Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lin10 skrev (På 22.9.2018 den 22.05):

Nei, selvfølgelig ikke noe å være misunnelig p, flott hjem, nydelige barn, vakkert utseenå...😀spennende jobb med mange tilhengere og stor annerkjennelse i bransjende, god helse, et godt ekteskap og nært og godt forhold til sine foreldre og søster, gode venner, veldig god økonomi, fleksibel hverdag, mulighet for spennende reiser ( Florida/ karibien), positiv personlighet og høy arbeidskapasitetet, TV karriere ++...nei, jeg forstår ikke hva man kan være misunnelig på her😉🙌🙈

Ekspander  

De har: flott hjem, nydelige barn, vakkert utseende, god helse, et godt ekteskap og nært og godt forhold til sine foreldre og søster, gode venner, veldig god økonomi, fleksibel hverdag. 

Jeg håper inderlig det holder seg slik, og ønsker de absolutt ikke noe annet 🙌🏽

De har ikke: spennende jobb med mange tilhengere og stor anerkjennelse i bransjen, mulighet for spennende reiser ( Florida/ karibien), positiv personlighet og høy arbeidskapasiteter, TV karriere

Til "de har ikke" punkete mitt: Florida eller noen av de andre reisene de er på er langt fra spennende. Det er ofte syden det er sankk om for dette paret. Det er helt greit, men spennende er det ikke. Ikke Florida heller. Positiv personlighet er vel det siste jeg vil assosiere med noen som faker kommentarer, legger skylden på egne lesere for alt, svarer surt/bittert, nebber til kjæresten osv. Høy arbeidskapasitet har det vel blitt grundig dokumentert at de absolutt ikke har, og TV-karriere?? De er med på bloggerne. Det er ikke en TV-karriere. Seriøst..... 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin10 skrev (På 22.9.2018 den 22.05):

Nei, selvfølgelig ikke noe å være misunnelig på...😀spennende jobb med mange tilhengere og stor annerkjennelse i bransjen, flott hjem, nydelige barn, vakkert utseende, god helse, et godt ekteskap og nært og godt forhold til sine foreldre og søster, gode venner, veldig god økonomi, fleksibel hverdag, mulighet for spennende reiser ( Florida/ karibien), positiv personlighet og høy arbeidskapasitetet, TV karriere ++...nei, jeg forstår ikke hva man kan være misunnelig på her😉🙌🙈

Ekspander  

Du ser ikke hva som er feil med argumentene dine? Er du selv misunnelig på alt dette du ramser opp?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (På 22.9.2018 den 22.03):

Misunnelsekortet, ja. :Knegg:

Når jeg utøver min forbrukermakt, forteller jeg hvem jeg er, viser til kundeforholdet mitt, og hvorfor jeg skriver til akkurat denne forhandleren eller produsenten. Astis imgurer er gull. God argumentasjon om hvorfor man mener at den influenceren som er valgt til markedsføring er noe man ikke liker,, er en selvfølge for å bli tatt på alvor. Sarah Solheims kronikk i aftenposten er bra i forhold til bruk av barn i markedsføring. Barnekonvensjonen funker også. 

Å hevde at noen er misunnelige når de argumenterer saklig for hvorfor de bruker sin forbrukermakt, er bare tåpelig. Seriøst. Bli voksne og gro noen gode argumenter. 

Ekspander  

Hvilke «saklige» argumentere kan du komme med? 😃at hun selger sine barn til høystbydene og overeksponere de noe helt forferdelig  (les: i KG alternative virkelighet) og at hun redigerte seg selv noe tynnere og mannen skrev anonyme kommentarer for noen år siden🙈vel, wake up and smell the coffee.. verden går videre og påståtte sannheter blir ikke genuine sannheter hvis man gjentar de flere gangen her inne😃😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs O'Donell skrev (På 22.9.2018 den 22.19):

Du ser ikke hva som er feil med argumentene dine? Er du selv misunnelig på alt dette du ramser opp?

Ekspander  

Det må vere gjengs oppfattelse frå CBE sine fans at ein ikkje kan ha dei tinga Lin10 ramsa opp OG samstundes være ein brukar på KG🙄

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viser til http://www.carolinebergeriksen.no/2018/02/01/behind-scenes-min-nye-samarbeidspartner/"Endelig kan jeg avsløre min nye samarbeidspartner i 2018: x-life!".    Er det noen som vet hva som skjedde med samarbeidet med X-life? Hvor lenge varte det? Det siste jeg finner på bloggen er fra 4. april-18. I tilfelle var det ikke så lenge.   Jeg lurer på om det var mailer fra misfornøyde kunder som førte til at samarbeidet ble avsluttet, eller hva?  

