MorUgle Skrevet 9. desember 2018 #63661 Del Skrevet 9. desember 2018 På 2.12.2018 den 16.25, pøbelsara skrev: Nei, si det? Jeg sunes jo at hun deler alt for lye om mange ting. Særlig ungene. Jeg synes hele konseptet kommersiell blogging en ræva ide - å dele fra livet med innbakt reklame. Litt sånn Truman-show. Så min negative reaksjon på at de deler privat festing og shotting på hennes kommersielle kanal, henger selvsagt sammen med det. Jeg klarer jo ikke å se hvordan seriøse bedrifter i det hele tatt kan tenke tanken at å reklamere for varene sine innimellom liksom-privatlivet hos bloggere er noen god ide i det hele tatt. Og så tenker jeg at festing og andre folks bursdager ikke har noe å gjøre på bloggen, heller. Enig med deg. Det blir som om bedrifter skulle legge ut bilder fra julebordene sine. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.saltpastill Skrevet 9. desember 2018 #63662 Del Skrevet 9. desember 2018 Det der Færder-mikrobryggeri-greiene, er det alkoholfritt, eller? Hvis ikke bryter hun alkoholloven igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 9. desember 2018 #63663 Del Skrevet 9. desember 2018 Helt vanvittig dette med de Jule genserne! Måtte legge inn en kommentar, om miljø og forbruk, men regner ikke med at den blir godkjent. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 9. desember 2018 #63664 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 1 time siden, frk.saltpastill skrev: Det der Færder-mikrobryggeri-greiene, er det alkoholfritt, eller? Hvis ikke bryter hun alkoholloven igjen. Tror du det drikkes alkoholfritt? Dette inneholder 7,2% alkohol... Endret 9. desember 2018 av Kleenex 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. desember 2018 #63665 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Trude.lutt skrev: Helt vanvittig dette med de Jule genserne! Måtte legge inn en kommentar, om miljø og forbruk, men regner ikke med at den blir godkjent. Samme gjorde jeg. Ikke godkjent.:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 9. desember 2018 #63666 Del Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, frk.saltpastill skrev: Det der Færder-mikrobryggeri-greiene, er det alkoholfritt, eller? Hvis ikke bryter hun alkoholloven igjen. Jeg skjønner virkelig ikke denne «flørten» med lovverket.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. desember 2018 #63667 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) https://influencere.wordpress.com/2018/12/09/cbe-no-09-12-18-reklame-og-alkohol/ Link til Asti’s blogg og fruas «tolkning av alkohol og reklame» Hun lefler helt klart og tydelig på kanten med loven og jeg håper hun får seg en smekk!! Endret 10. desember 2018 av Viking-girl tilføyelse 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. desember 2018 #63668 Del Skrevet 10. desember 2018 1 minutt siden, Viking-girl skrev: https://influencere.wordpress.com/2018/12/09/cbe-no-09-12-18-reklame-og-alkohol/ Link til Asti’s blogg og fruas «tolkning av alkohol og reklame» Hun lefler helt klart og tydelig på kanten med loven og håper hun får seg en smekk!! Ja, det er på tide å stenge denne sjappa. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.saltpastill Skrevet 10. desember 2018 #63669 Del Skrevet 10. desember 2018 Ja 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. desember 2018 #63670 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) 14 timer siden, frk.saltpastill skrev: Det der Færder-mikrobryggeri-greiene, er det alkoholfritt, eller? Hvis ikke bryter hun alkoholloven igjen. Ser bloggomtoppbloggere skriver om det samme. https://bloggomtoppbloggere.com/ Endret 10. desember 2018 av Justlooking Lagt til link 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. desember 2018 #63671 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) Hun har fått to av genserne, det er ikke reklame men må merkes som reklame??? Flere av de har merkelapper på. Endret 