Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Storekommode skrev:

Jeg irriterer meg over en litt enkel ting her nå.. Under det lutefisk-innlegget er det veldig mange som spørr hvor kjolen er fra, meg inkludert, da jeg synes den var skikkelig fin. Hun svarer på masse annet rart under det innlegget, men ikke på noen av kjole-kommentarene. Trodde det var slikt hun likte å svare på, sykt irriterende når jeg for en gangs skyld faktisk er interessert i å vite det 😛 

Ser hun har fått spørsmål om den både på insta, og under andre innlegg også. Forstår ikke hvorfor hun ikke kan svare! Irriterer meg også at jeg irriterer meg over det.

Hun har svart at den er fra Zara, men i et senere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, loffen skrev:

Hva handler det siste innlegget om? 
Jo; at de er nesten ferdig med å pynte juletreet, og at vi snart skal få se. 
At hun har kjøpt en bukett med blomster hos Mester Grønn, og at de nå skal se på julefilm. 

Helt utrolig at man kan tjene millioner på slikt! 

Den type personlige innlegg er med på å opprettholde «venninneforholdet» med fansen. Innlegget gir valuta i form av trofaste fans..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

Jeg kler meg etter anledning og sesong, ikke minst humør 🙂

Sier hun  - https://www.carolinebergeriksen.no/2018/12/12/lauryn-hill-pressedag-og-teater/#comments

Interessant. Hun går i spagettistrap-top og barbeint i en dag i desember med -8 på Østlandet. i 20++ grader i september er det topplue og anorakk. 

Det ser ut som om humøret var førende for dagens påkledning. Anlednig og sesong ber vel strengt tatt ikke om straps og bar hud - dette er vel heller en klassisk  ullundertøy- og kosesokkedag for de aller fleste av oss. Unntatt glam-Caro.  :Knegg:

Endret av pøbelsara
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheBookofSorrow
7 minutter siden, pøbelsara skrev:

Sier hun  - https://www.carolinebergeriksen.no/2018/12/12/lauryn-hill-pressedag-og-teater/#comments

Interessant. Hun går i spagettistrap-top og barbeint i en dag i desember med -8 på Østlandet. i 20++ grader i september er det topplue og anorakk. 

Det ser ut som om humøret var førende for dagens påkledning. Anlednig og sesong ber vel strengt tatt ikke om straps og bar hud - dette er vel heller en klassisk  ullundertøy- og kosesokkedag for de aller fleste av oss. Unntatt glam-Caro.  :Knegg:

Selv sitter jeg i tre gensere og fryser i hjel. Godt ikke alle liker å være glamorøse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Macimba skrev:

De skal ha gløgg, da. Det er stort på en fredag, selv om vi ikke fikk sett julekrusene. 

Hun viste frem et av sine mange julekrus for et par dager siden da, selv om det så merkelig tomt ut:

https://imgur.com/a/aoGx3BG

Her ser vi også den merkelige komboen med tykk strikkegenser og nakne føtter. Igjen en iscenesatt setting, som understreker det kunstige preget på bloggen.

Endret av Ultiva
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakne føtter (i situasjoner der det ikke passer helt) kan signalisere en del, vedlagt artikkel om fenomenet bør leses. Selv tror jeg det handler om å kommunisere ungdom, friskhet og overklasse. En kombo som bloggeren tviholder på. 

https://www.google.no/amp/s/www.telegraph.co.uk/fashion/news/why-going-barefoot-has-become-the-new-status-symbol/amp/

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ultiva skrev:

Hun viste frem et av sine mange julekrus for et par dager siden da, selv om det så merkelig tomt ut:

https://imgur.com/a/aoGx3BG

Her ser vi også den merkelige komboen med tykk strikkegenser og nakne føtter. Igjen en iscenesatt setting, som understreker det kunstige preget på bloggen.

Et par pelskledde tøfler er avbildet i samme blogginnlegg. Komboen strikkegenser og bare føtter i pelskledde tøfler er vel ikke så merkelig?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nakne føtter (i situasjoner der det ikke passer helt) kan signalisere en del, vedlagt artikkel om fenomenet bør leses. Selv tror jeg det handler om å kommunisere ungdom, friskhet og overklasse. En kombo som bloggeren tviholder på. 

https://www.google.no/amp/s/www.telegraph.co.uk/fashion/news/why-going-barefoot-has-become-the-new-status-symbol/amp/

Ikke helt sikker på CBE lever opp til livsstilen slike nakne føtter liksom skal signalisere:

"Barefoot suggests you are confident enough to need no props"

Er vel ikke mange som bruker så mange props og overveldende iscenesettelse som CBE :fnise:

Legger til: nakne føtter passer nok bedre i villaen i Hollywood enn i vinternorge. Her ser det bare utrolig teit ut...

Endret av Inocybe
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble det litt vel mye overnalysering for min del. Angående de bare føttene så sier jeg som shopgirl2014, hun har tøfler stående ved siden av, så det er vel ikke så veldig merkelig? Selv går jeg også barbent i pelstøflene mine.

Endret av Breakeven
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kollontaj skrev:

Unghet? Imaget er mer typ Hollywood frue i 40 årsalderen. Kjenner 30 åringer som ser yngre ut, de har gjerne ikke gjort noe med  fjes eller lepper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, Breakeven skrev:

Nå ble det litt vel mye overnalysering for min del. Angående de bare føttene så sier jeg som shopgirl2014, hun har tøfler stående ved siden av, så det er vel ikke så veldig merkelig? Selv går jeg også barbent i pelstøflene mine.

Bildet ble vel i utgangspunkt lagt inn for å vise julekoppen? Føttene ble der etter bare bemerket fordi de passet godt inn i den forutgående snakken om sandaler midtvinters og topplue i sommervær. For hva gjelder bekledning finnes det mye rart på CBE.no vil jeg påstå. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Treningstirsdag med fokus på mølla og mage, hvorav minst 3 øvelser går på rumpe, ikke mage. (Mage bygges som kjent 80 % på kjøkkenet, ikke med punkttrening.) Det hadde vært så fint om bloggeier snart kunne vise noen øvelser med manualene som alltid er i bakgrunnen når hun kjører "styrke".

Teatertur eller hva det nå er når desemberdagen er lys, føttene og anklene er bare i høye hæler og croppede plastictights og kortermet topp, under en fake fur-fell i frysebokskulde. På "namedrop"-kafeen.

Selvdandert juleblomsterbukett hos "namedrop", fotografert i den (en gang) sponsede stuen, iført dypt utringet singlet og kom-og-ta-meg-Lassebasse blikk.

Innimellom dette satt to danderte små med ryggen til og symmetriske bølger i håret foran en trapp med sirlig matchende julepynt.

Kart, terreng, budskap, målgruppe.

Jeg vet ikke helt hvem som er rampenisse her?

Manualene er vel en del av iscenesettelsen tenker jeg? Kanskje mannen bruker dem men CBE har null utvikling i treningen sin så tror ikke de er mer enn pynt for henne. Jeg kan ikke voldsomt mye om styrketrening men selv jeg kan se at CBEs trening foregår mest foran kjøleskapet. Når hun viser treningsøvelser er hun ofte for svak for å gjøre dem skikkelig og i tillegg har hun tydelige skjevheter i kroppen. Det siste kunne foe så vidt ha vært spennende å lese om. Alle har skjevheter som kan gi belastningsskader etterhvert som man blir eldre og tips til å spotte (i samarbeide med PT) og motvirke slikt med korrekt trening kunne gitt godt innhold tror jeg. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning så går jeg ofte barføtt hjemme, både med og uten tøfler. Fyrer i ovnen så det blir varmt og godt, trekker barføtt beina oppunder meg i sofaen og ser en god serie/film. Ser ikke problemet med at Frua går barføtt i sitt eget hjem. Hun er da fullt påkledd med både bukse og genser. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Inocybe skrev:

Manualene er vel en del av iscenesettelsen tenker jeg? Kanskje mannen bruker dem men CBE har null utvikling i treningen sin så tror ikke de er mer enn pynt for henne. Jeg kan ikke voldsomt mye om styrketrening men selv jeg kan se at CBEs trening foregår mest foran kjøleskapet. Når hun viser treningsøvelser er hun ofte for svak for å gjøre dem skikkelig og i tillegg har hun tydelige skjevheter i kroppen. Det siste kunne foe så vidt ha vært spennende å lese om. Alle har skjevheter som kan gi belastningsskader etterhvert som man blir eldre og tips til å spotte (i samarbeide med PT) og motvirke slikt med korrekt trening kunne gitt godt innhold tror jeg. 

Enig med du. Rart at bloggeieren aldri fullførte det sponsede deltids PT-studiet i sin tid. Det ville gitt bloggen mer troverdighet mtp treningsglede, teknikk, og variasjon i program. Alt bloggeieren gjør er egenvektstrening, og der snakker vi om fluevektklassen. Det gir verken progresjon eller utvikling. En av de aller beste styrkeøvelsene for kroppen er den enkle armhevingen. Den skulle jeg likt å se demonstrert på YT, sammen med en del andre gode baseøvelser. Istedet går det i teknikkløs hopp og sprett og tjo og hei, på repeat. Kjedelig.

Vil jeg ha treningsinspo og glede, så går jeg heller til Funkygine. Hun er i tillegg utdannet, og synlig trent og sterk.

Barbeint? Ikke jeg. Jeg liker sokkene på om vinteren, også ute i kulda. Vi er vel forskjellige

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...