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asti skrev (På 22.9.2018 den 22.51):

Viser til http://www.carolinebergeriksen.no/2018/02/01/behind-scenes-min-nye-samarbeidspartner/"Endelig kan jeg avsløre min nye samarbeidspartner i 2018: x-life!".    Er det noen som vet hva som skjedde med samarbeidet med X-life? Hvor lenge varte det? Det siste jeg finner på bloggen er fra april-18. I tilfelle var det ikke så lenge (februar til april?).   Jeg lurer på om det var mailer fra misfornøyde kunder som førte til at samarbeidet ble avsluttet, eller hva?  

Ekspander  

Ja veldig rart at denne nye langtidssamarbeidspartneren forsvant etter bare noen få uker. Ikke utenkelig forbrukermakt hadde noe med saken å gjøre for å bli assosiert med slike som CBE.no er ikke godt for business. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultiva skrev (På 22.9.2018 den 18.07):

CBEs engasjement er forstyrrende lavt. På tross av 325 000 følgere på IG så får hun i snitt 2500 likes på bildene sine, noe som utgjør 0,8 % av følgermassen. Det vil si at ikke engang 1 % av følgere hennes på IG gidder å trykke like på bildene. Hvordan kan man da tro at disse følgere får lyst til å kjøpe produktene hun reklamerer for? Det samme på bloggen. 25 000 lesere, og 20-30 kommentarer. Engasjementet er på bånn. Og når CBE ikke klarer å engasjere leserne sine til å trykke på "liker" engang, så får hun dem selvfølgelig heller ikke til å kjøpe noe.

Ekspander  

Veldig godt poeng....

Fra mai -18:

Hans-Petter Nygård-Hansen sjekket tallene til noen av de største influencerne i Norge, og skrev bl.a. "Annonsører som betaler 50.000 kroner for 600.000 følgere, blir nok skuffet når knappe 3.000 av følgerne engasjerer seg." - https://hanspetter.info/betaler-mange-folgere-far-fa-engasjerte-tilbake/ . Han hadde overskriften "Betaler for mange følgere. Får få engasjerte tilbake".

Av de Nygård-Hansen sjekket var Caroline Berg Eriksen en av de som engasjerte følgerne sine aller minst..

"...Caroline Berg Eriksen - https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno - engasjerte 0,68% av sine 334 tusen IG-følgere, dvs. 2,271 følgere ". 

Dokumentasjon: https://imgur.com/a/6MK7bZk . 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Lin10 skrev (På 22.9.2018 den 22.28):

Hvilke «saklige» argumentere kan du komme med? 😃at hun selger sine barn til høystbydene og overeksponere de noe helt forferdelig  (les: i KG alternative virkelighet) og at hun redigerte seg selv noe tynnere og mannen skrev anonyme kommentarer for noen år siden🙈vel, wake up and smell the coffee.. verden går videre og påståtte sannheter blir ikke genuine sannheter hvis man gjentar de flere gangen her inne😃😉

Ekspander  

Hvilke påståtte sannheter refererer du til her? Du tenker overeksponeringen av barna hennes er en del av KGs alternative virkelighet altså? Ville du tenkt deg var greit at hvem som helst iløpet av min. kunne hentet inn en hel haug av informasjon om ungene dine? I tillegg til bilder av ungene dine i øyeblikk de kanskje trodde var mellom dem og foreldrene, men som de 10år etter finner ut ligger på internett?  Verden går videre ja, men når en greier tråkke i salaten gang på gang mister man kredibilitet. Slik er det sikkert i din jobb også? 

Misunnelseskortet er oppbrukt nå. Det er mange av oss på KG som har spennende og meningsfulle jobber, uten at vi føler behov for en tilhengerskare. Fint hjem, gode venner og alt det andre du ramser opp er det mange som har. TV-karriere kjenner jeg ingen som har ønske om. De fleste jeg kjenner har vært på mange spennende reiser. Ganske mange av mine venner, (i motsetning til CBE) har bodd og studert i utlandet. Det blir for dumt å stadig dra misunnelseskortet, livet hennes er på utstilling, de fleste hadde aldri ønsket et slikt liv. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
  Lin10 skrev (På 22.9.2018 den 22.28):

Ekspander  

Siden du (nok en gang) påstår at den "alternative virkeligheten" er enerådende her inne, så kan du jo for en gangs skyld komme med dokumentasjon som motbeviser all disse fake news-sakene @Asti, @pøbelsara,@ultiva osv. hittil har kommrt med i form av artikler o.l.

Hvis ikke, så får du Donald Trump til å fremstå som rene sannhetsapostelen. Og uten videre sammenligning, så sliter du med det samme problemet som heltinna di - manglende troverdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...