10. desember 2018 av Surikatt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 10. desember 2018 #63672 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) 17 timer siden, neiognei skrev: Samme gjorde jeg. Ikke godkjent.:) Jeg tenkte faktisk jeg skulle se i kommentarfeltet på julegenserposten, for jeg tenkte at dette må da være andre enn meg som reagerer på! Ble litt overrasket over at det tilsynelatende kun var jeg som reagerte på dette. Men jeg skjønner jo nå, at alle de som reagerer får ikke kommentarene sine godkjent Endret 10. desember 2018 av Annypanny Fjernet spekuleringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørøye Skrevet 10. desember 2018 #63673 Del Skrevet 10. desember 2018 Vær så snill å ikke spekuler på hvem brukere er her inne da. Alle har lov til å være anonyme her, uansett om man forsvarer bedriften eller ikke. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. desember 2018 #63674 Del Skrevet 10. desember 2018 13 timer siden, Viking-girl skrev: https://influencere.wordpress.com/2018/12/09/cbe-no-09-12-18-reklame-og-alkohol/ Link til Asti’s blogg og fruas «tolkning av alkohol og reklame» Hun lefler helt klart og tydelig på kanten med loven og jeg håper hun får seg en smekk!! Det eneste som hjelper er nok en klekkelig bot som svir. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 10. desember 2018 #63675 Del Skrevet 10. desember 2018 Har noen klaget henne inn til Forbrukertilsynet for brudd på alkoholloven? Hun MÅ da få bot for dette snart? Skrev det i kommentarfeltet på innlegget at hun brøt alkoholloven, ikke godkjent. Hun fortjener en kraftig smekk på hånda, diverse oppslag i VG hjelper tydeligvis ikke. Kjenner jeg blir så irritert. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rubella Skrevet 10. desember 2018 Populært innlegg #63676 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) På 9.12.2018 den 11.17, Lopploella skrev: Hva er det hun IKKE har en samling av? 🙄 Kvalifikasjoner og moralske kompass Norges lover Truser Klær i andre størrelser enn XS Endret 10. desember 2018 av Rubella 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. desember 2018 #63677 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) 45 minutter siden, Breakeven skrev: Har noen klaget henne inn til Forbrukertilsynet for brudd på alkoholloven? Hun MÅ da få bot for dette snart? Skrev det i kommentarfeltet på innlegget at hun brøt alkoholloven, ikke godkjent. Hun fortjener en kraftig smekk på hånda, diverse oppslag i VG hjelper tydeligvis ikke. Kjenner jeg blir så irritert. Jepp! Ikke Forbrukertilsynet men Helsedirektoratet. Endret 10. desember 2018 av Snaskesnusken 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 10. desember 2018 #63678 Del Skrevet 10. desember 2018 46 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jepp! Ikke Forbrukertilsynet men Helsedirektoratet. Så bra! Håper det får konsekvenser tilslutt. Er hun fast bestemt på å fremstå som en useriøs bedrift, egentlig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. desember 2018 #63679 Del Skrevet 10. desember 2018 8 minutter siden, Breakeven skrev: Så bra! Håper det får konsekvenser tilslutt. Er hun fast bestemt på å fremstå som en useriøs bedrift, egentlig? Ja, det vil jeg tro. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 10. desember 2018 #63680 Del Skrevet 10. desember 2018 4 timer siden, Breakeven skrev: Har noen klaget henne inn til Forbrukertilsynet for brudd på alkoholloven? Hun MÅ da få bot for dette snart? Skrev det i kommentarfeltet på innlegget at hun brøt alkoholloven, ikke godkjent. Hun fortjener en kraftig smekk på hånda, diverse oppslag i VG hjelper tydeligvis ikke. Kjenner jeg blir så irritert. Jeg har sendt inn. Her er en veiledning for de som trenger det: https://influencere.wordpress.com/2018/12/10/melde-fra-om-brudd-pa-markedsforingsloven-eller-alkoholloven/ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg