på fremfor noe annet. Det er naturlig det for de fleste. Men da er gjerne ikke mindreårige en del av den. Endret 16. desember 2018 av Emmy_H La til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. desember 2018 #63791 Del Skrevet 16. desember 2018 6 minutter siden, Emmy_H skrev: Ja, det er vel bedriften hun tenker på fremfor noe annet. Jeg får assosiasjoner til Solkongen og hans uttalelse: «L’état c’est moi» (Staten, det er meg) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. desember 2018 #63792 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Jeg synes det begynner å bli så tåpelig å se hvor standhaftig frua er på det at kun hennes venste side av ansiktet skal synes! Det blir så unaturlig når hun alltid insisterer på å posere slik. Nesten så man kan begynne å lure på om hun har en fæl og iøyenfallende sykdom akkurat på hele hennes høyre kinn. Endret 16. desember 2018 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 16. desember 2018 #63793 Del Skrevet 16. desember 2018 Ny reklame på bloggen - dunkåpe til den nette sum av 10.800. Man får «hele» 10% på den så den blir «rasende billig». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 16. desember 2018 #63794 Del Skrevet 16. desember 2018 12 minutter siden, Macimba said: Ny reklame på bloggen - dunkåpe til den nette sum av 10.800. Man får «hele» 10% på den så den blir «rasende billig». Røverkjøp! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thestranger Skrevet 16. desember 2018 #63795 Del Skrevet 16. desember 2018 Har ikke samme stil som henne, så kommer aldri til å bestille noe og bruke hennes bestillingskoder. For det første er tingene hun reklamerer for dyrt og det andre, det er ikke min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. desember 2018 #63796 Del Skrevet 16. desember 2018 34 minutter siden, Macimba skrev: Ny reklame på bloggen - dunkåpe til den nette sum av 10.800. Man får «hele» 10% på den så den blir «rasende billig». Rasende billig? Okay 😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 16. desember 2018 #63797 Del Skrevet 16. desember 2018 32 minutter siden, Macimba skrev: Ny reklame på bloggen - dunkåpe til den nette sum av 10.800. Man får «hele» 10% på den så den blir «rasende billig». Nesten 11k for det der? En boblekåpe? Mer ukledelig plagg finnes jo ikke. Skulle jeg ha betalt flere tusen for en vinterjakke så skulle det i det minste ha vært fra et sportsmerke. Et klesplagg som kan brukes på lange skiturer i minusgrader. Du går ikke på polferd i kåpe. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. desember 2018 #63798 Del Skrevet 16. desember 2018 Verre å bruke ungene for å selge klær, spør du meg. (Om jeg skulle ha brukt 10-11 lapper på ei kåpe, hadde jeg ønsket å se den gjenknappet først.) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 16. desember 2018 #63799 Del Skrevet 16. desember 2018 Kåpen var ikke spesielt fin, og prisen er jo ikke for de fleste av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. desember 2018 #63800 Del Skrevet 16. desember 2018 Rart at det regner på Instastory, men ser ut som full vinter på skøytebildene rett etterpå. Snø og skikkelig varme klær. Bor på omtrent samme breddegrad, her har det vært plussgrader og regnet stort sett hele dagen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg