Tørst Skrevet 13. desember 2018 #63741 Del Skrevet 13. desember 2018 17 minutter siden, PecanPie skrev: Ok, så hadde hun på seg åpne sko i flere minusgrader fordi hun bare skulle inn og ut av bil. Men samtidig blir sandalene kombinert med en svær fuskepels. Det er ikke skoene eller fuskepelsjakken i seg selv som er komisk, men kombinasjonen. Hvorfor er det behov for fuskepels når det tydeligvis er sandalvær ute, eller omvend? Sandalvær 🙊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. desember 2018 #63742 Del Skrevet 13. desember 2018 Synes det er SÅ oppbrukt å se bakhodene på de jentene nå. Bloggen hadde virkelig blitt bedre om CBE hadde droppet de bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. desember 2018 #63743 Del Skrevet 13. desember 2018 On 12/11/2018 at 8:03 AM, MissLucy said: Jeg leste feil i farten. Overskriften er "vår fine tradisjon", og så står det "annonselenker for xx" rett under, og så tenkte jeg at det var annonselenker som var tradisjonen. Ved nærmere ettertanke så leste jeg det vel helt rett egentlig... Ja takk, begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 13. desember 2018 #63744 Del Skrevet 13. desember 2018 Det "rampenisse"-innlegget og CBEs kommentarer under gjorde meg uvel å lese! Har hun virkelig ikke begrep om hva hun faktisk driver med? Og tror hun et par bakhoder overskygger resten av eksponeringen i samme innlegg/kommentarfelt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 14. desember 2018 #63745 Del Skrevet 14. desember 2018 23 timer siden, Macimba skrev: Rsmpenissen deres er bare morsom, og ikke noe å kritisere. Det er vel ikke rampenissen som kritiseres? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 14. desember 2018 #63746 Del Skrevet 14. desember 2018 Jeg irriterer meg over en litt enkel ting her nå.. Under det lutefisk-innlegget er det veldig mange som spørr hvor kjolen er fra, meg inkludert, da jeg synes den var skikkelig fin. Hun svarer på masse annet rart under det innlegget, men ikke på noen av kjole-kommentarene. Trodde det var slikt hun likte å svare på, sykt irriterende når jeg for en gangs skyld faktisk er interessert i å vite det 😛 Ser hun har fått spørsmål om den både på insta, og under andre innlegg også. Forstår ikke hvorfor hun ikke kan svare! Irriterer meg også at jeg irriterer meg over det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 14. desember 2018 #63747 Del Skrevet 14. desember 2018 4 minutter siden, Storekommode skrev: Jeg irriterer meg over en litt enkel ting her nå.. Under det lutefisk-innlegget er det veldig mange som spørr hvor kjolen er fra, meg inkludert, da jeg synes den var skikkelig fin. Hun svarer på masse annet rart under det innlegget, men ikke på noen av kjole-kommentarene. Trodde det var slikt hun likte å svare på, sykt irriterende når jeg for en gangs skyld faktisk er interessert i å vite det 😛 Ser hun har fått spørsmål om den både på insta, og under andre innlegg også. Forstår ikke hvorfor hun ikke kan svare! Irriterer meg også at jeg irriterer meg over det. Det er nok en sponset kjole. Så fort hun skriver navn på butikken kjolen er kjøpt på, må innlegget merkes som reklame 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 14. desember 2018 #63748 Del Skrevet 14. desember 2018 29 minutter siden, Storekommode skrev: Jeg irriterer meg over en litt enkel ting her nå.. Under det lutefisk-innlegget er det veldig mange som spørr hvor kjolen er fra, meg inkludert, da jeg synes den var skikkelig fin. Hun svarer på masse annet rart under det innlegget, men ikke på noen av kjole-kommentarene. Trodde det var slikt hun likte å svare på, sykt irriterende når jeg for en gangs skyld faktisk er interessert i å vite det 😛 Ser hun har fått spørsmål om den både på insta, og under andre innlegg også. Forstår ikke hvorfor hun ikke kan svare! Irriterer meg også at jeg irriterer meg over det. 23 minutter siden, RompeRusk skrev: Det er nok en sponset kjole. Så fort hun skriver navn på butikken kjolen er kjøpt på, må innlegget merkes som reklame Det er ikke motsatt sa, at hun har kjøpt selv og ikke deler når hun ikke får betalt for det? Ville tro det ville ha kommersiell verdi for CBE å få så mange spørsmål at hun i ettertid kan tilby markedsføring (og linking) dersom butikken/nettsted inngår avtale. Å slippe igjennom spørsmålene som viser etterspørsel er jo markedskapital for firmaet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 14. desember 2018 #63749 Del Skrevet 14. desember 2018 22 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Det er ikke motsatt sa, at hun har kjøpt selv og ikke deler når hun ikke får betalt for det? Ville tro det ville ha kommersiell verdi for CBE å få så mange spørsmål at hun i ettertid kan tilby markedsføring (og linking) dersom butikken/nettsted inngår avtale. Å slippe igjennom spørsmålene som viser etterspørsel er jo markedskapital for firmaet. må le. Er helt enig - enten svarer hun ikke fordi kjolen er sponset, eller så svarer hun ikke fordi den IKKE er sponset. Men uansett hva det er, så er resultatet det samme: Hun kan ikke holde en naturlig dialog uten at spons og penger kommer inn og styrer samtalen. Det er virkelig ikke sunt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. desember 2018 #63750 Del Skrevet 14. desember 2018 Eller så svarer hun ikke fordi hun har planlagt et antrekksinnlegg med kjolen som er annonselenke. Og da vil hun ikle svare på spørsmål før innlegget kommer, hvis folk oppsøker nettsiden ditekte uten å klikke på hennes annonselenke - fordi det da vil gi færre treff på plagget fra lenken hun selv har lagt ut. Og dermed mindre penger i kassa 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 14. desember 2018 #63751 Del Skrevet 14. desember 2018 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Eller så svarer hun ikke fordi hun har planlagt et antrekksinnlegg med kjolen som er annonselenke. Og da vil hun ikle svare på spørsmål før innlegget kommer, hvis folk oppsøker nettsiden ditekte uten å klikke på hennes annonselenke - fordi det da vil gi færre treff på plagget fra lenken hun selv har lagt ut. Og dermed mindre penger i kassa Der tror jeg vi har svaret. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 14. desember 2018 #63752 Del Skrevet 14. desember 2018 "Etter innlegget fra julebordsmiddagen ble det sååå mange spørsmål om hvor kjolen min var ifra. Så derfor vil jeg gjerne dele dele flere antrekksbilder med dere av denne nydelige kreasjonen."....#spons 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. desember 2018 #63753 Del Skrevet 14. desember 2018 Hvor ble det av alle kjolene fra Floyd som hun skulle bruke før jul? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 14. desember 2018 #63754 Del Skrevet 14. desember 2018 I overkant av 3400 likes på siste bakohodebildet av mindreårige. Av mor sjøl? Tipper aldri 4000 likes. Av 324.000 følgere. Funky? 550.000 følgere, likes på bildet av mor Funky? 52.000 likes. Skjønner ikke at annonsørene gidder å kaste penger etter CBE, firma finnes ikke inspirerende i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. desember 2018 #63755 Del Skrevet 14. desember 2018 Tråden er ryddet for persondebatt Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 14. desember 2018 #63756 Del Skrevet 14. desember 2018 9 minutter siden, Emmy_H skrev: I overkant av 3400 likes på siste bakohodebildet av mindreårige. Av mor sjøl? Tipper aldri 4000 likes. Av 324.000 følgere. Funky? 550.000 følgere, likes på bildet av mor Funky? 52.000 likes. Skjønner ikke at annonsørene gidder å kaste penger etter CBE, firma finnes ikke inspirerende i det hele tatt. Det viser med all tydelighet hvor lite inspirerende CBE er. Følgerne kan ikke engang bry seg nok til å trykke liker på bildene hennes. Man kan si mye om Funky men CBE rekker henne ikke engang til ankelsokkerne i snø hva gjelder inspirasjon. Funky klarer mye bedre å holde engasjementet hos leserne sine mens at CBEs lesere forsvinner sakte men sikkert. Ikke engang "den ekte Caroline" på Bloggerne gav mer en et ubetydelig blaff. Den ubehagelige delen av dette er at det er barna til CBE som nå driver inn brorparten av likesene. Uten bruken av dem er det ikke utenkelig at bloggen raskt hadde forsvunnet under tålegrensen for opprettholdelse av sløsing-livsstilen. Familieøkonomien er helt avhengig av likes og engasjement og for tiden er det hovedsakelig barna som bidrar med det. Er slik familiebloggig en form for dulgt barnearbeid i vesten? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 14. desember 2018 #63757 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) 1 time siden, Inocybe skrev: Det viser med all tydelighet hvor lite inspirerende CBE er. Følgerne kan ikke engang bry seg nok til å trykke liker på bildene hennes. Man kan si mye om Funky men CBE rekker henne ikke engang til ankelsokkerne i snø hva gjelder inspirasjon. Funky klarer mye bedre å holde engasjementet hos leserne sine mens at CBEs lesere forsvinner sakte men sikkert. Ikke engang "den ekte Caroline" på Bloggerne gav mer en et ubetydelig blaff. Den ubehagelige delen av dette er at det er barna til CBE som nå driver inn brorparten av likesene. Uten bruken av dem er det ikke utenkelig at bloggen raskt hadde forsvunnet under tålegrensen for opprettholdelse av sløsing-livsstilen. Familieøkonomien er helt avhengig av likes og engasjement og for tiden er det hovedsakelig barna som bidrar med det. Er slik familiebloggig en form for dulgt barnearbeid i vesten? Hundene har et bedre personvern i SoMe enn mindreårige har. Muligens at annonsører ikke mener at hunder er like gode markedsføringsobjekter i firma CBE. Endret 14. desember 2018 av Emmy_H leif på leif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. desember 2018 #63758 Del Skrevet 14. desember 2018 Hva handler det siste innlegget om? Jo; at de er nesten ferdig med å pynte juletreet, og at vi snart skal få se. At hun har kjøpt en bukett med blomster hos Mester Grønn, og at de nå skal se på julefilm. Helt utrolig at man kan tjene millioner på slikt! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 14. desember 2018 #63759 Del Skrevet 14. desember 2018 12 minutter siden, loffen skrev: Hva handler det siste innlegget om? Jo; at de er nesten ferdig med å pynte juletreet, og at vi snart skal få se. At hun har kjøpt en bukett med blomster hos Mester Grønn, og at de nå skal se på julefilm. Helt utrolig at man kan tjene millioner på slikt! De skal ha gløgg, da. Det er stort på en fredag, selv om vi ikke fikk sett julekrusene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. desember 2018 #63760 Del Skrevet 14. desember 2018 2 minutter siden, Macimba skrev: De skal ha gløgg, da. Det er stort på en fredag, selv om vi ikke fikk sett julekrusene. De skjermes nok for eksponering. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg